تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:46
161 بازدید
کد خبر : 207850

دانلود زیرنویس فیلم The Wraith 1986 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Wraith 1986 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Wraith 1986 یک فیلم اکشن-فانتزی آمریکایی محصول سال ۱۹۸۶ است که به تهیه کنندگی جان کمنی، نویسندگی و کارگردانی مایک ماروین، و با بازی چارلی شین، شریلین فن، نیک کاساوتیس و رندی کواید ساخته شده است. این فیلم در ۲۱ نوامبر ۱۹۸۶ تنها در ۸۸ صفحه نمایش در ایالات متحده توسط

دانلود زیرنویس فیلم The Wraith 1986 یک فیلم اکشن-فانتزی آمریکایی محصول سال ۱۹۸۶ است که به تهیه کنندگی جان کمنی، نویسندگی و کارگردانی مایک ماروین، و با بازی چارلی شین، شریلین فن، نیک کاساوتیس و رندی کواید ساخته شده است. این فیلم در ۲۱ نوامبر ۱۹۸۶ تنها در ۸۸ صفحه نمایش در ایالات متحده توسط کمپانی فیلمسازی New Century Vista (که بعداً New Century Entertainment Corporation) به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Wraith 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Wraith 1986 در شهر بروکس، آریزونا، پاکارد والش، رهبر گروهی از سارقان خودرو، مردم را با ماشین‌های سریع مجبور به مسابقه می‌کند و برنده مسابقه مالکیت ماشین بازنده را در اختیار می‌گیرد. پاکارد همه را از طریق ارعاب کنترل می‌کند، از جمله کری جانسون، که او را دارایی خود می‌داند. دوست پسر کری، جیمی هانکینز، قربانی یک قتل حل نشده بود و کری، که با او بود، هیچ خاطره ای از این رویداد دردناک ندارد.

جیک کیسی سوار بر دوچرخه خاکی به بروکس می رسد. او با بیلی هانکینز (برادر جیمی) و کری دوست می شود. جیک هنگام شنا در رودخانه نشان داده می شود که زخم های چاقو روی گردن و پشت خود دارد.

کنترل پاکارد بر مسابقات غیرقانونی زمانی به پایان می رسد که یک ابرخودروی تمام مشکی دوج M4S Turbo Interceptor با راننده ای که سر تا پا با زره بدن و کلاه ایمنی مشکی پوشیده شده بود، و بریس های فلزی شبیه به کسانی که قربانیان ضربه های جسمی پوشیده بودند، ظاهر شد. راننده باند پاکارد را به مسابقه ای دعوت می کند که در تصادفات پر سرعت و انفجاری به پایان می رسد که در آن دو عضو باند هر دو کشته می شوند. بدن آنها بعد از آن به نظر می رسد که هیچ آسیبی ندیده است به جز کاسه چشم سوخته. Turbo Interceptor سپس خود را بازسازی می کند و از کلانتر لومیس در حال تعقیب در ابری از نور درخشان فرار می کند.

دو عضو دیگر باند، اسکانک و گاتربوی، زمانی که Turbo Interceptor در انبار باند می چرخد، کشته می شوند و باعث انفجار می شود. با ناپدید شدن باند پاکارد، راگد، متخصص فناوری باند، متوجه می شود که چرا این باند هدف قرار گرفته است. هنگامی که لومیس به صحنه تخریب می رسد، راگد به او می گوید که پاکارد و گروهش جیمی هانکینز را به قتل رسانده اند.

زیرنویس فیلم The Wraith 1986 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Wraith 1986 پس از اینکه پاکارد شاهد بوسیدن کری جیک بود، او را می‌دزدد و وقتی بیلی می‌خواهد مداخله کند، او را کتک می‌زند. وقتی پاکارد سعی می‌کند تا کالیفرنیا رانندگی کند، کری مقاومت می‌کند. همانطور که او از ماشین خارج می شود و چاقویی را روی او می کشد، Turbo Interceptor از راه می رسد و پاکارد را به یک مسابقه دعوت می کند. پاکارد می پذیرد و سپس در یک برخورد انفجاری رو به رو با Turbo Interceptor کشته می شود، مانند بقیه گروهش. لومیس شکار راننده مرموز را لغو می کند و معتقد است که بیهوده است.

همانطور که کری همان شب به خانه می رسد، رهگیر توربو بلند می شود و جیک ظاهر می شود. کری متوجه می شود که جیک شکل احیا شده دوست پسر مرده او جیمی است که برای فرصتی برای احیای مجدد رابطه گذشته خود بازگشته بود. سپس از او می خواهد که منتظر او بماند زیرا او آخرین کار را دارد. سپس جیک ماشین خود را به بیلی می دهد. وقتی بیلی از جیک می پرسد که او کیست، می گوید که بیلی از قبل می داند و در حالی که سوار دوچرخه خاکی خود می شود، بیلی متوجه می شود که جیک جیمی است. جیک کری را که لومیس از دور تماشا می کند، برمی دارد. آنها با هم در امتداد بزرگراه صحرا به نور ماه می روند.

زیرنویس The Wraith 1986 - بلو سابتایتل

The Wraith نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. لئونارد مالتین، مورخ و منتقد سینما، این فیلم را رد کرد و گفت: «… برای کسانی که طرفدار اتومبیل‌های سریع و سر و صدای زیاد هستند». در بررسی Time Out، سردبیر جان پیم، Wraith را دید که “دزدهای ماشین قاتل کمیک استریپ” با “… بهترین شوخی داشتن یکی از اراذل و اوباش که کلمه “wraith” را می دانست.” این فیلم پس از اکران در سینما، در یکی از قسمت‌های سریال بی‌خوابی سینما در تلویزیون به نمایش درآمد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.