تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 10:57
119 بازدید
کد خبر : 195691

دانلود زیرنویس فیلم The Castle 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Castle 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Castle 2020 عزم آفتابی با کوهی از موانع در قلعه (پیلیس) روبرو می شود. دومین ویژگی دراماتیک نویسنده/کارگردان لینا لوزیت، داستانی مطمئن از روی سن با اجرای روحی و چشم نوازی از نوجوان تازه وارد باربورا باریکایت است. دعوت‌نامه‌های جشنواره و برخی علاقه‌مندی‌های تجاری باید به دنبال اولین نمایش جهانی آن

دانلود زیرنویس فیلم The Castle 2020 عزم آفتابی با کوهی از موانع در قلعه (پیلیس) روبرو می شود. دومین ویژگی دراماتیک نویسنده/کارگردان لینا لوزیت، داستانی مطمئن از روی سن با اجرای روحی و چشم نوازی از نوجوان تازه وارد باربورا باریکایت است. دعوت‌نامه‌های جشنواره و برخی علاقه‌مندی‌های تجاری باید به دنبال اولین نمایش جهانی آن در Galway Film Fleadh باشد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/the-castle-2020/

2020 m. spalio 15 d. 18 val. Širvintų kultūros centre filmas „Pilis“ -  Širvintų KraštasŠirvintų Kraštas

زیرنویس فیلم The Castle 2020 تلاش یک دختر جوان برای رسیدن به یک حرفه موسیقی به ظاهر دست نیافتنی مانند ماده ای برای یک دلگرم کننده خوب به نظر می رسد. Luzyte مسیر غیرمنتظره‌تری را طی می‌کند و تا حد زیادی از احساس خوب برای چیزهای اندازه‌گیری‌شده و تلخ‌تر اجتناب می‌کند. در داستان مونیکا ۱۳ ساله لیتوانیایی (باربورا باریکتیه) که با مادرش جولانتا (گابیجا یارامینیت) و مادربزرگ (ژورات اونایتیت) و مادربزرگش (ژوراته اونایتیت) به دوبلین نقل مکان کرده‌اند، پژواک‌های قوی سوسیال رئالیسم برادران داردن وجود دارد. .

خیابان‌های شلوغ و آسمان خاکستری شهر، تضاد شدیدی با اشتیاق چشم‌های درخشان مونیکا ایجاد می‌کند. مادرش یک نوازنده ماهر است و مونیکا از کودکی آواز می خواند. برای او واضح به نظر می رسد که آنها یک گروه تشکیل خواهند داد. “خانم های موسیقی” و “نان و سیرک” نام هایی هستند که او در هیجان گیج کننده خود پیشنهاد می کند.

دوربین‌های دستی مایکل لاول به دور مونیکا می‌پیوندد و در هیجان او غرق می‌شود. Bareikyte او را با انرژی و اعتقاد سوزاننده و عفونی سرمایه گذاری می کند. راه رفتن و گام او حس کسی را منتقل می کند که عجله دارد دنیا را تصاحب کند. شما تقریباً با او موافق هستید که هر چیزی ممکن است. اجرا در مراسم تشییع جنازه باعث دعوت مونیکا و جولانتا برای آواز خواندن در مکانی به نام قلعه شد (“به اندازه کافی برای التون جان خوب بود”). به نظر می رسد که آنها در راه هستند، حتی اگر پیشنهاد تصادفی مانند یک تدبیر بسیار خوب تا واقعی از نوع دیگری از فیلم به نظر برسد.

THE CASTLE (Pilis) Trailer - NYBFF 2020 - YouTube

زیرنویس The Castle 2020 امیدهای زیاد مونیکا دائماً توسط واقعیت تلخ متوقف می شود. جولانتای خسته و فرسوده از رویاهای خود دست کشیده است. او در یک کارخانه ماهی کار می کند و فقط می خواهد زندگی دخترش را تامین کند و بار مراقبت از مادری که به طور فزاینده ای غیرقابل کنترل است را به دوش بکشد.

او صداقت سختی را حفظ می کند (از دزدی از کارخانه امتناع می کند) اما جایی برای احساساتی بودن در دنیای او وجود ندارد. به نظر می‌رسد جولانتا بازتاب جامعه لیتوانیایی در دوبلین است که سعی می‌کند از شرایط آنها بهترین استفاده را ببرد و به چیزی کمتر از رویاهایشان رضایت دهد. همسایه‌های املاک مونیکا عبارتند از آدام (آندری سیوپک) دلال چرخ‌دار و ناتالیا (مارتینا پسکو)، رقصنده‌ای که برای شوهر و پسرش پول می‌فرستد.

واقعیت برای مونیکا این است که او هیچ آلات موسیقی، جایی برای تمرین ندارد و شانس کمی برای تعیین تاریخ کنسرت خود دارد. طرح وحشیانه ای که او طراحی می کند، فیلم را در جهتی تاریک تر می برد، اما در نهایت به مونیکا درک بهتری از آنچه مادرش باید تحمل کند، می دهد.

قلعه حس واقعی به مکان‌ها (اسکله‌های خاکستری، دیوارهای دیوارنگاری، مجتمع‌های مسکونی شلوغ) و زندگی حتی شخصیت‌های فرعی دارد. Luzyte نکات خود را در مورد خانواده، تبعید و مهاجران با یک اقتصاد ظریف بیان می کند. پایان قلعه کمی ناگهانی به نظر می رسد، اما سفر به آنجا از نظر احساسی درگیر است و باربورا باریکایت بسیار موفق به عنوان یک استعداد برای تماشا ظاهر می شود.

The Castle (2020) - IMDb

به نظر می‌رسد جولانتا بازتاب جامعه لیتوانیایی در دوبلین است که سعی می‌کند از شرایط آنها بهترین استفاده را ببرد و به چیزی کمتر از رویاهایشان رضایت دهد. همسایه‌های املاک مونیکا عبارتند از آدام (آندری سیوپک) دلال چرخ‌دار و ناتالیا (مارتینا پسکو)، رقصنده‌ای که برای شوهر و پسرش پول می‌فرستد.

واقعیت برای مونیکا این است که او هیچ آلات موسیقی، جایی برای تمرین ندارد و شانس کمی برای تعیین تاریخ کنسرت خود دارد. طرح وحشیانه ای که او طراحی می کند، فیلم را در جهتی تاریک تر می برد، اما در نهایت به مونیکا درک بهتری از آنچه مادرش باید تحمل کند، می دهد.

قلعه حس واقعی به مکان‌ها (اسکله‌های خاکستری، دیوارهای گرافیتی، مجتمع‌های مسکونی شلوغ) و زندگی حتی شخصیت‌های فرعی دارد. Luzyte نکات خود را در مورد خانواده، تبعید و مهاجران با یک اقتصاد ظریف بیان می کند. پایان قلعه کمی ناگهانی به نظر می رسد، اما سفر به آنجا از نظر احساسی درگیر است و باربورا باریکایت بسیار موفق به عنوان یک استعداد برای تماشا ظاهر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.