تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 21:06
144 بازدید
کد خبر : 207792

دانلود زیرنویس فیلم Winning 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Winning 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Winning 1969 زیرنویس فیلم برنده شدن یک فیلم اکشن ورزشی درام و درام آمریکایی محصول ۱۹۶۹ به کارگردانی جیمز گلدستون و با بازی پل نیومن، جوآن وودوارد و رابرت واگنر است. این فیلم در مورد یک راننده اتومبیل مسابقه ای است که آرزوی برنده شدن در ایندیاناپولیس ۵۰۰ را دارد. تعدادی از

دانلود زیرنویس فیلم Winning 1969 زیرنویس فیلم برنده شدن یک فیلم اکشن ورزشی درام و درام آمریکایی محصول ۱۹۶۹ به کارگردانی جیمز گلدستون و با بازی پل نیومن، جوآن وودوارد و رابرت واگنر است. این فیلم در مورد یک راننده اتومبیل مسابقه ای است که آرزوی برنده شدن در ایندیاناپولیس ۵۰۰ را دارد. تعدادی از رانندگان اتومبیل های مسابقه و افراد مرتبط با مسابقه در فیلم ظاهر می شوند، از جمله بابی آنسر، تونی هالمن، بابی گریم، دن گورنی، راجر مک کلاسکی و بروس. پیاده روی.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Winning 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Winning 1969 راننده ماشین مسابقه حرفه ای فرانک کاپوا (پل نیومن) با الورا (همسر واقعی نیومن، جوآن وودوارد) طلاق گرفته ملاقات می کند. پس از یک طوفان عاشقانه آنها ازدواج کردند. چارلی (ریچارد توماس)، پسر نوجوان الورا از همسر اولش، بسیار به فرانک نزدیک می شود و به او کمک می کند ماشین هایش را برای مسابقاتش آماده کند. اما فرانک آنقدر به حرفه خود اختصاص داده است که از همسرش که با رقیب اصلی فرانک در مسیر مسابقه، لوتر اردینگ (رابرت واگنر) رابطه نامشروع دارد، غفلت می کند. فرانک آنها را در رختخواب با هم پیدا می کند و با طوفان بیرون می رود. این زوج از هم جدا می شوند، اما فرانک همچنان چارلی را مرتب می بیند. تلخی فرانک به فداکاری او برای کارش دامن می زند و او راننده بسیار تهاجمی تری می شود. در ایندیاناپولیس ۵۰۰، الورا و چارلی تماشا می کنند در حالی که فرانک مسابقه زندگی خود را می راند و برنده می شود. پس از برنده شدن، فرانک در یک جشن پیروزی شرکت می کند. وقتی زنان جذاب خود را به سوی او پرتاب می کنند، بی علاقه است و او می لغزد. لوتر فرانک را پیدا می کند و به خاطر این رابطه از او عذرخواهی می کند، اما فرانک به او مشت می زند. فرانک از الورا دیدن می کند و به او می گوید که می خواهد دوباره شروع کند. الورا مطمئن نیست. در حالی که این دو به طور نامطمئن به یکدیگر نگاه می کنند، فیلم با یک فریم ثابت به پایان می رسد.

زیرنویس فیلم Winning 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس Winning 1969 در طول آماده شدن برای این فیلم، نیومن توسط رانندگان باب شارپ و لیک آندروود در یک مدرسه رانندگی با عملکرد بالا در مسیر مسابقه برای موتوراسپرت آموزش دید – که شور و شوق نیومن را برای این ورزش برانگیخت و منجر به شرکت او به عنوان یک رقیب در مسابقات اتومبیلرانی اسپورت شد. باقی مانده از زندگی او او در نهایت موفق شد نیومن/هاس ریسینگ را با رقیب و دوست قدیمی خود کارل هاس راه اندازی کند و بیش از ۱۰۰ مسابقه و ۸ قهرمانی راننده را در سری IndyCar برنده شود، اگرچه مشخصاً این تیم هرگز برنده ۵۰۰ نشد.

دانلود زیرنویس فیلم برنده شدن ۱۹۶۹ این فیلم شامل تصاویری است که در پیست اتومبیلرانی ایندیاناپولیس، پیست افسانه ای ۲.۵ مایلی گرفته شده است. بیشتر فیلم ها مربوط به مسابقه سال ۱۹۶۸ است. تصادف در هنگام اولین پرچم سبز مربوط به مسابقه ۱۹۶۶ است.

زیرنویس Winning 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم برنده شدن ۱۹۶۹ این فیلم در آمریکای شمالی حدود ۶.۲ میلیون دلار در اجاره به دست آورد. این فیلم شانزدهمین فیلم پرطرفدار باکس آفیس آمریکا در آن سال بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.