تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:26
213 بازدید
کد خبر : 208839

رزمایش بزرگ زلزله در آوج برگزار شد

رزمایش بزرگ زلزله در آوج برگزار شد

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این رزمایش ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری آوج تشکیل و تیم‌های امدادی، امنیتی و عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز به دو روستای کلنجین و نیرج اعزام شدند. مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: همچنین سالن‌های ورزشی و مدارس شهرستان جهت

رزمایش بزرگ زلزله در آوج برگزار شد

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این رزمایش ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری آوج تشکیل و تیم‌های امدادی، امنیتی و عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز به دو روستای کلنجین و نیرج اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: همچنین سالن‌های ورزشی و مدارس شهرستان جهت اسکان حادثه‌دیدگان به حالت آماده باش درآمد و چادرهای امدادی در این اماکن برپاشد.

وی عنوان کرد: در این رزمایش که با حضور بیش از ۲۵ دستگاه اجرایی شهرستان و استان برگزار شد برای تمامی دستگاه‌های مذکور، برنامه کاری تعریف شده بود که باید در راستای شرح وظایف و برنامه‌های از پیش تعیین شده اجرایی می‌کردند.

علیمی اضافه کرد: در این رزمایش ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برای برنامه‌ریزی لازم جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بخصوص در حوزه‌های پیشگیرانه و آمادگی اقدام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.