تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 14:47
169 بازدید
کد خبر : 198461

دانلود زیرنویس فیلم Tales from the Other Side 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tales from the Other Side 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tales from the Other Side 2022 شاید هنوز بهار باشد، اما وقتی صحبت از فیلم های ترسناک می شود، هرگز زود نیست که به هالووین فکر کنیم. فیلم گلچین Tales from the Other Side که توسط فیلمساز پرکار جیمز کالن برساک (جنایت نفرت، اسیرها) تهیه و تا حدی نوشته شده است، آخرین

دانلود زیرنویس فیلم Tales from the Other Side 2022 شاید هنوز بهار باشد، اما وقتی صحبت از فیلم های ترسناک می شود، هرگز زود نیست که به هالووین فکر کنیم. فیلم گلچین Tales from the Other Side که توسط فیلمساز پرکار جیمز کالن برساک (جنایت نفرت، اسیرها) تهیه و تا حدی نوشته شده است، آخرین نمونه از آن است. این هفت بخش به اضافه یک بسته بندی است که آنها را به عنوان داستان هایی که در شب هالووین گفته می شود قاب می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Tales from the Other Side 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Tales from the Other Side 2022 هالووین است و سه بچه، راد (تریستان لی گریفین، دنبال من)، تینا (آنا هرر، امیننس هیل، میدان جنگ ۲۰۲۵) و نانسی (بروکلین آن میلر، Blood Craft، The Call) که بدون نظارت تصمیم می گیرند فریب دهند یا رفتار کنند. غیر قابل تصور آن‌ها درِ جادوگر معروف، مری ترسناک (راسلین جنتل، پانیشر، متولد نشده) را می‌کوبند.

به جای اینکه آنها را برای شام بجوشاند یا آنها را به قورباغه تبدیل کند، آنها را برای پذیرایی و داستان های ترسناک دعوت می کند. «مری ترسناک» به نویسندگی و کارگردانی پابلو ماچو مایسونت چهارم، به عنوان قسمت اصلی فیلم عمل می کند.

داستان اول یکی از دو بخش از نویسنده/کارگردان جمال باردن (الف‌ها، منفور)، «پسر سنگ‌شده» است. این داستانی است در مورد یک جاذبه نمایشی فرعی قرن نوزدهمی که شهرت داشت در زمان خودش باعث تراژدی شده و ممکن است هنوز هم در زمان ما باشد.

چیزی که هست یک عروسک خفیف زشت است که مانند موجودات عنوان در فیلم الف‌های کارگردان، هرگز حرکت نمی‌کند و واقعاً هیچ کاری انجام نمی‌دهد. داستان توسط یک پیرزن روایت می شود و با فیلم های بی مزه کارناوال و گهگاه عکس عروسک همراه است. در همان نقطه ای که باید شروع بخش باشد به پایان می رسد و بازکننده بسیار ضعیفی ایجاد می کند.

بخش دوم، «سوسو زدن» به کارگردانی اسکاتی بیکر (مسافر پنجم) و نویسندگی بیکر، زک وارد (سیرک کین، بتانی) و جیمز کالن برساک از داستانی از پدر فقیدش گوردون برساک است که بیشتر به عنوان نویسنده شناخته شده بود. Animaniacs، Pinky and The Brain و سریال های انیمیشن دیگر.

کارتر، فیلمساز مشتاق (براندون تان ویلسون، مولی دوست داشتنی، مردگان) توسط صاحب مراسم تشییع جنازه ویلیام (ورنون ولز، کماندو، کمپ گرگ و میش) استخدام می شود تا قرقره های ادای احترام به آن مرحوم را ویرایش کند. بنا به دلایلی باید در محل و یک شبه انجام شود، که باید یک پرچم قرمز بزرگ باشد.

زیرنویس فیلم Tales from the Other Side 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Tales from the Other Side 2022 این یک پیشرفت است، اما زمان اجرای کوتاه و پایان نسبتاً واضح با آن مقابله می کند. بیشتر شبیه یک پیش درآمد برای یک ویژگی است تا یک کوتاه کامل.

سومین داستان از آن طرف «توپ بلورین» است. ابی (چلسی ویل، بلک ویک، قتل عام زمین دفن) یک گوی بلورین را از یک فالگیر کارناوال (پل کلاف) با کمک دوست پسرش جوناس (نیک ناوارو) می دزدد.

به نویسندگی و کارگردانی جیکوب کونی (سیرک خون، حمله) بر اساس داستانی از جیمز کالن برساک و زک وارد، این داستان توسعه نیافته دیگری است که اگرچه کلیشه شده بود، ممکن بود با کمی زمان بیشتر به چیزی خوب تبدیل شود.

در این لحظه بود که چیزی به ذهنم رسید. با توجه به محتوای نسبتاً بی‌ضرر بخش‌ها و زمان‌های اجرای کوتاه، Tales from the Other Side ممکن است برای مخاطبان جوان طراحی شده باشد. در حالی که هیچ یک از مطالب مطبوعاتی واقعاً آن را بیان نمی کند، آنها بخش ها را سرگرم کننده می نامند تا ترسناک. این همچنین توضیح می‌دهد که چرا سرنخ‌های بسته بندی به جای نوجوانان یا بزرگسالان جوان معمولی‌تر، کودکان هستند.

قسمت بعدی «یا/یا» توسط لوکاس هاین (موپ) و کرن ساکستون (تعداد سخت، دختر سوشی) بر اساس فیلمنامه ای از گوردون برساک کارگردانی شد. داستان الیجا (جیمز دووال، دانی دارکو، می) در یک پناهگاه اتفاق می‌افتد که ادعا می‌کند خدا به او گفته خانواده‌اش را بکشد. بیهوده خواندن این داستان، انجام آن یک مهربانی است.

زیرنویس Tales from the Other Side 2022 - بلو سابتایتل

«قرمز خون» داستانی پرمغز از زنی زیبا به نام روبی (گربه لاکوهی، تئاتر دیوانگان سوم)، همسرش الیور (مایکل برودریک، شهاب ماه، من آن مرد هستم) و هنرمندی دیگر (هانتر جانسون، جاذبه ماوراء الطبیعه، پارتی پلیور زشت) که او را در شبکه ای از خیانت، قتل و هنر دستگیر می کند.

در حالی که محتوا نسبت به دیگر بخش‌های Tales from the Other Side بالغ‌تر است، با صحنه‌های فریبنده روی صفحه و صحنه‌های اغواگری رام، نتایج بی‌نقص هستند. کارگردان فرانک مرل (از جنیفر، کارفرما) که بر روی یکی دیگر از فیلمنامه های گوردون برساک کار می کند، به نظر نمی رسد در مورد آنچه که باید بخش جالبی می بود، پیشی بگیرد.

داستان‌هایی از آخرین بخش طرف دیگر «کرامپوس در مقابل جن»، مانند قسمت اول توسط جمال باردن است. دعوای بین یک جن و یک عروسک کرامپوس وجود دارد، اما به نظر می رسد که این کار با ویرایش عکس های ثابت انجام شده است، نه هر نوع استاپ موشن یا CGI. من واقعاً شوکه شده ام که کسی فکر می کند ارزش ساختن این کار را دارد چه رسد به اینکه اینجا را گنجانده باشد.

جدا از «قرمز خون»، Tales from the Other Side واقعاً احساس می‌کند که برای بچه‌ها ساخته شده است. سعی می کند ترسناک باشد بدون اینکه ترسناک باشد و بیشتر قسمت ها خشونت روی صفحه نمایش ندارند چه رسد به اینکه غمگین شوند. اما من شک دارم که حتی بچه ها از بیشتر این قصه ها ترسیده یا حتی سرگرم شوند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.