تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:46
156 بازدید
کد خبر : 208446

دانلود زیرنویس فیلم Women Talking 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Women Talking 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Women Talking 2022 زیرنویس فیلم زنان صحبت می کنند یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی سارا پولی است. این بر اساس رمانی به همین نام در سال ۲۰۱۸ نوشته میریام توس است و الهام گرفته از رویدادهای واقعی زندگی است که در مستعمره مانیتوبا، یک جامعه منونیتی

دانلود زیرنویس فیلم Women Talking 2022 زیرنویس فیلم زنان صحبت می کنند یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی سارا پولی است. این بر اساس رمانی به همین نام در سال ۲۰۱۸ نوشته میریام توس است و الهام گرفته از رویدادهای واقعی زندگی است که در مستعمره مانیتوبا، یک جامعه منونیتی دورافتاده و منزوی در بولیوی رخ داده است. در این فیلم رونی مارا، کلر فوی، جسی باکلی، جودیت آیوی، بن ویشا و فرانسیس مک دورمند که تهیه کننده این فیلم نیز هست، ایفای نقش می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Women Talking 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Women Talking 2022 در سال ۲۰۱۰، زنان و دختران یک مستعمره منونیت منزوی که نامشان فاش نشده بود، متوجه شدند که مردان از مسکن گاوی برای تسلیم کردن و تجاوز به آنها استفاده می کردند. مهاجمان در یکی از شهرهای نزدیک دستگیر و زندانی می شوند. اکثر مردان مستعمره برای نظارت بر وثیقه سفر می کنند و زنان را به مدت دو روز تنها می گذارند تا تعیین کنند که چگونه ادامه خواهند داد. آنها یک همه‌پرسی برگزار می‌کنند تا تصمیم بگیرند که بمانند و کاری انجام ندهند، بمانند و بجنگند یا بروند.

رای بین ماندن و جنگیدن و رفتن گره خورده است. یازده نفر از زنان مستعمره در یک انبار علوفه دور هم جمع می شوند تا به تصمیم نهایی برسند، اگرچه اسکارفیس، زنی “هیچ کاری”، پس از ناامید شدن از بحث، جلسه را ترک می کند و دختر مردد خود آنا و نوه مقاوم خود، هلنا را با خود می برد. او آگوست، معلم مدرسه مستعمره و یکی از دو مرد باقی مانده، به زنان می پیوندد تا جلسه را ضبط کنند، زیرا به هیچ یک از زنان خواندن و نوشتن آموزش داده نشده است. مرد دوم ملوین (نتی سابق) است، یک مرد که بعد از تجاوز به جز با بچه های کوچکتر صحبت نمی کند. بنابراین، نظارت بر آنها و هشدار دادن به زنان از هرگونه تحولات بیرونی بر عهده اوست.

دانلود زیرنویس فیلم زنان صحبت می کنند ۲۰۲۲ سالومه، تازه از سفری که برای جمع آوری آنتی بیوتیک برای دختر چهار ساله اش که مورد تعرض قرار گرفته بود، برگشته است، نظری که مجال هم دارد، همچنان در مورد ماندن و جنگیدن سرسخت است. اونا که باردار است (پس از تجاوز)، همچنین به آنها پیشنهاد می کند که بمانند و پس از پیروزی در مبارزه، مجموعه قوانین جدیدی برای کلنی ایجاد کنند که به زنان برابری می دهد. ماریچه، دختر گرتا و مادر اوژه، مخالف است و معتقد است که بخشش تنها گزینه مناسب است. برای خنثی کردن این درگیری، اونا به اوت پیشنهاد می‌کند که یک سند که مزایا و معایب ترک را بیان می‌کند، و سند دیگری که همین کار را برای ماندن انجام می‌دهد، ایجاد کند.

زیرنویس فیلم Women Talking 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Women Talking 2022 جلسه به تعویق افتاد. در طول تعطیلات، مشخص می شود که آگوست از یک خانواده تکفیر شده است، اما اخیراً اجازه بازگشت به او داده شد تا بتواند معلم پسران مستعمره باشد. او و اونا از کودکی دوستان خوبی بودند و از آن زمان به او احساساتی داشت.

وقتی زنان برای سرشماری سال ۲۰۱۰ شمارش می‌شوند، متوجه می‌شوند که کلاس، شوهر بدسرپرست ماریچه، همان شب برای جمع‌آوری وثیقه بیشتر بازخواهد گشت. جلسه از سر گرفته می شود. اونا و مجال نظر خود را به نفع ترک تغییر می دهند. سالومه همچنان بر دعوا پافشاری می کند و با عصبانیت اعتراف می کند که ترجیح می دهد مردان را بکشد تا اینکه دخترش را در معرض آسیب بیشتر قرار دهد. با این حال، او پس از یادآوری آگاتا، مادرش و همچنین اونا، نظر خود را تغییر می دهد. تنها عضوی که متقاعد نشده باقی مانده، Mariche است. مشاجره ای بین او و بقیه زنان در می گیرد. مشخص می شود که او به اصرار گرتا از آزار شوهرش گذشت. پس از عذرخواهی گرتا، ماریشه با رفتن موافقت می کند.

دلایل ترک آنها در ماه اوت رونویسی شده است: برای اطمینان از امنیت فرزندان خود، ثابت قدم بودن در ایمان خود و داشتن آزادی فکر. آنها تصمیم می گیرند پسران ۱۵ ساله و کوچکتر را با خود ببرند، اما هیچ پسر بالای ۱۲ سال را مجبور نخواهند کرد. آنها در طلوع خورشید آماده می شوند که نقشه های خود را از کلااس پنهان کنند. آگوست، به دستور اونا، اسنادی را پست می‌کند که مزایا و معایب ترک و ماندن را به عنوان «مصنوع» دوران زنان در کلنی نشان می‌دهد. او همچنین عشق خود را به Ona اعلام می کند و نقشه ای را به او می دهد تا زنان از آن استفاده کنند.

زیرنویس فیلم زنان صحبت می کنند ۲۰۲۲ قبل از اینکه آنها بتوانند آنجا را ترک کنند، ملوین به سالومه می گوید که پسر نوجوانش آرون فرار کرده و پنهان شده است. او پیدا می شود، اما نمی توان او را متقاعد کرد که در زمان کافی برود. سالومه با شکستن قوانین خروج آنها، هارون را آرام می کند و او را مجبور می کند که با آنها ترک کند. او این را فقط برای آگوست فاش می کند، او می فهمد و او را زیر سوال نمی برد. او از او می خواهد که مراقب اونا باشد و او نیز به نوبه خود از او می خواهد که به پسرها به درستی آموزش دهد تا از هر گونه خشونت بیشتر جلوگیری شود.

زیرنویس Women Talking 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس زنان صحبت می کنند ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۲۶۵ نقد، با میانگین امتیاز ۸.۱/۱۰، دارای ۹۱ درصد محبوبیت است. اجماع منتقدان این سایت چنین می‌گوید: «در حالی که زنان صحبت می‌کنند گاهی اوقات نمایش‌های سرگرم‌کننده را کنار می‌گذارند تا صرفاً نکات خود را به گوش دیگران برسانند، پیام آن ارزشمند است – و به طور مؤثر ارائه می‌شود». در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۴۷ منتقد، میانگین وزنی ۷۹ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.