تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 19:27
170 بازدید
کد خبر : 208692

معرفی لوکس ترین باغ تالار های گرمدره

معرفی لوکس ترین باغ تالار های گرمدره

مراسم عروسی در باغ تالار گرمدره انتخابی است که شب رؤیایی شما را هزار برابر رؤیایی‌تر می‌کند. برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار های لاکچری گرمدره می‌تواند همه آن چیزی باشد که شما از مراسم عروسی خود انتظار دارید. ما در این مقاله از بیاتو عروسی به شما بهترین باغ تالار های گرمدره را معرفی

مراسم عروسی در باغ تالار گرمدره انتخابی است که شب رؤیایی شما را هزار برابر رؤیایی‌تر می‌کند. برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار های لاکچری گرمدره می‌تواند همه آن چیزی باشد که شما از مراسم عروسی خود انتظار دارید. ما در این مقاله از بیاتو عروسی به شما بهترین باغ تالار های گرمدره را معرفی خواهیم کرد و به شما کمک می‌کنیم تا مکان رؤیایی خود را انتخاب کنید. 

لیست باغ تالار گرمدره

حال و هوای شهر تهران بیشتر با تالار های عروسی همخوانی دارد اما اطراف تهران مناطق بکری مانند گرمدره دارد که برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عروسی بسیار مناسب است. در ادامه ما لیستی از مجلل‌ترین باغ تالار های گرمدره را برای شما گلچین کردیم تا انتخاب برای شما آسان شود.

  • باغ تالار گرمدره عمارت دانیال

قطعاً در فیلم و سریال‌های ایرانی عمارت دانیال گرمدره را مشاهده کردید. این عمارت به خاطر معماری اروپایی  و تلفیق سبک کلاسیک و مدرن، به یکی از باغ تالار های لاکچری گرمدره تبدیل شده است. عمارت دانیال با ۲۰ هزار متر زمین و یک ساختمان که بیشتر به قصر انیمیشن‌های دیزنی شباهت دارد، می‌تواند بهترین گزینه شما میان باغ تالار های گرمدره باشد. خدمات و پکیج‌های لوکس و VIP این تالار پذیرایی بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

برای اطلاع از قیمت عمارت دانیال گرمدره به صفحه این باغ تالار در سایت بیاتو عروسی بروید و درخواست قیمت خود را ثبت کنید. 

ظرفیت باغ تالار: حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۲ هزار نفر 

آدرس عمارت دانیال گرمدره: گرمدره ، سعادتیه ، خیابان واعظی، پلاک ۱۰، عمارت دانیال زمانی

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۰۰۴۰۰۸

  • باغ تالار گرمدره باغ تالار ظفر

باغ تالار ظفر، به عنوان یکی از جدیدترین باغ تالار های گرمدره در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. اتاق عقد لاکچری، اتاق عقد مجزا، اتاق پرو، استیج رقص، عکسبرداری و فیلمبرداری، کافی شاپ، دی جی خانم و آقا، فضای سبز، دکوراسیون شیک و … از امکانات این باغ تالار گرمدره است. 

اگر شما هم عاشق سبک روستیک هستید، باغ تالار ظفر را انتخاب کنید. این باغ تالار گرمدره، تم روستیک را برای تالار خود انتخاب کرده و همین موضوع باعث جذب عروس و دامادهای زیادی به این مجموعه شده است. 

در صورتی که از طرف مجموعه بیاتو عروسی این باغ تالار را انتخاب کنید، ورودی رایگان برای شما محاسبه می‌شود. برای اطلاع از قیمت‌ها، درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. 

ظرفیت باغ تالار : ۳۰۰ نفر

آدرس باغ تالار ظفر گرمدره: گرمدره، اتوبان لشکری (مخصوص کرج)، میدان اتمسفر ( به سمت تهران)، خروجی اول، لاین کندرو، خیابان تاج‌بخش، انتهای خیابان زرشکی (معراج)

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۶۸۶۵۱۳

  • باغ تالار گرمدره عمارت سعادت 

باغ تالار سعادت گرمدره یکی دیگر از باغ تالار های لاکچری گرمدره است که یک عروسی رؤیایی را به شما هدیه می‌دهد. خیابان سعادتیه به عنوان یکی از لوکس‌ترین لوکیشن‌های عروسی معروف است و عمارت سعادت هم در این خیابان واقع شده است. از امکانات این باغ تالار گرمدره می‌توان به سفره خانه مجلل، سالن عقد در فضای باز، پرسنل تشریفات حرفه‌ای، اکسسوری و دیزاین‌های لاکچری، سالن شام مجزا و … اشاره کرد. 

ظرفیت باغ تالار: ۵۰۰ نفر

آدرس باغ تالار سعادت گرمدره: گرمدره، سعادتیه، بعد از زیرگذر، کوچه واعظی، پلاک۵

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۰۲۰۰۴۰ 

  • باغ تالار گرمدره  – باغ تالار تاج 

یکی دیگر از باغ تالار های لاکچری گرمدره ، باغ تالار تاج است. اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، نمای بیرونی ساختمان است. ساختمان تالار به شکل یک تاج بزرگ است که دو راه پله بزرگ جلوی آن قرار گرفته است. علاوه بر نمای بیرونی و جذاب باغ تالار تاج گرمدره ، فضای باغ، کیفیت بالای غذا، چیدمان صندلی‌ها، دکوراسیون لوکس و … از دیگر ویژگی‌هایی است که شما را ترغیب می‌کند تا این تالار را برای عروسی خود رزرو کنید. 

ظرفیت باغ تالار: ۴۰۰ نفر

آدرس باغ تالار تاج گرمدره: انتهای همت غرب، اتوبان تهران کرج، خروجی گرمدره کیلومتر ۲۵، میدان اتمسفر دوربرگردان به سمت تهران، لاین کندرو سمت راست، خیابان تاج‌بخش سمت راست، روبه روی تالار ماهان، انتهای کوچه مدنی، بعد از لبنیات پاکبان، درب مشکی، پلاک ۷

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۲۱۷۱۲۷

  • باغ تالار گرمدره عمارت سام

عمارت سام یکی دیگر از بهترین باغ تالار های گرمدره است که می‌تواند مراسم عروسی شما را جذاب‌تر کند. عمارت مجلل سام، سه سالن مجزا برای پذیرایی از مهمان‌های شما دارد. انتخاب این باغ تالار در گرمدره شاید تبدیل به بهترین انتخاب شما شود. در سایت بیاتو عروسی می‌توانید از قیمت باغ تالار گرمدره مطلع شوید. 

ظرفیت باغ تالار: ۷۰۰ نفر

آدرس باغ تالار سام: گرمدره – خیابان معراج

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۰۴۱۸۹۸

  • باغ تالار گرمدره باغ تالار میرزایی

بی شک یکی از زیباترین باغ تالار های گرمدره ، باغ تالار میرزایی است. اگر به دنبال فضای متفاوت با دیزاین‌‎های خاص و منحصر به فرد هستید، باغ تالار میرزایی گرمدره را انتخاب کنید. این باغ تالار لوکس، دو سالن مجزا دارد و می‌تواند به خوبی میزبان عروسی، تولد و مراسم‌های شما باشد.

 تم روستیک این باغ تالار را باید از نزدیک ببینید تا متوجه شوید چرا باید این مکان را برای مراسم عروسی خود در نظر بگیرید. موسیقی زنده، ماشین عروس، پذیرایی‌های هیجان انگیز، گل آرایی مراسم عروسی، آتلیه و … از امکانات این باغ تالار گرمدره است. برای دریافت قیمت باغ تالار گرمدره کافیست به صفحه این مجموعه در سایت بیاتو عروسی سر بزنید.

ظرفیت باغ تالار: ۴۰۰ نفر

آدرس باغ تالار میرزایی: گرمدره، کوهک ۴، پلاک ۳۳

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

  • باغ تالار گرمدره باغ تالار شهاب

باغ تالار شهاب به عنوان یکی از چندین باغ تالار لوکس‌ گرمدره شناخته می‌شود. این باغ تالار تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت را با کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های این باغ تالار گرمدره ، آتلیه اختصاصی آن است که کار عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی را برای شما راحت می‌کند. 

ظرفیت باغ تالار: ۶۰۰ نفر

آدرس باغ تالار شهاب: محدوده منطقه گرمدره

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۲۳۸۷۴۵

بیاتو عروسی

با انتخاب یک لوکیشن مناسب می‌توانید روز عروسی خود را به یک رؤیا تبدیل کنید. باغ تالار های لاکچری گرمدره یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری عروسی‌های خاص و منحصر به فرد است. اگر شما هم به دنبال یک عروسی لاکچری و خاص هستید، بهترین باغ تالار گرمدره را انتخاب کنید. مجموعه بیاتو عروسی علاوه بر باغ تالار گرمدره، تالار و باغ تالارهای تهران، مزون‌های لباس عروس، آتلیه‌های عکاسی، تشریفات عروسی، سالن‌های زیبایی، حتی گلفروشی، طلا فروشی‌ و … را در سراسر ایران پوشش می‌دهد.  شما ساکن هر شهری باشید، می‌توانید روی کمک بیاتو عروسی حساب کنید. 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.