تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 19:33
123 بازدید
کد خبر : 207547

دانلود زیرنویس فیلم The Beginning and the End 1960 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Beginning and the End 1960 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Beginning and the End 1960 زیرنویس فیلم آغاز و پایان فیلمی مصری به کارگردانی صلاح ابوسیف و بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۵۰ است. این اولین فیلمی بود که از رمانی نوشته نجیب محفوظ اقتباس شد. آغاز و پایان هفتمین فیلم از ۱۰ فیلم برتر لیست ۱۰۰ فیلم

دانلود زیرنویس فیلم The Beginning and the End 1960 زیرنویس فیلم آغاز و پایان فیلمی مصری به کارگردانی صلاح ابوسیف و بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۵۰ است. این اولین فیلمی بود که از رمانی نوشته نجیب محفوظ اقتباس شد. آغاز و پایان هفتمین فیلم از ۱۰ فیلم برتر لیست ۱۰۰ فیلم برتر مصری تمام دوران است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Beginning and the End 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Beginning and the End 1960 این فیلم زندگی اعضای یک خانواده مصری را به تصویر می‌کشد که سه برادر، خواهرشان نفیسه (صنعا گمیل) و مادرشان (امینه ریزک) پس از مرگ پدرسالار خانواده هستند.

دانلود زیرنویس فیلم آغاز و پایان ۱۹۶۰ برادر بزرگتر سلطان (فرید شوقی) به جنایت روی می آورد، در حالی که برادر کوچکتر، حسن، قاهره را ترک می کند تا در شهر دیگری کار کند. کوچکترین برادر، حسنین (عمر شریف)، آرزوی افسر شدن را دارد و برای رسیدن به آن، خانواده خود را در تنگنای مالی قرار می دهد.

زیرنویس فیلم The Beginning and the End 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Beginning and the End 1960 نفیسه عاشق می شود و با پسر بقال محلی (صلاح منصور) رابطه برقرار می کند و وقتی او با او ازدواج نمی کند، برای حمایت از برادرش به روسپیگری مشغول می شود.

زیرنویس فیلم آغاز و پایان ۱۹۶۰ پایان تراژیک فیلم یکی از به یاد ماندنی ترین در فیلم های مصری است. نفیسه توسط پلیس دستگیر می شود و برادرش حسنین او را وثیقه می گذارد. پس از مشاجره شدید بین او و برادرش، نفیسه با انداختن خود در رود نیل خودکشی می کند و برادرش نیز خود را به داخل می اندازد.

زیرنویس The Beginning and the End 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس آغاز و پایان ۱۹۶۰ در دومین جشنواره بین المللی فیلم مسکو در سال ۱۹۶۱، این فیلم نامزد جایزه جایزه بزرگ شد. سنا گمیل برای بازی در نقش نفیسه برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.