تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:25
518 بازدید
کد خبر : 208012

دانلود زیرنویس فیلم True Spirit 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم True Spirit 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم True Spirit 2023 زیرنویس فیلم روح واقعی یک فیلم زندگی‌نامه‌ای استرالیایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی سارا اسپیلین است. این فیلم بر اساس داستان واقعی جسیکا واتسون با بازی تیگان کرافت ساخته شده است. او یک ملوان استرالیایی است که پس از تلاش برای دور زدن انفرادی جهانی در سن

دانلود زیرنویس فیلم True Spirit 2023 زیرنویس فیلم روح واقعی یک فیلم زندگی‌نامه‌ای استرالیایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی سارا اسپیلین است. این فیلم بر اساس داستان واقعی جسیکا واتسون با بازی تیگان کرافت ساخته شده است. او یک ملوان استرالیایی است که پس از تلاش برای دور زدن انفرادی جهانی در سن ۱۶ سالگی، مدال نشان استرالیا را دریافت کرد. این فیلم در ۳ فوریه ۲۰۲۳ برای پخش در نتفلیکس در دسترس قرار گرفت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم True Spirit 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم True Spirit 2023 این فیلم داستان نوجوان استرالیایی، جسیکا واتسون، جوان‌ترین فردی است که تا به حال به صورت انفرادی و بدون توقف در سراسر جهان بر اساس کتاب او «روح واقعی: دختر استرالیایی که دنیا را به راه انداخت»، سفر کرده است.

دانلود زیرنویس فیلم  روح واقعی ۲۰۲۳ نتفلیکس در ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۰ اعلام کرد که خاطرات Watson’s Memoir True Spirit در یک فیلم سینمایی به کارگردانی سارا اسپیلین و تهیه کنندگی دبرا مارتین چیس و سان استار انترتینمنت اقتباس خواهد شد. فیلمبرداری در آگوست ۲۰۲۱ در جزیره شورون در شهر گلد کوست، کوئینزلند، استرالیا انجام شد. محدودیت های اعمال شده به دلیل همه گیر COVID-19 بر تولید تأثیر گذاشت.

زیرنویس فیلم True Spirit 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس True Spirit 2023 نتفلیکس طبق خط مشی خود مبنی بر انتشار برخی از عناوین بزرگتر خود برای مدت محدود سینمایی، فیلم را در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ در سینماهای منتخب استرالیا اکران کرد و در ۳ فوریه در نتفلیکس در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت.

زیرنویس True Spirit 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم روح واقعی ۲۰۲۳ در وب‌سایت Rotten Tomatoes جمع‌آوری نقد، این فیلم بر اساس ۱۴ نقد، با میانگین امتیاز ۵.۸/۱۰، دارای ۷۱ درصد تاییدیه است. در متاکریتیک، بر اساس ۵ بررسی، میانگین وزنی ۵۰ از ۱۰۰ را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.