تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 20:56
140 بازدید
کد خبر : 207735

دانلود زیرنویس مستند The Territory 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند The Territory 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند The Territory 2022 زیرنویس مستند قلمرو یک فیلم مستند محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی الکس پریتز است. این داستان یک رهبر بومی جوان از مردم Uru-eu-wau-wau را دنبال می کند که در برابر کشاورزان، استعمارگران و مهاجرانی که به منطقه حفاظت شده جنگل های بارانی آمازون تجاوز می کنند، مبارزه می کند.

دانلود زیرنویس مستند The Territory 2022 زیرنویس مستند قلمرو یک فیلم مستند محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی الکس پریتز است. این داستان یک رهبر بومی جوان از مردم Uru-eu-wau-wau را دنبال می کند که در برابر کشاورزان، استعمارگران و مهاجرانی که به منطقه حفاظت شده جنگل های بارانی آمازون تجاوز می کنند، مبارزه می کند. این فیلم که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در مکانی در برزیل فیلمبرداری شده است، تقریباً به طور انحصاری روی زمین، از منابع اولیه، از جمله فیلم‌هایی که مستقیماً توسط Uru-eu-wau-wau تهیه شده است، استفاده می‌کند. دارن آرونوفسکی به عنوان تهیه کننده زیر پرچم خود در Protozoa Pictures فعالیت می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند The Territory 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند The Territory 2022 تمرکز این فیلم بر روی Uru-eu-wau-wau، یک قبیله آمازونیایی است که دولت برزیل تنها در سال ۱۹۸۰ با آنها تماس گرفت. این قبیله که در ابتدا به هزاران نفر می‌رسید، در ابتدای فیلم تنها ۲۰۰ نفر بودند. Bitaté Uru-eu-wau-wau به عنوان یک جوان ۱۸ ساله معرفی می شود که علیرغم جوانی اش به عنوان رهبر Uru-eu-eu-wau-wau انتخاب می شود تا حفاظت خود را در برابر شهرک نشینان متجاوز که اسلش را به کار می گیرند هماهنگ کند. – تاکتیک های سوزاندن برای ایجاد شهرک های مرزی. Neidinha Bandeira، یک فعال محیط زیست و حقوق بشر، دیگر بازیگر اصلی است که خستگی ناپذیر برای محافظت از سرزمین Uru-eu-wau-wau و ارائه داستان خود به روزنامه نگاران و سیاستمداران کار می کند. تصرف زمین های بومی توسط سفیدپوستان به عنوان یک جنبش شبه قانونی معرفی می شود که به طور ضمنی پس از انتخاب ژایر بولسونارو پوپولیست تشویق می شود.

دانلود زیرنویس مستند قلمرو ۲۰۲۲ این فیلم تصاویر واقعی خود را از خود شهرک نشینان در هم می آمیزد که گرچه شوونیست هستند، اما به استحقاق خود در سرزمین آمازون نیز ایمان واقعی دارند. تهدید به خشونت در اکشن فیلم وجود دارد. باندیرا تقریباً دائماً با تهدیدهای مرگ روبرو می شود و قبیله رک و پوست کنده با تهدید حذف برخورد می کند. قتل Ari Uru-eu-wau-wau، یک رهبر قبیله ۳۳ ساله مورد علاقه اورو-eu-wau-wau، در حوالی نقطه میانی فیلم ارائه می شود. هماهنگ کننده اصلی گشت های قبیله ای، آری در کنار جاده به قتل رسیده و مرگ او در پایان فیلم حل نشده است. Uru-eu-wau-wau نیز به شدت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند و ۵٪ از تعداد کمی از خود را از دست داده اند.

زیرنویس مستند The Territory 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Territory 2022 آخرین اکشن فیلم نشان می‌دهد که بیتاته رهبری گشت آری را بر عهده می‌گیرد، به اعضای قبیله آموزش هواپیماهای بدون سرنشین و فناوری فیلم می‌دهد تا نفوذ شهرک‌نشینان را مستند کند و بر مرزهای قلمرو نظارت کند. این قبیله یک دستگاه پلیس بالفعل را اجرا می کند و افراد شهرک نشین را دستگیر می کند و ساختمان ها و ادوات بیرونی آنها را تخریب می کند. باندیرا علیرغم اینکه عمیقاً توسط قتل آری متزلزل شده است، به حمایت و سازماندهی ثابت خود ادامه می دهد. موضع این قبیله در پایان فیلم به عنوان قاطعانه اما بسیار متزلزل نشان داده می شود، با خزیدن پایانی به این نکته که پاکسازی آمازون، تهاجم به زمین های بومی و تصاحب منابع در دولت بولسونارو همچنان سرعت می گیرد.

زیرنویس مستند قلمرو ۲۰۲۲ این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ داشت. این فیلم در شهرهای منتخبی در ایالات متحده و کانادا در ۱۹ آگوست ۲۰۲۲ توسط National Geographic Documentary Films و Picturehouse اکران شد و اکران گسترده‌تری در پی خواهد داشت. برگزاری جشنواره آن شامل تعدادی نامزدی جوایز و پیروزی‌ها از جمله برنده‌های ساندنس و تلوراید است. منتقدان فیلمبرداری آن و همچنین به تصویر کشیدن واقعی تنش بین مردمان بومی و مهاجران در برزیل معاصر را ستوده اند.

زیرنویس The Territory 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس قلمرو ۲۰۲۲ این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ داشت. اندکی بعد، فیلم های مستند نشنال جئوگرافیک حق پخش فیلم را به دست آورد. این فیلم در ۱۹ اوت ۲۰۲۲ در ایالات متحده اکران شد. The Territory نقدهای مثبتی از منتقدان فیلم دریافت کرد. در Rotten Tomatoes، بر اساس ۶۳ بررسی، با میانگین امتیاز ۸/۱۰، دارای ۹۷ درصد تاییدیه است. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «از لحاظ بصری قابل توجه، به طور رسمی طراوت‌کننده و در نهایت خشم‌انگیز، The Territory یک مستند دفاعی قدرتمند با قلب یک تریلر است. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۱۷ منتقد، امتیاز ۸۳ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است که نشان از «تحسین جهانی» دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.