تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 12:23
198 بازدید
کد خبر : 208870

هوآوی چیپست جدید Kirin 830 را با سری nova 12 عرضه می کند

هوآوی چیپست جدید Kirin 830 را با سری nova 12 عرضه می کند

به گزارش کیمیا خبر و به نقل از گسمارنا  هوآوی سال گذشته فاش کرد که در سال ۲۰۲۳ هیچ چیپست Kirin وجود نخواهد داشت و حتی حیرت زده شد و گزارش ها را “اخبار نادرست” خواند. به زودی نه ماه به جلو رفتیم و دیدیم که این شرکت سری میت ۶۰ را با پلتفرم Kirin

Huawei to launch new Kirin 830 chipset with the nova 12 series

به گزارش کیمیا خبر و به نقل از گسمارنا  هوآوی سال گذشته فاش کرد که در سال ۲۰۲۳ هیچ چیپست Kirin وجود نخواهد داشت و حتی حیرت زده شد و گزارش ها را “اخبار نادرست” خواند. به زودی نه ماه به جلو رفتیم و دیدیم که این شرکت سری میت ۶۰ را با پلتفرم Kirin 9000S معرفی کرد و اکنون می شنویم که برنامه هایی برای یک SoC دیگر – سری Kirin 8 وجود دارد.

تراشه جدید احتمالا Kirin 830 نام دارد و طبق اطلاعات منتشر شده، در پایان سال با سری nova 12 عرضه خواهد شد.

هوآوی چیپست جدید Kirin 830 را با سری nova 12 عرضه می کند
این اولین باری نیست که ما در مورد این چیپست خاص می شنویم، اما فقط اکنون یک چارچوب زمانی برای ورود آن به دست می آوریم. نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو در برخی از پوسترهای فاش شده ظاهر شدند که نشان می دهد تراشه Kirin 830 فقط برای گوشی هوشمند وانیلی خواهد بود. این گوشی دارای سه دوربین در پشت، یک دوربین سلفی قدرتمند ۶۰ مگاپیکسلی در جلو و پشتیبانی از شارژ ۸۸ واتی خواهد بود.

گفته می شود عملکرد Kirin 830 برابر با اسنپدراگون ۷۷۸G یا اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام است، اما هنوز در سرزمین گمانه زنی ها هستیم. مشکل بزرگ‌تر این است که چه کسی این چیپست را تولید خواهد کرد زیرا فناوری‌ها و پتنت‌های ۵G هنوز در اختیار شرکت‌های آمریکایی است که اجازه تجارت با هواوی یا شرکت تابعه چیپست‌های HiSilicon را ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.