تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401 - 10:52
171 بازدید
کد خبر : 204381

دانلود زیرنویس مستند Capturing the Killer Nurse 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Capturing the Killer Nurse 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Capturing the Killer Nurse 2022 زیرنویس مستند دستگیری پرستار قاتل یک فیلم مستند محصول ۲۰۲۲ در مورد قاتل زنجیره ای چارلز کالن است و اینکه چگونه محققان توانستند ثابت کنند که چگونه کالن هنگام کار در بیمارستان ها و خانه های سالمندان به عنوان پرستار در ایالات متحده، بیماران را می کشت.

دانلود زیرنویس مستند Capturing the Killer Nurse 2022 زیرنویس مستند دستگیری پرستار قاتل یک فیلم مستند محصول ۲۰۲۲ در مورد قاتل زنجیره ای چارلز کالن است و اینکه چگونه محققان توانستند ثابت کنند که چگونه کالن هنگام کار در بیمارستان ها و خانه های سالمندان به عنوان پرستار در ایالات متحده، بیماران را می کشت. کارگردانی آن را تیم تراورز برعهده دارد که او با رابین اوکلفورد نوشته است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Capturing the Killer Nurse 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Capturing the Killer Nurse 2022 چارلز کالن یک پرستار مراقبت های ویژه بود که اعتراف کرد در طول ۱۶ سال کار خود در سیستم مراقبت های بهداشتی در شمال شرقی ایالات متحده، ۴۰ نفر را کشته است. برخی گمان می کنند که این تعداد به طور قابل توجهی بیشتر باشد، و تقریباً همه آنها مشکوک بودند که او بیماران را به خطر می اندازد، اما هیچ یک از آنها کارفرمایان آینده کالن را از نگرانی های خود مطلع نکردند.

دانلود زیرنویس مستند دستگیری پرستار قاتل ۲۰۲۲ او در نهایت توسط کارآگاهان پلیس شهرستان سامرست دستگیر شد. مرکز پزشکی سامرست، که در آن حداقل ۱۳ بیمار جان خود را از دست دادند، اصرار دکتر استیون مارکوس، مدیر مرکز کنترل سموم نیوجرسی، برای تماس با پلیس را نادیده گرفت و به تأخیر انداخت. هنگامی که آنها با پلیس تماس گرفتند، آنها دروغ گفتند و نتوانستند به آنها در تحقیقات کمک کنند.

زیرنویس مستند Capturing the Killer Nurse 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Capturing the Killer Nurse 2022 تیتر روزنامه ها به کالن “فرشته مرگ” لقب داده اند. او موضوع کتاب جنایت واقعی ۲۰۱۳ پرستار خوب: داستان واقعی پزشکی، جنون و قتل نوشته روزنامه نگار و نویسنده چارلز گریبر بود و در فیلم پرستار خوب محصول ۲۰۲۲ کارگردان توبیاس لیندهولم با بازی جسیکا به نمایش درآمد. چستین و ادی ردمین

در مارس ۲۰۰۶، کالن ۱۱ حبس ابد را به دلیل کشتن ۲۹ بیمار دریافت کرد. یک هفته بعد در دومین جلسه محکومیتش، او ۶ بار دیگر به حبس ابد محکوم شد.

زیرنویس مستند دستگیری پرستار قاتل ۲۰۲۲ کالن نزد بازرسان اعتراف کرد که ۴۰ بیمارش را کشته است. اعتقاد بر این است که کالن احتمالاً پشت مرگ ۴۰۰ بیمار در حین کار در ۲۰ خانه سالمندان و بیمارستان در نیوجرسی و پنسیلوانیا بوده است. او در زندان ایالتی نیوجرسی در ترنتون، نیوجرسی زندانی است. وی تا خرداد ماه سال ۲۳۸۸ مشروط به آزادی مشروط نمی باشد.

زیرنویس Capturing the Killer Nurse 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس دستگیری پرستار قاتل ۲۰۲۲ تسخیر پرستار قاتل یک فیلم مستند محصول ۲۰۲۲ در مورد قاتل سریالی محکوم به نام چارلز کالن است. این شامل مصاحبه با کالن، همکارانش، کارآگاهانی که در این پرونده کار می کردند، پرستار امی لافرن که در پرونده آنها به آنها کمک کرد، مصاحبه با اعضای خانواده قربانیان، چارلز گریبر، نویسنده کتاب جنایت واقعی پرستار خوب، و صدا از خود کالن. این فیلم همچنین نگاهی به سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده دارد که به قتل ها اجازه ادامه داد. پخش آن در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ در نتفلیکس برنامه ریزی شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.