تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 19:52
150 بازدید
کد خبر : 208844

کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا در گیلان

کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا در گیلان

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان نیمه ابری تا ابری است، گفت: هوای ابرناکی همراه با بارش باران، مه آلوده گی و وزش باد تا اواخر وقت فردا در گیلان ماندگار است. محمد دادرس با اشاره به اینکه دمای هوا هم در این مدت ۴

کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا در گیلان

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان نیمه ابری تا ابری است، گفت: هوای ابرناکی همراه با بارش باران، مه آلوده گی و وزش باد تا اواخر وقت فردا در گیلان ماندگار است.

محمد دادرس با اشاره به اینکه دمای هوا هم در این مدت ۴ تا ۸ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد افزود: با آغاز بارش‌ها در ۲ روز اخیر امام زاده اسحاق شفت با ۱۱۵ میلی متر بیشترین بارش‌ها را داشته است و در جیرنده و منجیل نیز بارش باران گزارش نشده است.

وی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی از روز دوشنبه تا ظهر سه شنبه جوی پایدار، کاهش ابر برای گیلان پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان به شکسته شدن اوج گرما در گیلان افزود: هم اکنون دمای رشت مرکز استان ۲۳ درجه سلسیوس است که نسبت به دیروز ۷ درجه کاهش داشته است، رطوبت هم در این شهر ۱۰۰ درصد است.

دادرس گفت: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج یک متر برای فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز املش با دمای ۳۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین و اسب وونی تالش با ۱۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین مناطق استان بوده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.