تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 17:37
52 بازدید
کد خبر : 205580

دانلود زیرنویس فیلم The Hitcher 1986 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Hitcher 1986 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Hitcher 1986 زیرنویس فیلم هیتچر یک فیلم آمریکایی در ژانر هیجان انگیز جاده ای محصول سال ۱۹۸۶ به کارگردانی رابرت هارمون و نویسندگی اریک رد است. راتگر هاوئر را در نقش شخصیت اصلی بازی می‌کند، یک خودرو سوار قاتل که یک راننده جوان (سی. توماس هاول) را در بزرگراه‌های تگزاس غربی

دانلود زیرنویس فیلم The Hitcher 1986 زیرنویس فیلم هیتچر یک فیلم آمریکایی در ژانر هیجان انگیز جاده ای محصول سال ۱۹۸۶ به کارگردانی رابرت هارمون و نویسندگی اریک رد است. راتگر هاوئر را در نقش شخصیت اصلی بازی می‌کند، یک خودرو سوار قاتل که یک راننده جوان (سی. توماس هاول) را در بزرگراه‌های تگزاس غربی تعقیب می‌کند. جفری دمون و جنیفر جیسون لی در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Hitcher 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Hitcher 1986 جیم هالسی، مرد جوانی که ماشینی را از شیکاگو به سن دیگو تحویل می‌دهد، مردی را که در صحرای غرب تگزاس در حال سوارکاری است، می‌بیند و او را سوار می‌کند. هچر متفکر و فراری، که خود را جان رایدر می نامد، هنگامی که از کنار یک ماشین گیر افتاده می گذرند، پای جیم را روی پدال گاز فشار می دهد. رایدر بیان می کند که راننده را به قتل رسانده است و قصد دارد همین کار را با جیم انجام دهد و او را با تیغه سوئیچ تهدید کند. جیم وحشت زده می پرسد که رایدر چه می خواهد. او پاسخ می دهد: می خواهم جلوی من را بگیری. وقتی جیم متوجه می شود که کمربند ایمنی رایدر باز شده و درب سرنشین باز است، رایدر را از ماشین در حال حرکت بیرون می کند.

جیم با خیال راحت به سفر خود ادامه می دهد. جیم وقتی رایدر را در عقب ماشین خانوادگی می بیند، سعی می کند به سرنشینان هشدار دهد، اما تصادف جزئی می کند. او بعداً با ماشین غرق در خون خانواده روبرو می شود و بعد از نگاه کردن به داخل استفراغ می کند. رایدر سپس جیم را به گوشه می اندازد اما به سادگی کلیدهای ماشین جیم را به او پرت می کند. رایدر با یک کامیون دار آنجا را ترک می کند، و بعداً جیم را با کامیون به پایین می دواند زیرا با پمپ های یک پمپ بنزین برخورد می کند. با فرار جیم، رایدر باعث می شود ایستگاه منفجر شود.

دانلود زیرنویس فیلم هیتچر ۱۹۸۶ در یک غذاخوری کنار جاده، جیم با نش، پیشخدمتی که برای او ناهار درست می کند، ملاقات می کند و او با پلیس تماس می گیرد. او شروع به خوردن می کند تا اینکه در میان سیب زمینی سرخ کرده انگشتی بریده پیدا می کند که نشان دهنده نزدیکی رایدر است. پلیس بلافاصله وارد می شود اما جیم را دستگیر می کند که رایدر اکنون او را برای قتلش آماده می کند. در طول بازجویی، گروهبان استار بی گناهی جیم را استنباط می کند. با این حال، او به دو معاون خود دستور می دهد تا جیم را یک شبه به عنوان پروتکل قفل کنند، تا زمانی که مجریان قانون دیگر از آستین برای بازجویی بیشتر بیایند. جیم از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که قفل در سلول باز شده و سه افسر به قتل رسیده اند. وحشت می کند و با هفت تیر فرار می کند. در یک پمپ بنزین، او دو افسر را می بیند، آنها را گروگان می گیرد و از طریق رادیو با کاپیتان استریج، افسر مسئول تعقیب انسان، صحبت می کند. همانطور که استریج جیم را متقاعد می کند که تسلیم شود، رایدر ظاهر می شود و دو افسر را می کشد.

زیرنویس فیلم The Hitcher 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Hitcher 1986 ماشین گشت تصادف می کند و رایدر دوباره ناپدید می شود. جیم پس از مدت کوتاهی به خودکشی فکر می کند، به یک کافه می رسد، جایی که رایدر با او روبرو می شود. او اشاره می کند که هفت تیر جیم تخلیه شده است و با به چالش کشیدن جیم برای شلیک به او آن را ثابت می کند. رایدر همچنین در مورد دلایل خود برای عذاب دادن او کج می ماند و پس از قرار دادن رمزآمیز دو سکه روی چشمان جیم، چندین گلوله برای او باقی می گذارد و می رود. جیم سوار اتوبوس می شود و در آنجا با نش ملاقات می کند و وضعیت خود را توضیح می دهد. پس از اینکه یک ماشین پلیس اتوبوس را می کشد، جیم تسلیم می شود. افسران خشمگین او را به کشتن همکاران خود متهم کرده و قصد کشتن او را دارند. نش با هفت تیر جیم ظاهر می شود، افسران را خلع سلاح می کند و با جیم در ماشین گشت آنها فرار می کند. در حالی که پلیس به تعقیب آنها می پردازد، رایدر به تعقیب و گریز ملحق می شود و با ایجاد یک تصادف اتومبیل بزرگ و سرنگونی یک هلیکوپتر پلیس، افسران را به قتل می رساند.

جیم و نش ماشین گشت را رها می کنند و به یک متل می روند. در حالی که جیم زیر دوش است، رایدر نش را می رباید و جیم بلافاصله به دنبال او می گردد. کاپیتان استریج جیم را کشف می کند و او را استخدام می کند تا با رایدر که در فرمان یک کامیون بزرگ ماک است، مذاکره کند. رایدر دهان نش را بسته و بین کامیون و اتصال تریلر آن بسته است و تهدید می کند که او را پاره خواهد کرد. استریج به جیم می گوید که افرادش نمی توانند به رایدر شلیک کنند زیرا پایش از کلاچ می لغزد و باعث می شود کامیون غلت بزند. جیم با رایدر وارد تاکسی می شود و او یک هفت تیر به او می دهد و به او می گوید شلیک کند، اما جیم قادر به انجام این کار نیست. رایدر، ناامید، کلاچ را رها می کند و نش را می کشد.

زیرنویس فیلم هیتچر ۱۹۸۶ رایدر بازداشت می شود. استریج جیم را سوار می کند، اما جیم که معتقد است پلیس نمی تواند رایدر را نگه دارد، هفت تیر و وسیله نقلیه استریج را می گیرد تا اتوبوس زندان رایدر را تعقیب کند. رایدر نمایندگان را می کشد و با تصادف اتوبوس از شیشه جلوی جیم می پرد. جیم ترمزهایش را می زند و رایدر را از شیشه جلو و به جاده می فرستد. رایدر جیم را به چالش می کشد تا او را زیر پا بگذارد، که او انجام می دهد. وقتی جیم ماشینش را ترک می‌کند تا به جسد رایدر نگاه کند، رایدر از جایش می‌پرد، اما جیم بارها با تفنگ ساچمه‌ای به او شلیک می‌کند و در نهایت او را می‌کشد. جیم مات و مبهوت به ماشین استریج تکیه می دهد و با غروب خورشید سیگاری می کشد.

زیرنویس The Hitcher 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس هیتچر ۱۹۸۶ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، The Hitcher بر اساس ۳۷ نقد منتقد، ۶۲٪ امتیاز تایید را با میانگین امتیاز ۶/۱۰ دارد. اجماع چنین می‌گوید: «سفر آن هرگز آن‌طور که می‌توانست کاملاً وحیانی نباشد، اما «هیچر» به‌عنوان یک چشم‌انداز سفید از وحشت ایستاده است که توسط عملکرد تهدیدآمیز راتگر هاوئر تقویت شده است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۱۳ منتقد، میانگین وزنی ۳۲ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً نامطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.