تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 19:47
176 بازدید
کد خبر : 208676

نگرانی‌های موجود در حوزه آب اردبیل برطرف می‌شود

نگرانی‌های موجود در حوزه آب اردبیل برطرف می‌شود

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از سد یامچی اردبیل گفت: پروژه‌های مختلفی برای تامین آب پایدار شهرستان اردبیل در دست اجرا است و با تامین اعتبارات استانی و ملی این پروژه‌ها تکمیل می‌شود. وی تصریح کرد: برای پیشگیری از بحران و تنش آب در شهرستان امسال هم پروژه‌های مختلف اجرا می‌شود و

نگرانی‌های موجود در حوزه آب اردبیل برطرف می‌شود

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از سد یامچی اردبیل گفت: پروژه‌های مختلفی برای تامین آب پایدار شهرستان اردبیل در دست اجرا است و با تامین اعتبارات استانی و ملی این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از بحران و تنش آب در شهرستان امسال هم پروژه‌های مختلف اجرا می‌شود و مطالعات انتقال آب هم در دست انجام است تا نگرانی‌های موجود در حوزه آب برطرف شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بر تامین ۹۲ ونیم میلیون مترمکعب آب برای شهرستان در زمان بندی مشخص تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برای تامین این آب انجام شده است.

اعتماد اعجازی از مدیریت کشت محصولات کشاورزی برای مدیریت مصرف آب در شهرستان خبر داد و گفت: کشت محصولات کم آب بر درشهرستان یکی ازاولویت های اساسی است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آبیاری نوین دراراضی شهرستان به ویژه اراضی سیب زمینی انجام شده است و این امر درراستای کاهش مصرف آب دربخش کشاورزی بسیار موثر واقع شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: برنامه ریزی شده تا با مدیریت مناسب ومصرف بهینه مردم در تابستان مشکلی درحوزه تامین آب شرب شهرستان وجود نداشته باشد.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: امسال هم بارندگی مناسبی درشهرستان وجود نداشته ومدیریت مصرف آب باتوجه به کاهش بارندگی ها و پیشگیری ازبحران آب بسیار ضروری است و همگان بایر دراین راستا پیشگام باشند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.