تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:30
119 بازدید
کد خبر : 207716

دانلود زیرنویس فیلم The Vanishing 1993 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Vanishing 1993 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Vanishing 1993 زیرنویس فیلم ناپدید شدن یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی جورج اسلویزر با بازی جف بریجز، کیفر ساترلند، نانسی تراویس و ساندرا بولاک است. این بازسازی فیلم فرانسوی- هلندی اسلویزر در سال ۱۹۸۸ به همین نام است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فیلم The Vanishing 1993 زیرنویس فیلم ناپدید شدن یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی جورج اسلویزر با بازی جف بریجز، کیفر ساترلند، نانسی تراویس و ساندرا بولاک است. این بازسازی فیلم فرانسوی- هلندی اسلویزر در سال ۱۹۸۸ به همین نام است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Vanishing 1993 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Vanishing 1993 فیلم با پروفسور شیمی بارنی کازینز (جف بریجز) در کابینش آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد روش‌هایی را برای انجام یک آدم‌ربایی موفق کامل می‌کند. او آنقدر به کارش متعهد است که همسرش هلن (لیزا آیشهورن) و دخترش دنیس (مگی لیندرمن) مشکوک هستند که او با او رابطه نامشروع دارد.

جف هریمن (کیفر ساترلند) با دوست دخترش دایان شیور (ساندرا بولاک) به تعطیلات می رود که بدون هیچ ردی در پمپ بنزین ناپدید می شود. سه سال بعد، جف وسواس پیدا کرده است که بفهمد چه اتفاقی افتاده است، آگهی‌هایی را ارسال کرده و بی‌امان‌ترین سرنخ‌ها را دنبال کند. خسته در یک غذاخوری می ایستد و پیشخدمتی به نام ریتا (نانسی تراویس) را ملاقات می کند که با مشکلات او همدردی می کند و از او مراقبت می کند. یک سال بعد، آن دو یک زوج هستند و در آپارتمانی در سیاتل ساکن شده اند. جف که در حال تلاش برای نوشتن یک رمان است، با ناشری ملاقات می کند که به او پیشنهاد می کند کتابی درباره ناپدید شدن بنویسد. با دانستن این موضوع که ریتا را ناراحت می کند، پروژه خود را پنهان می کند، یک یونیفرم نظامی دست دوم را در یک فروشگاه مازاد خریداری می کند و از تمرینات ذخیره ارتش به عنوان پوششی برای ادامه جستجوی خود استفاده می کند. یک آخر هفته، ریتا به پیش نویس کامپیوتری کتاب جف دسترسی پیدا می کند. پس از خواندن آن، او متوجه می شود که در واقع در مورد ناپدید شدن دایان است. ریتا جف را به اتاق متل خود تعقیب می کند و با عصبانیت با او روبرو می شود. جف در نهایت حقیقت را در مورد چگونگی ناپدید شدن دایان می گوید. به دنبال اولتیماتوم ریتا، جف جستجوی خود را برای دایان رها می کند.

دانلود زیرنویس فیلم ناپدید شدن ۱۹۹۳ چند ماه بعد، بارنی در محوطه دانشگاه است و پوسترهای مفقود شده دایان را که با سایر بروشورها پوشانده شده بود، پیدا می کند. او حدس می‌زند که جف از جستجوی حقیقت دست کشیده است. او تصمیم می‌گیرد با فرستادن نامه‌ای به جف برای ملاقات با او در یک کلوپ روستایی، طعمه‌گذاری کند، که جف این کار را انجام می‌دهد. در حالی که بارنی مخفیانه تماشا می کند، ریتا دوباره با جف روبرو می شود و به او می گوید که کارشان تمام شده است. ریتا یک پیام منشی تلفنی را در خانه آنها ضبط می کند که نشان می دهد او از جف جدا شده است. وقتی جف برمی گردد، بدون اینکه ریتا بداند، پیام را تغییر می دهد. بارنی به درگاه جف می رسد و اعتراف می کند که او مسئول ناپدید شدن دایان بوده است. جف به او حمله می کند و پاسخ می خواهد. بارنی قول می دهد به جف نشان دهد که چه اتفاقی برای دایان افتاده است، اما به شرطی که او بپذیرد که دقیقاً همان کاری را که او انجام داد انجام دهد. بارنی در مورد گذشته خود توضیح می دهد: وقتی کوچک بود پس از پریدن از پشت بام دستش شکست و سال ها بعد وقتی شوهر و پدر شد دختری را از غرق شدن نجات داد. او بیان می‌کند که این تجربه او را به یک تجلی سوق داد: آیا با قابلیت خیر بزرگ، آیا می‌توان توانایی شر بزرگ را نیز به وجود آورد؟ ربوده شدن دایان تلاشی برای پاسخ به این فرضیه بود.

زیرنویس فیلم The Vanishing 1993 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Vanishing 1993 در یک سری فلاش بک کوتاه، جریان جنایت نشان داده می شود: زمانی که دایان در پمپ بنزین بود و برای خود و جف نوشیدنی می خرید، از بارنی درخواست لطف می کند. او سپس از دستبندی که بارنی به دست دارد و دخترش به او داده بود تعارف می کند. بارنی به دایان دروغ می گوید و ادعا می کند که آنها را می فروشد و سپس او را به ماشینش دعوت می کند تا خودش یکی از آنها را بخرد. بارنی در ماشین خود از کلروفرم برای تسلیم و ربودن او استفاده می کند. سپس جف را به پمپ بنزینی می برند که دایان در آنجا ناپدید شده است و به او گفته می شود که اگر یک فنجان قهوه بنوشد که مواد مخدر مصرف کرده است، با تجربه آن به سرنوشت او پی خواهد برد. او این کار را می کند و از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که او را زنده در تابوت دفن کرده اند.

زیرنویس فیلم ناپدید شدن ۱۹۹۳ ریتا به خانه زنگ می‌زند و به پیام خروجی تغییر یافته روی منشی تلفنی گوش می‌دهد، که به طور اتفاقی صدای بارنی را در اولین مواجهه با جف ضبط کرده بود. او که متوجه می شود جف در خطر است، با همسایه همسایه ای که شاهد حمله بود صحبت می کند. او از هویت بارنی مطلع می شود و به خانه او می رود و با دخترش دنیس آشنا می شود. دنیز بدون اطلاع از شرایط و در راه ملاقات با پسری، با ریتا سوار می شود و او را به کابین پدرش راهنمایی می کند. وقتی ریتا می رسد، دعوای خشونت آمیزی رخ می دهد که در نهایت بارنی دست برتر را به دست می آورد. بارنی همان معامله ای را به ریتا پیشنهاد می دهد که به جف پیشنهاد می کند، اما ریتا از او پیشی می گیرد. او به بارنی دروغ می گوید و به او می گوید که دنیز را ربوده است. او بارنی را وادار می‌کند که قهوه‌ای را بنوشد، اما متوجه نمی‌شود که اثر دارو ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. او به جستجوی جف می رود و یک تپه خاک تازه پیدا می کند. با این باور که او زنده به گور شده است، او را بیرون می کشد، اما بارنی در آخرین لحظه مانع او می شود. جف از قبر بیرون می رود، بارنی را با بیل می کشد و ریتا را در آغوش می گیرد. او قبر دیگری را می بیند و سرانجام مرگ دایان را می پذیرد. جف و ریتا دوباره به عنوان یک زوج با هم متحد می شوند و داستان را به عنوان یک رمان به یک شرکت انتشاراتی می فروشند.

زیرنویس The Vanishing 1993 - بلو سابتایتل

زیرنویس ناپدید شدن ۱۹۹۳ این بازسازی ضعیف مورد استقبال قرار گرفت و در سطح جهانی پایین‌تر از نسخه اصلی بود، با انتقادات خاصی برای پایان خوش جدید آن. ورایتی آن را «شماتیک و قانع‌کننده» نامید و نایجل فلوید از تایم اوت آن را «یک بازسازی هالیوودی لوبوتومی‌شده و اشتباه ارزیابی‌شده» نامید. مارک کرمود خلاصه کرد: “اصل در مورد ابتذال شر بود، اما بازسازی در مورد شر ابتذال بود. این یک آشفتگی بود.” واشنگتن پست آن را “مطالعه موردی در مورد اینکه چگونه هالیوود می تواند از فیلمی که قبلاً یک فیلم شگفت انگیز بود، یک آشفتگی کامل ایجاد کند” نامید. راجر ایبرت نوشت: “فیلم به طور روشمند همه چیزهای خوب را در نسخه قبلی بازنویسی کرد و منطق سرد خود را به تجاری سازی بیهوده تبدیل کرد. فیلم اول در آشکار شدن بی رحمانه اش وجودی داشت. این یکی در پایان با یک شوخی ارزان به یک فیلم اسلشر تبدیل می شود. دسون هاو این فیلم را “بازنگری نادرست و شبه فرمولی از همه چیز” نامید.

در Rotten Tomatoes این فیلم بر اساس ۳۷ نقد، با میانگین امتیاز ۵.۲۰/۱۰ امتیاز ۴۹ درصدی را به خود اختصاص داده است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۱۷ منتقد، میانگین وزنی ۴۹ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.