تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:18
109 بازدید
کد خبر : 207337

دانلود زیرنویس مستند El grito 1968 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند El grito 1968 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند El grito 1968 زیرنویس مستند ال گریتو، مکزیک ۱۹۶۸ یک مستند مکزیکی محصول سال ۱۹۶۸ به کارگردانی لئوباردو لوپز آرتچه است که جنبش دانشجویی سال ۱۹۶۸ در مکزیک را روایت می کند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس مستند El grito 1968 ال گریتو به عنوان شاهدی از جنبش دانشجویی ۱۹۶۸،

دانلود زیرنویس مستند El grito 1968 زیرنویس مستند ال گریتو، مکزیک ۱۹۶۸ یک مستند مکزیکی محصول سال ۱۹۶۸ به کارگردانی لئوباردو لوپز آرتچه است که جنبش دانشجویی سال ۱۹۶۸ در مکزیک را روایت می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند El grito 1968 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند El grito 1968 ال گریتو به عنوان شاهدی از جنبش دانشجویی ۱۹۶۸، توسعه این جنبش را مستند می کند. اعتراضات علیه اقتدارگرایی دولتی که در مکزیک حاکم بود. این تظاهرات همچنین سرکوب شد که به نوبه خود باعث ایجاد اقدامات سیاسی سازماندهی شده در کمیته اعتصاب دانشجویان شد.

جنبش دانشجویی شروع به قوت گرفتن کرد و باعث ناراحتی شدید دولت شد و به همین دلیل مداخله ارتش برای متوقف کردن آن آغاز شد و به قتل عام که در بعد از ظهر ۲ اکتبر ۱۹۶۸ با مداخله گردان المپیا در Plaza de las Tres Cultures.

دانلود زیرنویس مستند ال گریتو ۱۹۶۸ فیلمبرداری این مستند از ماه جولای با تصاویری از تظاهرات و سرکوب ها آغاز می شود و با افتتاحیه بازی های المپیک نوزدهم در ۱۲ اکتبر سالگرد ورود کلمب به آمریکا به پایان می رسد.

زیرنویس مستند El grito 1968 - بلو سابتایتل

زیرنویس El grito 1968 پس از حمله به ENP، CUEC به شورای اعتصاب ملی می پیوندد تا به اقدامات انجام شده توسط دولت اعتراض کند. مجمع عمومی تشکیل شد و از لئوباردو لوپز آرتچه و کارلوس گونزالس مورانتس به عنوان نمایندگان مدرسه در مقابل شورا نام برد. به عنوان راهی برای پیوستن به جنبش، تصمیم گرفته شد که از طریق سینما شرکت کنیم. برخی از دانشجویانی که تجربه عکاسی داشتند، فارغ التحصیلان و معلمان، در نقش گزارشگر، تحولات روزمره و رویدادهای مهم جنبش دانشجویی را ضبط می کردند.

تجهیزات فیلمبرداری آنها دوربین های ۱۶ میلی متری متعلق به CUEC بود که با فیلم بکر فیلمبرداری می کرد و در ابتدا برای تمرین های مدرسه در نظر گرفته شده بود. لوپز آرتچه پس از دو ماه به عنوان یک دانشجوی زندانی، مسئولیت کارگردانی و دستور دادن به مطالب جمع آوری شده را بر عهده داشت که در مجموع به بیش از هشت ساعت ضبط می رسید. او توسط دانشجوی آن زمان CUEC، آلفردو جوسکوویچ، و همچنین پروفسور رامون روپارت کمک می‌کرد.

زیرنویس El grito 1968 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند ال گریتو ۱۹۶۸ پس از یک سال کار، اوریانا فالاچی، روزنامه‌نگار ایتالیایی و شورای اعتصاب ملی، از روی تصاویر، متن‌هایی را که در فیلم مشاهده می‌شود، ارائه می‌دهند که به وحشیگری سرکوب دولت و آرمان‌گرایی دانشجویان اشاره دارد. در نهایت در این نسخه، مستند به چهار ماه توسعه جنبش تقسیم می‌شود و تضادهای بزرگی را بین دو طرف درگیر در رویدادها نشان می‌دهد.۶ این فیلم بر اساس نظر ۲۵ منتقد و متخصص فیلم در مکزیک، منتشر شده توسط مجله سوموس در ژوئیه ۱۹۹۴.۷

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.