تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:42
568 بازدید
کد خبر : 208437

دانلود زیرنویس مستند How Do You Measure a Year? 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند How Do You Measure a Year? 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند How Do You Measure a Year? 2021 زیرنویس مستند چطور یک سال را اندازه گیری می کنید؟ یک فیلم مستند کوتاه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی جی روزنبلات است. این فیلم مستند درباره رابطه پدر و دختر است. عنوان برگرفته از اشعار آهنگ “فصول عشق” از موسیقی اجاره ای برنده جایزه

دانلود زیرنویس مستند How Do You Measure a Year? 2021 زیرنویس مستند چطور یک سال را اندازه گیری می کنید؟ یک فیلم مستند کوتاه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی جی روزنبلات است. این فیلم مستند درباره رابطه پدر و دختر است. عنوان برگرفته از اشعار آهنگ “فصول عشق” از موسیقی اجاره ای برنده جایزه پولیتزر در سال ۱۹۹۶ است. این فیلم نامزد نود و پنجمین دوره جوایز اسکار در بخش بهترین فیلم کوتاه مستند شده است. همچنین در آگوست ۲۰۲۱ در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم لوکارنو به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند How Do You Measure a Year? 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند How Do You Measure a Year? 2021 این مستند درباره رابطه پدر و دخترش از طریق فیلم های خانگی است. پدر هر سال در روز تولد دخترش از او فیلم می گیرد و همین سوالات را می پرسد. دختر از یک کودک نوپا به یک زن جوان با تمام مراحل زیبا و ناخوشایند در میان می رود در حالی که رابطه پدر و دختر با تمام پیچیدگی هایش تکامل می یابد.

زیرنویس مستند How Do You Measure a Year? 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس How Do You Measure a Year? 2021 این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در ۱۳ آگوست ۲۰۲۱ در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم لوکارنو انجام داد. پیش از آن، این فیلم در شصت و دومین جشنواره فیلم کراکوف که از ۲۹ می تا ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ در کراکوف لهستان برگزار شد، به نمایش درآمد. برنده جایزه اژدهای طلایی بهترین فیلم کوتاه جشنواره شد.

زیرنویس How Do You Measure a Year? 2021 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند چطور یک سال را اندازه گیری می کنید؟ ۲۰۲۱ این فیلم برای جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه مستند انتخاب شد و پس از آن در فهرست نهایی و نامزد نود و پنجمین دوره جوایز اسکار در بخش مذکور قرار گرفت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.