تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:07
135 بازدید
کد خبر : 208530

دانلود زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 زیرنویس فیلم عتیقه‌فروشی یک فیلم ترسناک گلچین تایلندی-سنگاپوری محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی سوفاکورن ریانسووان و با بازی ریو دوانتو، بائ جین یونگ، آلویسیوس پانگ و فیراویچ آتاچیتساتاپورن در نقش‌های اصلی است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 این فیلم که توسط

دانلود زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 زیرنویس فیلم عتیقه‌فروشی یک فیلم ترسناک گلچین تایلندی-سنگاپوری محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی سوفاکورن ریانسووان و با بازی ریو دوانتو، بائ جین یونگ، آلویسیوس پانگ و فیراویچ آتاچیتساتاپورن در نقش‌های اصلی است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 این فیلم که توسط یک مغازه عتیقه فروشی به هم متصل است، سه داستان متفاوت را روایت می کند. داستان اول روی وادی (با بازی ریو دوانتو)، مردی اندونزیایی است که به دنبال کار در تایلند برای حمایت از خانواده اش در خانه است. او در نهایت برای یک باند کار کرد و توسط یک باند رقیب دستگیر شد. او را به یک صندلی جن زده بسته بودند و اکنون باید از دست ربوده‌کنندگان و ارواحی که صندلی را تعقیب می‌کنند فرار کند. داستان دوم درباره رایان (با بازی آلویسیوس پانگ)، سنگاپوری است که عاشق یک زن تایلندی می شود. او می خواست یک دستبند را به نشانه عشق به زن هدیه دهد، اما او را در سلول زندانی فرود آورد که روح شیطانی در آنجا ظاهر شد. داستان سوم درباره سونگ (با بازی بائه جین یونگ)، دانش آموز کره جنوبی است که در تایلند تحصیل کرده و توسط یک دانش آموز محلی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. پس از بازگشت سونگ به کره جنوبی، او قلدر و بهترین دوستانش را برای جشن تولدش دعوت کرد.

زیرنویس فیلم The Antique Shop 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Antique Shop 2022 این فیلم در اوایل سال ۲۰۱۸ در حال تولید بود و آلویسیوس پانگ قبل از مرگش در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ در یک تمرین ذخیره نظامی، صحنه هایی را در تایلند فیلمبرداری کرده بود. سپس تولید به دلیل مرگ پانگ به تعویق افتاد و سپس به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد. تولید در سال ۲۰۲۲ از سر گرفته شد و اکنون با بازیگران همکار خو بین و دیمین تئو نیز در حال فیلمبرداری هستند. برای مقابله با مرگ پانگ، خط داستانی اصلی اکنون به سه قسمت تقسیم شد. این تولید در حالی که توسط رسانه NoonTalk آغاز شده بود، به دلیل “شهرت تایلند برای تولید فیلم های ماوراء طبیعی” در تایلند با استودیوی LeayDoDee و کارگردانی کارگردان تایلندی Suphakorn Riensuwan فیلمبرداری شد. برنامه‌ریزی فیلم برای داستان سوم، که بائ جین یونگ، ژو و تئو در آن نقش آفرینی کردند، به سختی تنظیم شد، زیرا یافتن یک هنرمند کره‌ای جنوبی با زمان آزاد مناسب و تئو در ملی بودن دشوار بود. سرویس. این اولین فیلم Bae و آخرین اکران پس از مرگ پانگ خواهد بود.

این فیلم در ۲ ژوئن ۲۰۲۲ در تایلند اکران شد. اکران در سنگاپور تا ۱ دسامبر ۲۰۲۲ به تعویق افتاد زیرا Dasmond Koh رئیس NoonTalk Media می خواست از اکران فیلم در جشن های سال نو چینی خودداری کند.

زیرنویس The Antique Shop 2022 - بلو سابتایتل

این فیلم با فروش ۰.۱۸ میلیون بات در رتبه سوم در فهرست فیلم‌هایی قرار گرفت که در هفته اول ژوئن سود بیشتری کسب کردند و در رده ششم در هفته دوم قرار گرفت. همچنین در اولین روز اکران خود ۳۲۰۰۰۰ بات و در هفته اول ۱.۵۸ میلیون بات به دست آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.