تاریخ انتشار : یکشنبه 19 تیر 1401 - 15:06
58 بازدید
کد خبر : 199442

دانلود زیرنویس فیلم ۲۰۲۲ ۲۰۳۷ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۲۰۲۲ ۲۰۳۷ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۲۰۲۲ ۲۰۳۷ یک فیلم کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مو هونگ جین است. این فیلم درام انسانی که در میان زندانیان زن اتفاق می‌افتد، داستان بزرگسالانی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند به واقعیت باورنکردنی که برای یک دختر ۱۹ ساله رخ داده امیدوار کنند. در ۸ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر

دانلود زیرنویس فیلم ۲۰۲۲ ۲۰۳۷ یک فیلم کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مو هونگ جین است. این فیلم درام انسانی که در میان زندانیان زن اتفاق می‌افتد، داستان بزرگسالانی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند به واقعیت باورنکردنی که برای یک دختر ۱۹ ساله رخ داده امیدوار کنند. در ۸ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 2022 2037 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۲۰۲۲ ۲۰۳۷ دختر ۱۹ ساله ای به نام یون یانگ که با مادر ناشنوای خود به تنهایی زندگی می کند، در حین انجام یک کار نیمه وقت برای امتحان خدمات کشوری آماده می شود و پس از یک تصادف غیرمنتظره به یک قاتل تبدیل می شود.

زیرنویس فیلم 2022 2037 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۲۰۲۲ ۲۰۳۷ یون یانگ در یک زندان زندانی است و به جای نام خود زندانی شماره ۲۰۳۷ او نامیده می شود. در این وضعیت ناامیدکننده، هم‌سران زندانی او در اتاق ۱۲، که هر کدام داستان خاص خود را دارند، برای محافظت از یون یانگ دست دراز می‌کنند.

زیرنویس 2022 2037 - بلو سابتایتل

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.