تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 19:59
162 بازدید
کد خبر : 208699

طی دو سال آینده چندین پروژه آبی در استان افتتاح می‌شود/ آغاز ساخت مرکز امداد شهری خرم‌آباد

طی دو سال آینده چندین پروژه آبی در استان افتتاح می‌شود/ آغاز ساخت مرکز امداد شهری خرم‌آباد

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در مراسم کلنگ زنی فاز اول ساختمان مرکز امداد شهری خرم‌آباد با اشاره به جمعیت بالای مرکز استان و رخ دادن حوادث طبیعی، احداث این مرکز را استراتژیک و بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم این مرکز بر‌اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده احداث و به بهره‌برداری برسد. وی

طی دو سال آینده چندین پروژه آبی در استان افتتاح می‌شود/ آغاز ساخت مرکز امداد شهری خرم‌آباد

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در مراسم کلنگ زنی فاز اول ساختمان مرکز امداد شهری خرم‌آباد با اشاره به جمعیت بالای مرکز استان و رخ دادن حوادث طبیعی، احداث این مرکز را استراتژیک و بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم این مرکز بر‌اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده احداث و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به وجود آشیانه در مرکز استان، داشتن هلیکوپتر از الزامات است که انتظار می‌رود در اسرع وقت برای این مهم اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به پروژه‌های متوقف شده استان قبل از دولت سیزدهم اشاره کرد و با بیان اینکه هم‌اکنون بیشتر این پروژه‌ها با اولویت زیربنایی و اثرگذار در رشد و توسعه استان فعال شده‌اند، خاطرنشان کرد: راه آهن دورود- خرم آباد بعد از سال‌ها تعطیلی، با پیگیری‌های متعدد و تامین منابع مالی، مجددا فعالیت خود را شروع کرده و امیدواریم طی سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: مهم‌تر از آن ادامه مسیر از خرم‌آباد به سمت خوزستان است تا مرکز استان به کریدور ریلی شمال به جنوب متصل شود.

دالوند از دیگر پروژه‌های زیرساختی استان به چهارخطه کریدور غرب و همچنین طرح‌های آبی استان اشاره کرد و گفت: طی دو سال آینده شاهد افتتاح چندین پروژه آبی در استان هستیم. سدهای معشوره، مخمل‌کوه، و آبسرده که بسیار حائز اهمیت و استراتژیک هستند با پیگیری‌های زیاد فعالیت اجرایی‌شان مجددا آغاز شده و انشالله در  کوتاه‌ترین زمان  ممکن به بهره‌برداری برسند.

یادآور می‌شود فاز یک ساختمان مرکز امداد شهری خرم‌آباد به مساحت ۶ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.