تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:48
123 بازدید
کد خبر : 208452

دانلود زیرنویس فیلم The Punisher: Dirty Laundry 2012 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Punisher: Dirty Laundry 2012 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Punisher: Dirty Laundry 2012 که به سادگی به عنوان لباسشویی کثیف نیز شناخته می شود (به سبک #DIRTYLAUNDRY)، یک فیلم کوتاه آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ است که بر اساس ضدقهرمان مارول کامیکس The Punisher با بازی توماس جین (بازیگر نقش اصلی فیلم ۲۰۰۴ The Punisher) ساخته شده است. ) و ران

دانلود زیرنویس فیلم The Punisher: Dirty Laundry 2012 که به سادگی به عنوان لباسشویی کثیف نیز شناخته می شود (به سبک #DIRTYLAUNDRY)، یک فیلم کوتاه آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ است که بر اساس ضدقهرمان مارول کامیکس The Punisher با بازی توماس جین (بازیگر نقش اصلی فیلم ۲۰۰۴ The Punisher) ساخته شده است. ) و ران پرلمن به تهیه کنندگی آدی شانکار و کارگردانی فیل جوانو. این فیلم برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ در سن دیگو کامیک-کان بین المللی به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Punisher: Dirty Laundry 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Punisher: Dirty Laundry 2012 در یک محله فرسوده، فرانک کسل از خواب بیدار می شود و از ون خود خارج می شود تا لباس هایش را انجام دهد. در راه خود به سمت خشکشویی سکه، او شاهد توقف یک باند خیابانی و رویارویی با سه فاحشه قبل از اینکه گلدتوث، رهبر باند، یکی از آنها را به کوچه پس کوچه ای می برد، او را مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار می دهد. فرانک علیرغم شنیدن فریادهای او از دور، به کار خود فکر می کند و لباس هایش را در ماشین لباسشویی می گذارد.
دقایقی بعد، پسری به نام دشان از محله عبور می کند و توسط باند مورد آزار و اذیت قرار می گیرد در حالی که گلدتوث به او فرصت می دهد تا برای آنها مواد بفروشد. وقتی دشان امتناع می کند، اعضای باند شروع به دزدیدن او می کنند. پس از یک درگیری لفظی کوتاه با گلدتوث، فرانک به یک مشروب فروشی در آن طرف خیابان می رود تا یک بطری یوهو بیاورد. در آنجا، یک فروشنده معلول به نام بیگ مایک به او می‌گوید که دو سال پیش شاهد وضعیت مشابهی بوده است و به او القا می‌کند که برای مقابله با مجرمان، فلج شده است.

زیرنویس فیلم The Punisher: Dirty Laundry 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Punisher: Dirty Laundry 2012 فرانک هزینه Yoo-hoo را می پردازد و همچنین یک بطری جک دانیل می خرد که از آن برای کشتن برخی از اعضای باند استفاده می کند و در عین حال دیگران را با اسلحه و چاقوهای خود می کشد. سپس دست راست و هر دو پای گلدتوث را می‌شکند قبل از اینکه از او بپرسد که آیا می‌داند تفاوت بین عدالت و مجازات چیست، در حالی که ویسکی را روی او می‌ریزد. فرانک فندکی را بیرون می‌آورد و قبل از بازگشت به خشک‌شویی، آن را روی زمین می‌گذارد.

فاحشه کتک خورده برای برداشتن فندک به صحنه برمی گردد و در حالی که فرانک با لباس های شسته شده به سمت ون خود برمی گردد، رهبر باند را به آتش می کشد. دشان به او نزدیک می شود تا تی شرتی را که انداخته است برگرداند، اما فرانک به او می گوید که آن را نگه دارد. همانطور که فرانک در حال رانندگی است، پسر پیراهن را باز می کند تا نماد پانیشر را آشکار کند.

زیرنویس The Punisher: Dirty Laundry 2012 - بلو سابتایتل

آدی شانکار در مصاحبه با اینورس فاش کرد که قبلاً در مرحله پیش تولید دنباله‌ای برای لباس‌شویی کثیف بوده است و اظهار داشت که این فیلم قرار است «دو دستی باشد که «بانوی پانیشر» را معرفی کند که قرار بود بازی شود. توسط جنگنده MMA و بازیگر نقش ددپول جینا کارانو. توماس جین قرار بود دوباره نقش خود را در ادامه بازی کند و فیلمنامه توسط وین کرامر نوشته شده بود. شانکار در این مصاحبه (در رابطه با فیلم) اظهار داشت: “ممکن است هنوز دوباره مورد بازبینی و احیا قرار گیرد. در نقطه‌ای از مسیر، و این که هنوز نباید آن را رد کرد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.