تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:10
120 بازدید
کد خبر : 207624

دانلود زیرنویس فیلم Shotgun Wedding 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shotgun Wedding 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shotgun Wedding 2022 زیرنویس فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای یک فیلم کمدی اکشن رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جیسون مور و نویسندگی مارک همر است. در این فیلم جنیفر لوپز، جاش دوهامل، سونیا براگا، جنیفر کولیج، لنی کراویتز و چیچ مارین به ایفای نقش پرداخته اند. برای دانلود زیرنویس اینجا

دانلود زیرنویس فیلم Shotgun Wedding 2022 زیرنویس فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای یک فیلم کمدی اکشن رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جیسون مور و نویسندگی مارک همر است. در این فیلم جنیفر لوپز، جاش دوهامل، سونیا براگا، جنیفر کولیج، لنی کراویتز و چیچ مارین به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Shotgun Wedding 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Shotgun Wedding 2022 تام، دارسی و خانواده‌هایشان برای جشن عروسی مقصد نهایی در جزیره‌ای خصوصی در فیلیپین گرد هم می‌آیند. درست زمانی که این زوج سرد می شوند، مهمانان عروسی گروگان گرفته می شوند. دزدان دریایی از پدر ثروتمند دارسی ۴۵ میلیون دلار طلب می کنند. او تا زمانی که مطمئن شود دارسی زنده است از پرداخت پول خودداری می کند.

دارسی و تام جدا از جشن عروسی دستگیر می‌شوند، اما موفق می‌شوند از ربوده‌کنندگان خود فرار کنند و تعدادی از دزدان دریایی را بکشند. در حالی که آنها سعی می کنند از دستگیری مجدد فرار کنند، دارسی و تام تردیدهای خود را در مورد عروسی ابراز می کنند. تام که گوشه ای در یک طاق در زیر دفتر مدیر پنهان شده، تسلیم آنها می شود تا دارسی بتواند پنهان بماند.

دانلود زیرنویس فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای ۲۰۲۲ زمانی که او دوباره به بقیه جشن عروسی می‌پیوندد، تام فاش می‌کند که نامزد سابق دارسی، شان، دزدان دریایی را استخدام کرده است. توطئه او فاش شد، شان به دنبال دارسی می رود و دوست دختر پدر دارسی، هریت را به گروگان می گیرد. در همین حال، دارسی به تام و بقیه در استخر می پیوندد، جایی که او و تام اعتراف می کنند که هنوز می خواهند با یکدیگر ازدواج کنند. اعضای جشن عروسی متوجه می شوند که هریت در نقشه با شان بوده است. تام دو دزد دریایی نگهبان را متقاعد می کند که به آنها اجازه دهند مراسم عروسی را کامل کنند. در حالی که مهمانان آهنگ “I’ll Be” را می خوانند، تام و دارسی با عجله به دزدان دریایی می روند و دارسی یک نارنجک را از روی یکی برمی دارد. یک دزد دریایی تسلیم شد. دیگری فرار می کند، سپس شروع به شلیک به محل برگزاری می کند. مادر تام اسلحه ای را از روی زمین برمی دارد و آتش پاسخ می دهد. دارسی نارنجک را به هوا پرتاب می کند تا تام بتواند آن را به سمت دزد دریایی بزند که در انفجار منفجر می شود (این انفجار همچنین آتش بازی هایی را که برای جشن عروسی به راه انداخته شده بود به راه می اندازد).

زیرنویس فیلم Shotgun Wedding 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Shotgun Wedding 2022 در حالی که جشن عروسی به امن می رود، دارسی و تام برای دریافت کمک به رقابت می پردازند، اما شان در اسکله با آنها روبرو می شود. تام و شان دعوا می کنند، سپس تام و دارسی با قایق فرار می کنند. هریت سعی می کند آنها را با هلیکوپتر متوقف کند. شان، که با طناب با قایق کشیده شده بود، از قایق بالا می رود و در حالی که دارسی قایق را می راند، دوباره با تام مبارزه می کند. یک پاراسل آزاد می شود و تام و شان را به هوا می برد. تام از خط به عرشه قایق می زند. تام و دارسی خط را قطع کردند و پاراسل را در روتورهای هلیکوپتر رها کردند. با بازگشت به ساحل، در حالی که مقامات دزدان دریایی باقی مانده را بازداشت می کنند، تام و دارسی با هم ازدواج می کنند.

زیرنویس فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای ۲۰۲۲ این فیلم برای اولین بار در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ با حضور رایان رینولدز به عنوان بازیگر، کارگردانی جیسون مور از Pitch Perfect و نوشتن فیلمنامه در کنار لیز Meriwether توسط مارک همر اعلام شد. تاد لیبرمن و دیوید هابرمن از Mandeville Films این فیلم را در کنار رینولدز از طریق شرکت سازنده‌اش Maximum Effort تهیه می‌کنند. لوپز، الین گلداسمیت-توماس، و بنی مدینا به عنوان تهیه کنندگان فیلم از طریق Nuyorican Productions در اکتبر ۲۰۲۰ پیوستند.

زیرنویس Shotgun Wedding 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس عروسی تفنگ ساچمه ای ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۴۴ درصد از نظرات ۶۴ منتقد مثبت هستند. اجماع وب‌سایت می‌گوید: «عروسی با تفنگ ساچمه‌ای ممکن است فقط دعوتی برای فرار باشد که طرفداران رامکام و اعضای JLo به دنبال آن هستند – اما بیشتر بینندگان دیگر می‌توانند با خیال راحت بدون پشیمانی پاسخ منفی دهند.» متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۲۶ منتقد، امتیاز ۴۷ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.