تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 11:21
64 بازدید
کد خبر : 196164

دانلود زیرنویس مستند How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 2021

دانلود زیرنویس مستند How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 2021

دانلود زیرنویس مستند How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 2021 هشت دانشجوی دانشگاه بلمونت با حداقل بودجه، خدمه کوچک و تنها ۱۳ هفته، از پس چالش برآمدند و یک مستند ۳۲ دقیقه‌ای خارق‌العاده در طول ترم بهار ۲۰۲۱ تولید کردند. “چگونه به اینجا رسیدیم؟ Nashville Surviving 2020» اخیراً به عنوان یک منتخب رسمی

دانلود زیرنویس مستند How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 2021 هشت دانشجوی دانشگاه بلمونت با حداقل بودجه، خدمه کوچک و تنها ۱۳ هفته، از پس چالش برآمدند و یک مستند ۳۲ دقیقه‌ای خارق‌العاده در طول ترم بهار ۲۰۲۱ تولید کردند. “چگونه به اینجا رسیدیم؟ Nashville Surviving 2020» اخیراً به عنوان یک منتخب رسمی برای جشنواره فیلم نشویل آینده اعلام شد. این مستند با بررسی تأثیر بحران های متعدد بر شهر نشویل، مصاحبه هایی با متخصصان بیماری های عفونی مشهور ملی، دکتر ویلیام شافنر و دکتر جیمز هیلدرث دارد. جان کوپر شهردار نشویل؛ ذوالفت سوآر عضو شورای مترو; مقامات بلمونت و غیره.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/how-did-we-get-here-nashville-surviving-2020-2021/

How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 Full Documentary - YouTube

زیرنویس مستند How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 2021 زمانی که کلاس مستند برای اولین بار تشکیل شد، هدف این بود که داستان آخرین مناظره ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را که در اکتبر گذشته در دانشگاه بلمونت برگزار شد، روایت شود.

پس از مشورت زیاد، دانشجویان و اساتید به این نتیجه رسیدند که یک چرخش در برنامه ها درست است. آنها دیدند و تجربه کردند که چگونه نشویل بیش از سهم خود در شرایط اضطراری در یک سال چالش برانگیز و بی سابقه تحمل کرد. گروه هشت نفره تولید دانشجویی، که با تیم پژوهشگران دانشجویی که نمایشگاه دیجیتالی Debate 2020 را ایجاد کردند، شریک شدند، به این نتیجه رسیدند که می‌خواهند داستانی گسترده‌تر را فراتر از بحث بیان کنند، داستانی که می‌تواند به این سؤال اساسی پاسخ دهد: «ما چطور شدیم. بیای اینجا؟»

کارگردانان فیلم، الکس موک و ابیگیل بوون، خاطرنشان کردند: «در سال ۲۰۲۰، نشویل با تحمل یک گردباد، یک بیماری همه‌گیر جهانی، اعتراضات به بی‌عدالتی نژادی، انتخابات و بمب‌گذاری در روز کریسمس همچنان ادامه داشت. اما مانند هر شهر در کشور، ما بسیار آگاه شده‌ایم که چقدر سریع همه چیز می‌تواند تغییر کند و چگونه در یک طرح بزرگ‌تر، می‌توانیم با هم سازگار شویم. این فیلم یک داستان بقا را به تصویر می‌کشد، اما درسی است که تلاش می‌کند به یکی از بزرگ‌ترین سؤالات زندگی پاسخ دهد: “چگونه به اینجا رسیدیم؟”
موک که به عنوان فیلمبردار نیز فعالیت می کرد، در ماه مه از بلمونت با مدرک فیلم سینمایی فارغ التحصیل شد و در حال حاضر به عنوان اپراتور دوربین و تدوینگر برای شرکت های تولید در نشویل مشغول به کار است. در همین حال، بوون علاوه بر وظایف کارگردانی، تولید را نیز بر عهده داشت. در حال حاضر در Belmont East در شهر نیویورک و در حال کارآموزی با ABC News است، او یک دانشجوی ارشد است که در ماه مه ۲۰۲۲ فارغ التحصیل می شود و در رشته روزنامه نگاری و تولید چندرسانه ای تحصیل می کند.

Belmont Students Create Documentary on 2020, Film Selected for Nashville Film Festival - Belmont University News & Media

زیرنویس How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 2021 آنها افزودند: «ما بیش از ۴۰ نامه برای شهروندان تنسی میانه و فراتر از آن ارسال کردیم. ما تعدادی “نه” گرفتیم، اما مهمتر از آن، برخی از صداهای مورد علاقه در جامعه و ملت ما روی میز حاضر شدند. چگونه به اینجا رسیدیم؟ در هسته اصلی آن، داستان این صداها در نبردهای خط مقدم است.»

جان کوپر، شهردار نشویل، گفت: “نشویل هرگز سالی مانند سال ۲۰۲۰ ندیده است. ما تحمل کرده ایم. و ما با همبستگی با ناملایمات روبرو شدیم. من از الکس، ابیگیل و گروه آنها سپاسگزارم که داستان‌هایی را که نشویل باید همیشه در چنین فیلمی جذاب و گیرا به یاد داشته باشد، ثبت کردند.»

خدمه دانش‌آموزی همچنین مجبور بودند چالش‌هایی را که همه‌گیری برای تولیدشان ایجاد می‌کرد، دنبال می‌کردند، حتی اگر بسیاری از آنها برای اولین بار فیلم می‌ساختند. این فرآیند شامل کارهای گسترده پیش از برنامه ریزی و پس از تولید برای مدیریت محدودیت های بهداشتی و تضمین ایمنی همه افراد درگیر بود.

جنیفر داک، یکی از اعضای هیئت علمی که تیم مستند را رهبری می کرد، گفت: «ساخت یک مستند در ۱۳ هفته یک چالش درونی است. وقتی پروتکل‌های COVID-19 مانند نقاب زدن و فاصله‌گذاری اجتماعی را اضافه می‌کنید، حتی سخت‌تر می‌شود. با این حال دانش آموزان راه های خلاقانه ای برای پیشرفت در این محیط پیدا کردند. هیچ کس با تماشای فیلم به طور کامل متوجه نمی شود که دانش آموزان برای حفظ امنیت همه تلاش کردند. این زیبایی پشت صحنه فیلم است که باعث افتخار من شد.”

How Did We Get Here? Nashville Surviving 2020 Movie Streaming Online Watch

او افزود: «۲۰۲۰ نه تنها در نشویل بلکه در سرتاسر جهان سال دردناکی بود. دانش‌آموزان به جای فرار از هرج و مرج، داستان‌هایی را ثبت کردند که برای همیشه با ما می‌مانند و امیدواریم همه ما را انسان‌های بهتری کنند. این همان چیزی است که مستندسازی به آن می‌پردازد.»

دکتر مری الن پتل، یکی از اعضای هیأت علمی برنامه Belmont’s Honors که تیم تحقیقاتی را رهبری می کرد، گفت: «به عنوان محققین دانشجو، دانشجویان Honors فرآیند پیش تولید را پذیرفتند و تجربیات ارزشمندی در ساخت فیلم به دست آوردند. این محصول نهایی فراتر از وحشیانه ترین رویاهای بین رشته ای ما بود و قدرت همکاری خلاقانه را تأیید می کند.

“چگونه به اینجا رسیدیم؟ نشویل Surviving 2020» اولین نمایش عمومی خود در نشویل را در روز دوشنبه، ۴ اکتبر از ساعت ۱:۳۰ تا ۳:۴۵ بعد از ظهر میزبانی خواهد کرد. در تئاتر جانسون در محوطه دانشگاه بلمونت به عنوان بخشی از جشنواره فیلم نشویل. دارندگان بلیت جشنواره همچنین می توانند فیلم را به صورت آنلاین از ۳۰ سپتامبر تا ۶ اکتبر مشاهده کنند.

بیوگرافی کامل خدمه و توضیحات بیشتر در مورد روند ساخت مستند را می توانید در وب سایت فیلم www.hdwghfilm.com بیابید. “چگونه به اینجا رسیدیم؟” همچنین منتخبی رسمی برای جشنواره فیلم سازندگان جدید می ۲۰۲۱ در بخش بهترین فیلم کوتاه دانشجویی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.