تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:17
155 بازدید
کد خبر : 207333

دانلود زیرنویس فیلم Symbol 2009 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Symbol 2009 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Symbol 2009 زیرنویس فیلم نماد یک فیلم ژاپنی محصول ۲۰۰۹ به کارگردانی و بازی هیتوشی ماتسوموتو است. این فیلم نامزد جوایز فیلم آسیایی در بخش‌های بهترین بازیگر مرد و بهترین جلوه‌های بصری شد. نسخه ای از ایالات متحده دریافت نکرده است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Symbol 2009 این

دانلود زیرنویس فیلم Symbol 2009 زیرنویس فیلم نماد یک فیلم ژاپنی محصول ۲۰۰۹ به کارگردانی و بازی هیتوشی ماتسوموتو است. این فیلم نامزد جوایز فیلم آسیایی در بخش‌های بهترین بازیگر مرد و بهترین جلوه‌های بصری شد. نسخه ای از ایالات متحده دریافت نکرده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Symbol 2009 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Symbol 2009 این فیلم شامل دو خط داستانی اصلی است. اولین مورد در مکزیک اتفاق می افتد و حول یک کشتی گیر نقابدار به نام اسکارگوت من و خانواده اش در حالی که برای مسابقه آن شب آماده می شوند، متمرکز است. خانواده‌اش نگران او هستند، زیرا لوچادور بزرگ‌تر می‌شود و حریف او قوی‌تر و جوان‌تر از او است. با این وجود، پسر و پدرش از دیدن این مسابقه هیجان زده هستند. این بخش‌های فیلم با دیالوگ‌هایی به زبان اسپانیایی واقع‌گرایانه هستند.

دانلود زیرنویس فیلم نماد ۲۰۰۹ در خط داستانی دوم که بیشتر سورئال است، یک مرد ژاپنی در یک اتاق سفید خالی از خواب بیدار می شود که سقف مشخصی ندارد و تلاش می کند تا از آن فرار کند. این دو خط داستان در نهایت به طور غیر مستقیم به هم نزدیک می شوند.

زیرنویس فیلم Symbol 2009 - بلو سابتایتل

زیرنویس Symbol 2009 ماتسوموتو نه تنها فیلمنامه را نوشت و فیلم را کارگردانی کرد، بلکه در نقش مردی که در اتاق سفید به دام افتاده است نیز بازی می‌کند. از آنجایی که بخش بزرگی از روایت مبتنی بر ارتباطات غیرکلامی است و در فضایی منحصر به فرد می گذرد، نماد با فیلم هایی مانند آراگامی (ریوهی کیتامورا) و سری فیلم های مکعب قابل مقایسه است.

زیرنویس Symbol 2009 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم نماد ۲۰۰۹ این فیلم با استقبال منفی تماشاگران ژاپنی مواجه شد. با این حال، علیرغم اینکه در خارج از ژاپن تجاری نشده بود، واکنش گرمتری در غرب دریافت کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.