تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:49
102 بازدید
کد خبر : 208475

دانلود زیرنویس فیلم The Blackout 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Blackout 2019  – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Blackout 2019 زیرنویس فیلم خاموشی یک فیلم علمی تخیلی روسی در ژانر اکشن مهیج به کارگردانی اگور بارانوف و با بازی پیوتر فئودوروف است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. اولین نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم و خلاقیت Cinequest در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ بود و در فدراسیون روسیه در ۲۱

دانلود زیرنویس فیلم The Blackout 2019 زیرنویس فیلم خاموشی یک فیلم علمی تخیلی روسی در ژانر اکشن مهیج به کارگردانی اگور بارانوف و با بازی پیوتر فئودوروف است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. اولین نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم و خلاقیت Cinequest در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ بود و در فدراسیون روسیه در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹ اکران شد. این فیلم درباره رویدادی است که به طور ناگهانی تمام جهان را در تاریکی فرو می برد و به سرعت زندگی روی زمین را به جز منطقه کوچکی در اروپای شرقی به طور کلی نقدهای منفی از منتقدان فیلم دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Blackout 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Blackout 2019 هنگامی که زنگ هشدار در پایگاه نظامی “پاورپوست” به صدا در می آید، سربازان موضع می گیرند و برای نبرد آماده می شوند. گزارش شده است که یک دشمن ناشناس نزدیک می شود، موجوداتی بزرگتر از انسان با سرعت بیست کیلومتر در ساعت حرکت می کنند.

۲۴ روز قبل از رویدادهای Prologue ، سرباز اولگ با آلنا قرار ملاقات دارد. بعداً به جای او برمی‌گردند. ناگهان تمام جهان، به جز منطقه اطراف مسکو، و بخش هایی از بلاروس، اوکراین و فنلاند در تاریکی فرو می رود. سرنوشت میلیاردها نفر مشخص نیست. ارتباطات در سایر نقاط جهان قطع شده است و تنها تعداد کمی از مردم در منطقه ای که به دایره زندگی معروف است جان سالم به در برده اند. یک محیط دفاعی ایجاد می شود و گروه های شناسایی به بیرون اعزام می شوند اما بر نمی گردند. آنها متوجه می شوند که حمله ای به زمین رخ داده است و تعداد ناشناخته ای کشته شده اند. برای دفاع در برابر دشمن مرموز، انسان ها ارتشی را بسیج می کنند و پاسگاه هایی ساخته می شوند. پس از خروج از دایره زندگی برای انجام یک عملیات شناسایی، یک جوخه شهرهای مرده را در بیرون جارو می کند و یک سرباز مورد حمله قرار می گیرد و زخمی می شود، سربازان دیگر سعی می کنند به غریبه شلیک کنند، اما او فرار می کند.

زیرنویس فیلم The Blackout 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Blackout 2019 یک کشتی بیگانگان از آسمان، در کنار یک آسمان خراش فرود می آید و دریچه ای باز می شود. با این حال، بیگانگان به دلایلی بیرون نمی روند. آلنا، اولیا و اولگ تصمیم می‌گیرند وارد کشتی بیگانگان شوند در حالی که یورا مجروح در پشت آنها فریاد می‌زند: «ما به همین ترتیب خواهیم مرد!» با ورود به کشتی متوجه می شوند که همه موجودات فضایی هنوز در کرایوکپسول ها خوابیده اند و از خواب بیدار نشده اند. تایمرهای شمارش معکوس در کرایوکپسول‌ها روشن می‌شوند و سه شخصیت اصلی تصمیم می‌گیرند لوله‌ها را برای تامین اکسیژن بشکنند و در نتیجه آنها را در خود کپسول‌ها بکشند و بدون اکسیژن بمیرند. وقتی باقی می ماند که آخرین لوله را از بین ببرد، معلوم می شود که با بچه های بیگانگان اکسیژن را به کپسول ها می رساند و آنها تصمیم می گیرند آن را نشکنند. تایمرهای کپسول به صفر می رسند، کپسول ها باز می شوند و کودکان بیگانه از کپسول خود بیرون می روند. آنها سه نماینده سیاره زمین را در مقابل خود می بینند. این دومی ها داوطلبانه اسلحه های خود را جلوی چشمانشان روی زمین پرتاب می کنند و ثابت می کنند که به آنها آسیبی نخواهند رساند.

دانلود زیرنویس فیلم خاموشی ۲۰۱۹ در ابتدا این فیلم به صورت سریالی در نظر گرفته شد، اما سازندگان تنها فیلمنامه سری اول را در اختیار داشتند. زمانی که این سریال فیلمبرداری شد، اگور بارانوف تغییراتی در تاریخ ایجاد کرد. پس از فیلمبرداری سری اول، مشخص شد که تغییرات در فیلمنامه کمی لحن و جهت داستان را تغییر می دهد. پس از آن تصمیم گرفته شد که فیلمنامه در مسیری کمی متفاوت قرار گیرد. بارانوف ادعا می کند که فیلم او بیشتر ضد جنگ است، زیرا او برخلاف فیلم هایی مانند Transformers و Top Gun سعی در نشان دادن قدرت نظامی نداشته است. در فیلم حدود ۷۰ درصد از کل زمان بندی با استفاده از گرافیک کامپیوتری انجام می شود.

زیرنویس The Blackout 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم خاموشی ۲۰۱۹ این فیلم در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس هفت نقد، با میانگین ۵.۳/۱۰، دارای ۵۷ درصد تاییدیه است. استانیسلاو زلونسکی به فیلم ۲.۹ ستاره از ۱۰ ستاره داد. ولادیسلاو شوراوین از film.ru به فیلم ۴ ستاره از ۱۰ ستاره داد. پاول ورونکوف، در بررسی خود از این فیلم برای Gazeta.Ru، از طولانی شدن زمان آن ابراز تاسف کرد و آن را ” دردناک، جنایتکارانه، غیرانسانی بیرون کشیده شد» و نوشت که «جریان احشاء و روده‌ها، شاید حتی خون‌ریزترین نظامی‌ها را هم خسته کند». سرگئی آگیف، که نقدی را برای fatcatslim.ru نوشته بود، The Blackout را به خاطر افکت‌ها و سکانس‌های اکشن آن تحسین کرد، اما از فیلمنامه فیلم به‌عنوان «بسیار، بسیار ملایم» انتقاد کرد و بازی را «شبه‌آلود» و طرح داستان را «مضحک» خواند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.