تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:23
119 بازدید
کد خبر : 207354

دانلود زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 زیرنویس فیلم اسب دوپا فیلمی به کارگردانی سمیرا مخملباف و نویسندگی محسن مخملباف محصول سال ۲۰۰۸ است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 این فیلم در مورد یک کودک یک پا است که کودک فقیر دیگری را استخدام می کند تا او را بر

دانلود زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 زیرنویس فیلم اسب دوپا فیلمی به کارگردانی سمیرا مخملباف و نویسندگی محسن مخملباف محصول سال ۲۰۰۸ است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 این فیلم در مورد یک کودک یک پا است که کودک فقیر دیگری را استخدام می کند تا او را بر روی پشت خود حمل کند. فیلمبرداری این فیلم در افغانستان انجام شده و اتفاقات آن در افغانستان می گذرد.

زیرنویس فیلم Two-Legged Horse 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس Two-Legged Horse 2008 یک پسر فقیر برای یافتن شغل باید با بچه های فقیر دیگر رقابت کند. برنده کودکی است که بهتر بتواند کودکی را که در جنگ پاهایش را از دست داده است برای رفتن به مدرسه بلند کند. مسابقه شروع می شود و پسر بیچاره برنده می شود. پسر با ۱ دلار در روز، هر روز یک پسر ولگرد را مانند اسب سوار می کند و او را به مدرسه می برد و برمی گرداند.

زیرنویس Two-Legged Horse 2008 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم اسب دوپا ۲۰۰۸ وقتی او را بر پشت دارد، با الاغ ها و اسب هایی که در خیابان ها پرسه می زنند مسابقه می دهد. او را به دستشویی در خانه می برد و سوارش می شود، اما پسر بی پناه از او ناراضی است، چون هنوز آن طور که می خواهد اسبی به دست نیاورده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.