تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 19:47
136 بازدید
کد خبر : 208674

ضرب الاجل کوتاه مدت دادستان بیله‌سوار به مسئولین اجرایی شهر

ضرب الاجل کوتاه مدت دادستان بیله‌سوار به مسئولین اجرایی شهر

به گزارش ایلنا، رحیم جنگجو  در بازدید سرزده از وضعیت معابر و خیابان های شهر بیله سوار که به همراه شهردار و شورای شهر انجام شد اظهار داشت: مدیریت و خدمات شهری هزینه‌بر بوده و احتیاج به برنامه ریزی منسجم و کارشناسی شده دارد. مدعی العموم شهرستان مرزی بیله سوار با اشاره به ظرفیت بالای  شورای

ضرب الاجل کوتاه مدت دادستان بیله‌سوار به مسئولین اجرایی شهر

به گزارش ایلنا، رحیم جنگجو  در بازدید سرزده از وضعیت معابر و خیابان های شهر بیله سوار که به همراه شهردار و شورای شهر انجام شد اظهار داشت: مدیریت و خدمات شهری هزینه‌بر بوده و احتیاج به برنامه ریزی منسجم و کارشناسی شده دارد.

مدعی العموم شهرستان مرزی بیله سوار با اشاره به ظرفیت بالای  شورای شهر و شهرداری در مدیریت زیباسازی شهری ادامه داد: شهردار و شورای شهر باید ظرف ۲۰ روز نسبت به بهسازی و مرمت وضعیت شهر اقدام کند.

وی افزود: از جمله ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابان ها، روشنایی معابر، پازل چینی پیاده رو، زیباسازی محیط شهر با کاشت درخت و گل، جدول کشی و زیباسازی کمربندی، بازسازی و احیای پارک تپه نرگس و تشویق همشهریان جهت بازسازی و نوسازی مغازه های مخروبه و بافت قدیم اقدام کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.