تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 19:31
141 بازدید
کد خبر : 207533

دانلود زیرنویس فیلم The Hanging Sun 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Hanging Sun 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Hanging Sun 2022 زیرنویس فیلم خورشید معلق یک فیلم نوآر ایتالیایی-بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی فرانچسکو کاروزینی است. این اقتباسی از رمان خورشید نیمه شب نوشته جو نسبو در سال ۲۰۱۵ است. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم پایانی هفتاد و نهمین جشنواره بین المللی فیلم

دانلود زیرنویس فیلم The Hanging Sun 2022 زیرنویس فیلم خورشید معلق یک فیلم نوآر ایتالیایی-بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی فرانچسکو کاروزینی است. این اقتباسی از رمان خورشید نیمه شب نوشته جو نسبو در سال ۲۰۱۵ است. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم پایانی هفتاد و نهمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ داشت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Hanging Sun 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Hanging Sun 2022 جان (الساندرو بورگی) پس از خیانت به پدر جنایتکار قدرتمند خود (پیتر مولان) در حال فرار است. او برای فرار از برادرش (فردریک اشمیت) به شمال سفر می کند و به دهکده ای منزوی پناه می برد. این دهکده یک جامعه کوچک متشکل از پیروان مذهبی سختگیرانه است. جان با زنی با گذشته ای آشفته به نام لیا (جسیکا براون فایندلی) نزدیک می شود و برای پسرش کالب (رافائل ویکاس) پدری می شود. این دو باید راهی برای قطع رابطه با گذشته خود پیدا کنند و از نو شروع کنند.

دانلود زیرنویس فیلم خورشید معلق ۲۰۲۲ یک فیلم اصلی آسمان، خورشید معلق محصول مشترک بریتانیا و ایتالیا توسط استودیو اسکای، استودیو آی تی وی، کتلیا پروداکشنیس و گرونلندیا است.

زیرنویس فیلم The Hanging Sun 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Hanging Sun 2022 اولین تریلر این فیلم در ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم به عنوان فیلم پایانی هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب شد، خارج از رقابت ارائه شد و در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ ۱۲ سپتامبر در ایتالیا اکران شد. ۲۰۲۲.

زیرنویس فیلم خورشید معلق ۲۰۲۲ اولین تریلر این فیلم در ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم به عنوان فیلم پایانی هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب شد، خارج از رقابت ارائه شد و در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ ۱۲ سپتامبر در ایتالیا اکران شد. ۲۰۲۲.

زیرنویس The Hanging Sun 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس خورشید معلق ۲۰۲۲ جاناتان رامنی از اسکرین دیلی این فیلم را «آشفتگی عجیب و غریب از ابتدا تا انتها» خواند و از «عجیب بودن» لهجه‌های به کار رفته توسط بورگی و دیگران انتقاد کرد. رامنی بازی‌های Dance و Mullan را تحسین کرد، اما از انتخاب بازیگران Vicas انتقاد کرد و از اینکه نقش براون فایندلی “تا حد زیادی محدود به تحمل طولانی مدت بود” ابراز تاسف کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.