تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 19:03
129 بازدید
کد خبر : 208164

دانلود زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 یک فیلم کمدی-درام نروژی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی کریستوفر بورگلی با بازی کریستین کوجات تورپ، ایریک ستر، فانی واگر، فردریک استنبرگ دیتلوف-سیمونسن، سارا فرانچسکا برن و اینگرید ولان است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 بیانکا اونیل از تایم اوت به این

دانلود زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 یک فیلم کمدی-درام نروژی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی کریستوفر بورگلی با بازی کریستین کوجات تورپ، ایریک ستر، فانی واگر، فردریک استنبرگ دیتلوف-سیمونسن، سارا فرانچسکا برن و اینگرید ولان است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 بیانکا اونیل از تایم اوت به این فیلم ۵ ستاره از ۵ امتیاز داد و نوشت که “یک کمدی سیاه کاملاً اجرا شده همراه با تفسیر ضد فرهنگی شوخ‌آمیز که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.” سدریک سوچیوالی از انجمن بین‌المللی سینمافیل به این فیلم ۴ ستاره از ۵ امتیاز داد و نوشت: «فیلم با یک بازی فوق‌العاده قوی و با سبکی شدید و تقابلی که انتظار ما از سینمای اسکاندیناوی رشد کرده است، یک دستاورد استادانه است. در داستان سرایی با بار اجتماعی.”

زیرنویس فیلم Sick of Myself 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sick of Myself 2022 انجی هانس از هالیوود ریپورتر نوشت: “لذت حیله گرانه Sick of Myself این است که خودشیفتگی سیگن بیشتر از لحاظ درجه متفاوت با بقیه افراد ما متفاوت است. تکانه های او به همان اندازه که منزجر کننده هستند، نه به این دلیل که درک آنها بسیار سخت است. ، اما به این دلیل که در یک سطح، ما می توانیم همه آنها را به خوبی درک کنیم.” امبر ویلکینسون از اسکرین دیلی نوشت: «تنها مشکلی که با افراط کردن کارها وجود دارد این است که می‌تواند منجر به این شود که جایی برای رفتن باقی نمانده باشد، اما اگر Sick of Myself از مسیر روایی تا پایان پایان یابد، هنوز هم مقدار مناسبی از تاریکی وجود دارد. طنز در طول راه.”

زیرنویس Sick of Myself 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم مریض از خودم ۲۰۲۲ الا کمپ از IndieWire به فیلم امتیاز B- داده است. هانا استرانگ از Little White Lies نوشت که این فیلم “بسیار یک نکته به نظر می رسد که هرگز تهدیدی برای پست تر یا تفسیر عمیق تر در مورد استانداردهای زیبایی اجتماعی و اشتهای هولناک تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی وجود ندارد.” دیمون وایز از ددلاین هالیوود نوشت که «دو داستان بسیار جذاب در اینجا در جریان است. یکی پرتره بی‌احترامی بر جامعه، رسانه‌ها و سلبریتی‌های قربانی، دیگری پرتره لطیف زنی غمگین و تنها است که هر کاری می‌کند تا احساس کند دیده می‌شود. اما یک شکاف خمیازه در وسط وجود دارد – و این احساس چیزی است که در اینجا گم شده است که باقی می ماند، نه آنچه که آنجاست.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.