تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فروردین 1401 - 17:51
68 بازدید
کد خبر : 195912

دانلود زیرنویس فیلم ‘۸۳۲۰۲۱ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ‘۸۳۲۰۲۱ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ‘۸۳۲۰۲۱ یک فیلم درام ورزشی هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی کبیر خان و تهیه‌کنندگی دیپیکا پادوکن، کبیر خان، ویشنو واردهان ایندوری، ساجید نادیادوالا، Reliance Entertainment است. بر اساس تیم ملی کریکت هند به رهبری کاپیل دو، که برنده جام جهانی کریکت ۱۹۸۳ شد، داستان و دیالوگ های فیلم توسط خان

دانلود زیرنویس فیلم ‘۸۳۲۰۲۱ یک فیلم درام ورزشی هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی کبیر خان و تهیه‌کنندگی دیپیکا پادوکن، کبیر خان، ویشنو واردهان ایندوری، ساجید نادیادوالا، Reliance Entertainment است. بر اساس تیم ملی کریکت هند به رهبری کاپیل دو، که برنده جام جهانی کریکت ۱۹۸۳ شد، داستان و دیالوگ های فیلم توسط خان به همراه سانجی پوران سینگ چاوهان، واسان بالا و سومیت آرورا نوشته شده است. رانویر سینگ در نقش دیو و پادوکن در نقش رومی باتیا، همسر دیو، با حضور گروهی از بازیگران پانکاج تریپاتی، طاهر راج باسین، جییوا، ثاقب سلیم، جاتین سارنا، چیراگ پاتیل، دینکر شارما، نیشانت داهیا، هاردی خاتاهو، امی ویرک، آدیناث کوتاره، ضیریا کاروا و آر بدری.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/832021/

83 (2021) - IMDb

زیرنویس فیلم ۸۳  شرکت Phantom Films که حقوق این فیلم را در اختیار داشت، همراه با تهیه کنندگانش مادو مانتنا و ویشنو واردان ایندوری در اواسط ژوئیه ۲۰۱۶ به طور رسمی با تیم هندی ۱۹۸۳ و رهبر آن کاپیل دیو ملاقات کردند، جایی که آنها تفاهم نامه ای را امضا کردند. برای ساختن بیوگرافی رسمی. در سپتامبر ۲۰۱۷، Reliance Entertainment به تهیه‌کنندگان فیلم ملحق شد و رسماً فیلم زندگی‌نامه‌ای را با اعضای تیم برنده اعلام کرد، جایی که سینگ و خان ​​وارد هیئت شدند. پس از انتخاب بازیگران و فرآیند پیش تولید گسترده، فیلم عکاسی اصلی را در ۵ ژوئن ۲۰۱۹ آغاز کرد، جایی که به طور عمده در انگلستان و اطراف آن به مدت سه ماه فیلمبرداری شد و یک برنامه کوتاه در هند انجام شد، قبل از اینکه فیلمبرداری در ۷ اکتبر به پایان برسد.

این فیلم که پیش از این برای اکران سینمایی در آوریل ۲۰۱۹ قفل شده بود، چندین بار به دلیل بازیگران و کارهای پیش تولید که فیلمبرداری را به تعویق انداخت و همچنین به دلیل همه گیر شدن COVID-19 در هند، از تاریخ اکران خود به تعویق افتاد و در نتیجه فیلم به پایان رسید. به طور کامل تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم دریای سرخ در ۱۵ دسامبر به نمایش درآمد و در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ (شب کریسمس) در قالب‌های معمولی دو بعدی و سه بعدی منتشر شد که توسط Reliance Entertainment و PVR Pictures به زبان‌های تامیل، تلوگو، کانادا و مالایایی توزیع شد. نسخه اصلی. این فیلم مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و از بازی بازیگران، فیلمنامه، کارگردانی و جنبه های فنی تمجید شد. با وجود نقدهای مثبت، فیلم در نهایت در باکس آفیس بمباران شد.

فیلمی بر اساس جام جهانی کریکت ۱۹۸۳ و برد هند در این مسابقات در اواسط ژوئیه ۲۰۱۶ اعلام شد، با خرید حقوق تولید توسط فانتوم فیلمز – یک شرکت تولید مشترک متعلق به مادو مانتنا، که شامل همکاری‌ها می‌شود. از کارگردانان Anurag Kashyap، Vikas Bahl و Vikramaditya Motwane.  Vishnu Vardhan Induri، بنیانگذار و مدیر عامل لیگ کریکت سلبریتی، نیز علاقه خود را به تولید مشترک این فیلم، با اشاره به علاقه خود به کریکت ابراز کرد.   گفته می شود که این اولین سرمایه گذاری خانه تولید تازه تاسیس او، Vibri Media است. اعضای تیم تیم ۱۹۸۳ به همراه بازیکن سابق کریکت هندی کاپیل دیو با تهیه کنندگان در هتلی در حومه بمبئی ملاقات کردند و در مورد فیلم بحث کردند. در این پروسه، دو شرکت سازنده تفاهم نامه ای با تیم سال ۱۹۸۳ امضا کردند تا یک فیلم زندگینامه ای رسمی بسازند که طبق هنجارها، سازندگان می توانند از اسامی واقعی بازیکنان و همچنین استفاده واقعی استفاده کنند. حوادثی از زندگی آنها در یک بیانیه رسمی در رابطه با فیلم زندگی نامه، دیو اظهار داشت که “سفر تیم ۱۹۸۳ داستانی الهام بخش است که ثابت می کند اگر آنها برای آن هدف داشته باشند و برای آن تلاش کنند بدون توجه به آنچه جهان فکر می کند، می توان به هر چیزی دست یافت”.

83 (2021) - IMDb

زیرنویس ۸۳  علیرغم اعلام رسمی، سازندگان هنوز بازیگران و عوامل و کارگردان پروژه را نهایی نکرده بودند. شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه کبیر خان کارگردانی پروژه را بر عهده خواهد داشت و رانویر سینگ، آرجون کاپور یا سوشانت سینگ راجپوت نقش کاپیل دیو را بازی خواهند کرد. هنگامی که از خان در مورد نقش خود در این فیلم زندگی نامه ای سؤال شد، او اظهار داشت که “او مجذوب داستان سفر هند در جام جهانی کریکت ۱۹۸۳ بود” اما در مورد ادعاهای کارگردانی فیلم سکوت کرد. آکشی کومار نیز برای بازی در این فیلم شایعه شده بود که بعداً رد شد. در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷، فانتوم فیلمز اعلام کرد که سینگ نقش کاپیل دیو را بازی خواهد کرد،  و کبیر خان نیز تایید کرد که او فیلم را کارگردانی خواهد کرد.
به عنوان یک بچه مدرسه ای، وقتی تماشا کردم که هند قهرمان جام جهانی کریکت ۱۹۸۳ شد. نمی دانستم که از آن روز به بعد کریکت در هند برای همیشه تغییر خواهد کرد. به عنوان یک فیلمساز، برای من، سفر به آن برد، پر از انرژی خام و اشتیاق محض آن تیم جوان هندی، احتمالاً یکی از هیجان انگیزترین داستان هایی است که روی آن کار کرده ام.

یک رویداد راه اندازی در JW Marriott Mumbai در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ توسط Reliance Entertainment و Vibri Media برگزار شد تا فیلم زندگی نامه ای را به طور رسمی تحت عنوان ۸۳ معرفی کند. سینگ و کل تیم قبلی که در سال ۱۹۸۳ جام جهانی کریکت را برده بودند در این رویداد حضور داشتند. خان در سخنانی در این مراسم گفت که سازندگان تا اواخر نوامبر ۲۰۱۷ پیش تولید و جستجوی لوکیشن را آغاز خواهند کرد و برنامه ریزی کرده است که فیلم را در لوکیشن های واقعی فیلمبرداری کند تا اصالت ایجاد کند و همچنین “به جوانان اجازه دهد تا این نقطه عطف را جشن بگیرند. در تاریخ کریکت هند که زمانی اتفاق افتاد که بسیاری حتی به دنیا نیامده بودند».

این فیلم یکی از آخرین ساخته‌های فانتوم فیلمز محسوب می‌شد،  دیگری Super 30 (2019) و Ghoomketu (2020). این شرکت در اکتبر ۲۰۱۸ پس از پاسخ به ادعای تجاوز جنسی به بال توسط یک کارمند زن سابق شرکت منحل شد،  و همکارانش بعداً برای کار روی پروژه‌های مستقل نقل مکان کردند.  بهل از پروژه اخراج شد. در ماه مه ۲۰۱۹، ساجد نادیادوالا به عنوان یکی از تهیه کنندگان مشترک به فیلم پیوست.

انتخاب بازیگران و کارهای پیش تولید به شدت به تعویق افتاد زیرا کبیرخان خواستار “بازیگری بود که تیم هندی ۱۹۸۳ را تایید کند”. در ابتدا، شایعه شده بود که ویکی کاوشال نقش برجسته ای در این فیلم بازی کند، اما کاوشال پیشنهاد خان را به دلیل تعهداتش در فیلم Uri: The Surgical Strike (2019) رد کرد. به طور مشابه، آلو آرجون و ویجی دوراکوندا نیز برای بازی در نقش کریشناماچاری سریکانت در نظر گرفته شدند، که هر دو پیشنهاد را رد کردند.  بعدها، بازیگر تامیل Jiiva برای اجرای مجدد Srikkanth قرارداد امضا کرد که اولین بازی هندی او را رقم زد. گنجاندن او به طور رسمی در اواخر ژانویه ۲۰۱۹ تأیید شد.  در ۲۳ ژانویه، Ammy Virk بازیگر و خواننده پنجابی برای بازی در نقش Balwinder Sandhu قرارداد امضا کرد. سازندگان همچنین طاهر راج باسین و هاردی ساندو، بازیگر و خواننده سابق کریکت را برای ایفای نقش سونیل گاواسکار و مدن لال به ترتیب انتخاب کردند. شیراگ پاتیل، پسر کریکت باز سابق و عضو تیم کریکت هند در سال ۱۹۸۳، سندیپ پتیل نقش پدرش را برای این فیلم تکرار کرد و بدین ترتیب اولین بازیگری خود را انجام داد.

83 (2021) - IMDb

روند انتخاب بازیگران تا اواسط فوریه ۲۰۱۹ ادامه یافت، با بازی ثاقب سلیم در نقش محیندر آمارنات و ضیریا کاروا برای اجرای مجدد راوی شاستری  تعیین شد. Pankaj Tripathi برای بازی با PR Man Singh، کریکت باز سابق که تیم کریکت هند را برای جام جهانی ۱۹۸۳ مدیریت می کرد، بازی کرد. ویجی وارما در ابتدا به عنوان نقش راجر بینی گزارش شد، اما این نقش به Nishant Dahiya رسید. آمیا دو، دختر کاپیل دیو به عنوان دستیار کارگردان به کبیرخان پیوست.  R. Badree، که در وب‌سریال خان، ارتش فراموش شده بازی کرد، نقش سونیل والسون را به عهده گرفت. در اواسط آوریل ۲۰۱۹، آدینات کوتاره برای بازی در نقش دیلیپ ونگسارکار و جاتین سارنا برای بازی در نقش یاشپال شارما وارد سیستم شدند. مالی مارشال برای ایفای نقش پدرش و مالکوم مارشال، توپ‌زن سریع هند وست، انتخاب شد. در ماه مه ۲۰۱۹، پریتام به عنوان کارگردان موسیقی معرفی شد،  و در ژوئن، دیپیکا پادوکن به عنوان همسر کاپیل دیو، رومی باتیا، به بازیگران پیوست، در حالی که تهیه کننده فیلم نیز بود. در حالی که در ابتدا شایعه شده بود که کاترینا کیف در این نقش بازی کند، خان اظهار داشت که او هرگز برای این فیلم مذاکره نکرده است. دیپیکا پادوکن، پانکاج تریپاتی، طاهر راج باسین، جیوا، ثاقب سلیم، جاتین سارنا، چیراگ پاتیل، دینکر شارما، نیشانت داهیا، هاردی ساندو، ساهیل ختار، امی ویرک، آدینات کوثره، دهیریا کاروا، در فیلم ۸۳ نیز به همین ترتیب بازی می‌کنند.

سینگ در اواسط آگوست ۲۰۱۸ آماده شدن برای این نقش را آغاز کرد و از ساچین تندولکار، بازیکن حرفه ای سابق کریکت درس هایی آموخت. خان همچنین در استادیوم کریکت لردز در سنت جانز وود لندن به تیم ملحق شد و در آنجا کارهای پیش تولید فیلم را آغاز کرد. او همچنین تحت هدایت کاپیل دیو آموزش دید تا برای نقش خود در این فیلم مناسب باشد. وقتی بازیگران نهایی اعلام شد، کرتی آزاد، سیاستمدار سابق کریکت، به خان گفت که چگونه بازیکنان کریکت سابق را روی پرده نمایش می دهند. او همچنین در مورد ماهیت و رفتار هم تیمی های سابق خود اطلاعاتی ارائه کرد. در مارس ۲۰۱۹، تیم به مدت ۳ ساعت، از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح، در بمبئی جلسات تمرینی را پشت سر گذاشت، در حالی که سینگ برای یک ساعت اضافی آماده شد. جلسات آموزشی شامل تمرینات بدنی، مهارتی و ایجاد سبک های مختلف بود. منبعی از ایندیان اکسپرس گفت که “رانویر هر روز متناوب حدود ۲ ساعت با بالویندر سینگ ساندو تمرین می کرد. پس از ارسال آن، آنها در مورد طرز فکر تیم ۱۹۸۳ در طول مسابقات صحبت کردند و کاپیتانی کاپیل دیو را که بالویند از نزدیک مشاهده کرد، تشریح کردند.”  سپس، در آوریل ۲۰۱۹، بازیگران به مدت ۱۰ روز در ورزشگاه کریکت با بازیکنان سابق کریکت بالویندر ساندو و یاشپال شارما در کمپی در ورزشگاه کریکت دارمشالا تمرین کردند. او در ماه مه ۲۰۱۹، نزدیک به شروع فیلمبرداری فیلم، با کاپیل دیو در دهلی بیشتر آموزش دید، و همچنین در جلسات تمرین در لردز در ژوئن ۲۰۱۹ شرکت کرد.

خان اعلام کرد که فیلمبرداری در لندن آغاز خواهد شد و به مدت سه ماه، از ماه می ۲۰۱۹، به طور گسترده در آنجا فیلمبرداری خواهد شد. کل بازیگران در ۲۸ می به لندن پرواز کردند تا بخشی از برنامه فیلمبرداری شوند. عکاسی اصلی در ۵ ژوئن در گلاسکو، اسکاتلند که در آن فیلمبرداری به مدت یک هفته انجام شد، آغاز شد. پادوکن برای بخش فیلمبرداری خود به تیم فیلم در گلاسکو پیوست. در ۲۵ ژوئن ۲۰۱۹، در جشن سالگرد قهرمانی هند در جام جهانی کریکت ۱۹۸۳، خان در مورد فیلمبرداری صحنه اوج، که فینال بود، اظهار داشت که تیراندازی پس از مسابقات جام جهانی کریکت ۲۰۱۹ (۱۴ جولای ۲۰۱۹) آغاز خواهد شد. ). فیلمبرداری نیز در Nevill Ground، رویال Tunbridge Wells انجام شد. در ۴ جولای، پانکاج تریپاتی اظهار داشت که فیلمبرداری فیلم را به پایان رسانده است.

در ۱۷ ژوئیه، پس از فینال جام جهانی ۲۰۱۹، تیم شروع به آماده سازی برای تیراندازی برای صحنه اوج با چیراگ پاتیل کرد و ویدئویی از پشت صحنه جلسات تمرین را به اشتراک گذاشت. تیم در اواخر آگوست برای فیلمبرداری صحنه اوج به مدت پنج روز به استادیوم لرد رفت و پس از اتمام آن، تیم برنامه فیلمبرداری سه ماهه را در لندن در ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ به پایان رساند. تیم به هند بازگشتند تا چند سکانس برای فیلم در بمبئی فیلمبرداری کنند. در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹، تیم برنامه دوم و آخرین فیلم را آغاز کرد. پادوکن بخش تیراندازی خود را در اواسط سپتامبر به پایان رساند. فیلمبرداری در ۷ اکتبر ۲۰۱۹ به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.