تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 18:34
193 بازدید
کد خبر : 193819

دانلود زیرنویس فیلم The Fallout 2021 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم The Fallout 2021 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم The Fallout 2021 یک فیلم درام دبیرستانی آمریکایی محصول ۲۰۲۱ است که توسط مگان پارک در اولین کارگردانی بلندش نوشته و کارگردانی شد. این فیلم با بازی جنا اورتگا در نقش وادا کاول، دانش آموز دبیرستانی که پس از تیراندازی در مدرسه دچار آسیب عاطفی قابل توجهی می شود. زیگلر، شایلین وودلی،

دانلود زیرنویس فیلم The Fallout 2021 یک فیلم درام دبیرستانی آمریکایی محصول ۲۰۲۱ است که توسط مگان پارک در اولین کارگردانی بلندش نوشته و کارگردانی شد. این فیلم با بازی جنا اورتگا در نقش وادا کاول، دانش آموز دبیرستانی که پس از تیراندازی در مدرسه دچار آسیب عاطفی قابل توجهی می شود. زیگلر، شایلین وودلی، جولی بوون، جان اورتیز، نایلز فیچ و ویل راپ در نقش‌های فرعی. موسیقی‌دان و هنرپیشه آمریکایی فینیاس اوکانل ساخته شده است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/the-fallout-2021/

The Fallout' Review: Teen Movie With a Lot on Its Mind - Variety

The Fallout اولین نمایش خود را در South by Southwest در ۱۷ مارس ۲۰۲۱ انجام داد و قرار است در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ در HBO Max توسط Warner Bros Pictures و New Line Cinema اکران شود. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت که به ویژه آن را تحسین کردند. در South by Southwest، جایزه بزرگ هیئت داوران در مسابقه فیلم داستانی داستانی، جایزه برگزیده تماشاگران در مسابقه داستانی داستانی، و جایزه Brightcove Illumination اهدا شد.

Jenna Ortega & Maddie Ziegler Star In 'The Fallout' Trailer – Watch Now! | HBO Max, Jenna Ortega, John Ortiz, Julie Bowen, Maddie Ziegler, Megan Park, Movies, Niles Fitch, Shailene Woodley, Trailer,

وادا، دانش‌آموز دبیرستانی، پیامدهای عاطفی را که در پی تیراندازی در مدرسه تجربه می‌کند، بررسی می‌کند. روابط با خانواده، دوستان، و دیدگاهش نسبت به دنیا برای همیشه تغییر می‌کند.

THE FALLOUT Teaser Trailer (starring Jenna Ortega, Maddie Ziegler, Niles Fitch) - YouTube

در فوریه ۲۰۲۰، اعلام شد که جنا اورتگا با کارگردانی مگان پارک بر اساس فیلمنامه‌ای که نوشته بود، به گروه بازیگران این فیلم ملحق شده است. در آوریل ۲۰۲۰، مدی زیگلر به بازیگران فیلم پیوست. ویل راپ به گروه بازیگران فیلم پیوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.