تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:08
591 بازدید
کد خبر : 208226

دانلود زیرنویس فیلم The Flash 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Flash 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Flash 2023 زیرنویس فیلم فلش یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط Warner Bros. Pictures، DC Studios، Double Dream و Disco Factory تولید شده و توسط Warner Bros. Pictures برای توزیع تنظیم شده است، در نظر

دانلود زیرنویس فیلم The Flash 2023 زیرنویس فیلم فلش یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط Warner Bros. Pictures، DC Studios، Double Dream و Disco Factory تولید شده و توسط Warner Bros. Pictures برای توزیع تنظیم شده است، در نظر گرفته شده است که سیزدهمین قسمت از DC Extended Universe (DCEU) باشد. این فیلم را اندی موشیتی بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون کارگردانی کرده است و ازرا میلر در نقش بری آلن / فلش در کنار ساشا کال در اولین فیلمش، مایکل شانون، ران لیوینگستون، ماریبل وردو، کیرسی کلمونز، آنتیه ترائو و مایکل کیتون بازی می کنند. در این فیلم، بری برای جلوگیری از قتل مادرش که عواقب ناخواسته ای به همراه دارد، به گذشته سفر می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Flash 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Flash 2023 ساخت فیلمی با حضور فلش در اواخر دهه ۱۹۸۰ آغاز شد و چندین نویسنده و کارگردان تا سال ۲۰۱۴ به پروژه پیوستند. سپس این فیلم به عنوان بخشی از DCEU دوباره توسعه یافت و میلر به عنوان شخصیت اصلی بازی کرد. چندین کارگردان در طول سال‌های بعد به فیلم پیوستند، با ست گراهام اسمیت، ریک فاموییوا، و دو نفر از جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدشتاین هر کدام به دلیل تفاوت‌های خلاقانه از پروژه جدا شدند. موشیتی و هادسون در جولای ۲۰۱۹ به فیلم ملحق شدند و پیش تولید در ژانویه ۲۰۲۰ آغاز شد. این فیلم متاثر از خط داستانی کتاب های مصور Flashpoint است که چندین شخصیت کمیک DC از جمله بن افلک و کیتون را تکرار می کنند. فیلمبرداری از آوریل تا اکتبر ۲۰۲۱ در استودیوی برادران وارنر، لیوسدن، و در مکانی در سراسر بریتانیا انجام شد.

فلش قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران شود، پس از تأخیرهای متعدد ناشی از تغییر کارگردان، همه‌گیری COVID-19 و مشکلات پس از تولید.

دانلود زیرنویس فیلم فلش ۲۰۲۳ بری آلن / فلش به گذشته سفر می کند تا از قتل مادرش جلوگیری کند که او را در یک واقعیت جایگزین بدون فراانسان به دام می اندازد. او از بتمن و سوپرگرل فراری کریپتونی از واقعیت‌های دیگر کمک می‌گیرد تا این جهان را از دست ژنرال زود بازسازی شده نجات دهد و به جهان خود بازگردد.

زیرنویس فیلم The Flash 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Flash 2023 ساخت فیلمی بر اساس شخصیت فلش کامیکس دی سی در اواخر دهه ۱۹۸۰ آغاز شد، زمانی که برادران وارنر جف لوب نویسنده کتاب های مصور را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرد. برادران وارنر دیوید اس. گویر را برای نویسندگی، کارگردانی و تولید نسخه جدیدی از فلش در دسامبر ۲۰۰۴ پس از اینکه او آنها را با فیلمنامه خود برای Batman Begins (2005) تحت تاثیر قرار داد، استخدام کرد. گویر پس از همکاری با رایان رینولدز در فیلم Blade: Trinity (2004) بر اساس کمیک های مارول، برای به تصویر کشیدن والی وست / فلش به رایان رینولدز نزدیک شد و قصد داشت شخصیت بری آلن را در نقش مکمل ظاهر کند. گویر برای لحن فیلم تحت تأثیر سه گانه مرد عنکبوتی سام ریمی و کتاب کمیک فلش که توسط مایک بارون، مارک وید و جف جانز اجرا می شود، قرار گرفت. در اوایل فوریه ۲۰۰۷، گویر به دلیل اختلافات خلاقانه با استودیو، پروژه را ترک کرد و شاون لوی برای کارگردانی و نظارت بر نوشتن پیش نویس جدید نوشته کریس برانکاتو، که از عناصر فیلمنامه گویر استفاده می کرد، استخدام شد. اواخر همان ماه، برادران وارنر ساخت یک فیلم لیگ عدالت را با میشل و کایران مولرونی که فیلمنامه آن را می‌نویسند، اعلام کرد. جورج میلر برای کارگردانی این فیلم با عنوان Justice League: Mortal در سپتامبر با آدام برودی در نقش فلش قرارداد امضا کرد. این به عنوان شروع یک فرنچایز با دنباله ها و اسپین آف های برنامه ریزی شده، از جمله فیلم فلش در نظر گرفته شده بود.

زیرنویس فیلم فلش ۲۰۲۳ لوی فلش را در اکتبر ۲۰۰۷ به دلیل درگیری های برنامه ریزی با Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009) ترک کرد. دیوید دوبکین کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت و شروع به توسعه فیلم به عنوان یک اسپین آف از Justice League: Mortal با تمرکز بر Wally West کرد. کریگ رایت ماه بعد در حال نوشتن فیلمنامه ای برای فیلم بود، قبل از اینکه بازی Justice League: Mortal لغو شود و برادران وارنر در سال ۲۰۰۸ برای The Flash اکران شود. توسعه بیشتر به دلیل اعتصاب ۲۰۰۷-۲۰۰۸ انجمن نویسندگان آمریکا به تعویق افتاد. چارلز روون در جولای ۲۰۰۹ به عنوان تهیه کننده به پروژه پیوست و جف جانز در حال مشاوره و نوشتن فیلمی بود که دن مازو آن را به فیلمنامه تبدیل کرد. در ماه اکتبر، روون گفت که استودیو به اندازه کافی از تصمیم خود برای نور سبز فیلم اطمینان ندارد، اگرچه مازو با این موضوع مخالفت کرد و گفت که فیلم طبق برنامه پیش می رود. در ژوئن ۲۰۱۰، گرگ برلانتی، مایکل گرین، و مارک گوگنهایم، نویسندگان گرین لنترن (۲۰۱۱) استخدام شدند تا بر اساس کمیک اخیری که جانز اجرا کرده و بری آلن را در آن به نمایش گذاشته بود، درمان جدیدی برای فلش بنویسند.

زیرنویس The Flash 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فلش ۲۰۲۳ تا اکتبر ۲۰۲۲، فیلمنامه ای برای دنباله توسط دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک، نویسنده فیلم های آکوامن نوشته شد، در صورتی که فلش عملکرد خوبی داشت. انتظار نمی رفت که برادران وارنر به دلیل جنجال ها و مسائل حقوقی این بازیگر، میلر را برای فیلم های آینده حفظ کند، اگرچه برخی از مدیران برادران وارنر از زمان شروع درمان تا ژانویه ۲۰۲۳ آماده ادامه همکاری با میلر بودند. در همان ماه، جیمز گان، مدیرعامل استودیوی دی سی تأیید کرد که این فیلم کل جهان را مجدداً تنظیم خواهد کرد و در کنار آکوامن و پادشاهی گمشده، به فیلم آینده سوپرمن: میراث محصول ۲۰۲۵ منجر خواهد شد که به دنیای جدید دی سی خواهد رفت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.