تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:43
151 بازدید
کد خبر : 207846

دانلود زیرنویس فیلم The Best Years of Our Lives 1946 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Best Years of Our Lives 1946 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Best Years of Our Lives 1946 زیرنویس فیلم بهترین سالهای زندگی ما یک فیلم درام حماسی آمریکایی به کارگردانی ویلیام وایلر و با بازی میرنا لوی، فردریک مارچ، دانا اندروز، ترزا رایت، ویرجینیا مایو و هارولد راسل است که در سال ۱۹۴۶ منتشر شد. این فیلم درباره سه سرباز ایالات متحده

دانلود زیرنویس فیلم The Best Years of Our Lives 1946 زیرنویس فیلم بهترین سالهای زندگی ما یک فیلم درام حماسی آمریکایی به کارگردانی ویلیام وایلر و با بازی میرنا لوی، فردریک مارچ، دانا اندروز، ترزا رایت، ویرجینیا مایو و هارولد راسل است که در سال ۱۹۴۶ منتشر شد. این فیلم درباره سه سرباز ایالات متحده است که پس از بازگشت به خانه از جنگ جهانی دوم، دوباره با تغییرات اجتماعی و زندگی غیرنظامی سازگار می شوند. این سه مرد از خدمات مختلف با درجات متفاوتی هستند که با پیشینه طبقه اجتماعی غیر نظامی آنها مطابقت ندارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Best Years of Our Lives 1946 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Best Years of Our Lives 1946 در پایان جنگ جهانی دوم، سه کهنه سرباز – (کاپیتان بمب افکن نیروی دریایی ارتش آمریکا، فرد دری، افسر خرده نیروی دریایی ایالات متحده هومر پریش، و گروهبان ارتش ایالات متحده، ال استفنسون) – در پروازی به زادگاهشان در غرب میانه، شهر بون، ملاقات می کنند.

قبل از جنگ، فرد یک داروخانه نوشابه بود که با پدر و مادرش در بخش فقیرتر شهر زندگی می کرد تا اینکه مدت کوتاهی قبل از حمل و نقل با همسرش ماری ازدواج کرد. ال به عنوان افسر در بانک محلی کار می کرد و در یک آپارتمان مجلل با همسرش میلی و فرزندانشان پگی و راب زندگی می کرد. هومر یک ورزشکار ستاره دبیرستانی بود که با والدین طبقه متوسط و خواهر کوچکترش زندگی می کرد. هومر همچنین با همسایه همسایه‌اش، ویلما، قرار می‌گذاشت که متعهد شده بود پس از بازگشت، ازدواج کند.

هر مردی برای پیوستن به زندگی غیرنظامی با چالش هایی روبرو است. هومر هر دو دست خود را در جنگ از دست داد و اگرچه در استفاده از قلاب های مکانیکی خود کاملاً کاربردی شده است، اما نمی تواند باور کند که ویلما همچنان بخواهد با او ازدواج کند. ال، خسته و خسته از جنگ، به بانک برمی گردد و به او ترفیع داده می شود، اما با الکل کشتی می گیرد. گرچه فرد بسیار تزئین شده است، اما از فلاش بک های PTSD در شب رنج می برد، نمی تواند شغلی بهتر از نوشابه های گازدار پیدا کند و به همان داروخانه باز می گردد.

دانلود زیرنویس فیلم بهترین سالهای زندگی ما ۱۹۴۶ فرد و پگی برای یکدیگر جذابیت ایجاد می کنند، که در نهایت فرد متاهل را در تضاد با آل قرار می دهد. هومر اگرچه در مدیریت چالش‌های ناتوانی‌اش مهارت دارد، از از دست دادن استقلال و سازگاری با رابطه‌اش با ویلما، که وفادارانه در کنارش است، ناامید می‌شود. آل همچنان با ورود مجدد به زندگی عادی مبارزه می کند. آل که به‌خاطر هوش تجاری گذشته‌اش توسط مدیریت ارشد بانک مورد احترام قرار می‌گیرد، وام بدون وثیقه را به یک کشاورز و همکار کهنه‌کارش تایید می‌کند. رفتار او با نوشیدن زیاد مشروب بدتر می شود.

زیرنویس فیلم The Best Years of Our Lives 1946 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Best Years of Our Lives 1946 داستان های فردی هر سه شخصیت به سر می رسد. هنگامی که هومر از فرد در داروخانه دیدن می کند، مشتری دیگری از دخالت ایالات متحده در جنگ انتقاد می کند و به هومر می گوید که جراحات او ضروری نبود. هومر با عصبانیت پاسخ می دهد و فرد از طرف هومر مداخله می کند و مشتری را مشت می کند و سپس به خاطر آن اخراج می شود. در همین حال، همسر فرد، ماری، ناامید از عدم موفقیت مالی او و از دست دادن زندگی شبانه گذشته خود، به فرد می گوید که او در حال طلاق است. دل شکسته و بی‌آینده‌ای در شهر بون، به‌ویژه وقتی که آل به فرد می‌گوید از پگی دوری کند، تصمیم می‌گیرد وسایلش را جمع کند و هواپیمای بعدی را بیرون بیاورد. در حالی که در فرودگاه منتظر می ماند، فرد وارد محوطه هواپیما می شود و در آنجا به یکی از بمب افکن های B-17 از کار افتاده می رود. فرد که روی صندلی بمب افکن نشسته، فلاش بک دیگری دارد. او از خاطرات پر استرس خود توسط یک سرکارگر بیدار می شود و به او اطلاع می دهد که هواپیماها برای استفاده در صنعت رو به رشد مسکن پیش ساخته تخریب می شوند. فرد از او می پرسد که آیا در کسب و کار نوپا به کمک نیاز دارند یا خیر، و استخدام می شود.

زیرنویس فیلم بهترین سالهای زندگی ما ۱۹۴۶ آل، میلی و پگی در مراسم عروسی هومر و ویلما شرکت می کنند، جایی که فرد بهترین مرد است. در حال حاضر فرد طلاق گرفته، پس از مراسم دوباره با پگی متحد می شود. فرد عشق خود را ابراز می کند اما به او می گوید که اگر با او بماند ممکن است از نظر مالی مشکل باشد. لبخند پگی نشان می دهد که او به فرد متعهد خواهد ماند.

زیرنویس The Best Years of Our Lives 1946 - بلو سابتایتل

زیرنویس بهترین سالهای زندگی ما ۱۹۴۶ پس از انتشار، نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. مدت کوتاهی پس از نمایش آن در تئاتر آستور نیویورک، باسلی کروتر، منتقد فیلم نیویورک تایمز، از این فیلم به عنوان یک شاهکار استقبال کرد. او نوشت،

به ندرت پیش می آید که فیلمی وجود داشته باشد که بتواند به طور کامل و مشتاقانه نه تنها به عنوان سرگرمی فوق العاده، بلکه به عنوان خوراکی برای افکار آرام و انسان ساز مورد تایید قرار گیرد… آقای شروود و آقای وایلر در حل راه حل های خود به برخی از موارد دست یافته اند. زیباترین و الهام‌بخش‌ترین تظاهرات صلابت انسانی که در فیلم‌ها داشته‌ایم.” او همچنین گفت که گروه بازیگران “بهترین” بازی را در این بهترین فیلم امسال از هالیوود ارائه کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.