تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 19:09
120 بازدید
کد خبر : 208197

دانلود زیرنویس فیلم Shaun of the Dead 2004 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shaun of the Dead 2004 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shaun of the Dead 2004 یک فیلم کمدی زامبی محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی ادگار رایت و نویسندگی رایت و سایمون پگ است. پگ در نقش شان، یک فروشنده سرکوب شده در لندن است که با دوستش اد (نیک فراست) در یک آخرالزمان زامبی گرفتار شده است. در این فیلم کیت اشفیلد،

دانلود زیرنویس فیلم Shaun of the Dead 2004 یک فیلم کمدی زامبی محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی ادگار رایت و نویسندگی رایت و سایمون پگ است. پگ در نقش شان، یک فروشنده سرکوب شده در لندن است که با دوستش اد (نیک فراست) در یک آخرالزمان زامبی گرفتار شده است. در این فیلم کیت اشفیلد، لوسی دیویس، دیلن موران، بیل نای و پنه لوپه ویلتون به ایفای نقش پرداخته اند. این اولین قسمت از سه گانه سه طعم کورنتو است و پس از آن Hot Fuzz (2007) و The World’s End (2013) قرار دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Shaun of the Dead 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Shaun of the Dead 2004 در کراچ اند لندن، فروشنده الکترونیک ۲۹ ساله شان، هیچ جهتی در زندگی خود ندارد. او توسط همکارانش مورد بی احترامی قرار می گیرد، با ناپدری خود، فیلیپ، کنار نمی آید، و توسط دوست دخترش، لیز، پس از اینکه نتوانست برنامه ریزی مناسبی برای قرار ملاقاتی برای جشن سه سالگی آنها انجام دهد، او را اخراج می کند. دل شکسته، شان با اد، بهترین دوست تنبلش که علف های هرز معامله می کند، در میخانه مورد علاقه شان، وینچستر، مست می شود. در خانه، پیت، همخانه شان و اد، از زخم گزش یک دزد شکایت می کند و شاون را سرزنش می کند تا زندگی اش را با هم جمع کند.

دانلود زیرنویس فیلم شان مردگان ۲۰۰۴ تا صبح، یک آخرالزمان زامبی لندن را غرق کرده است. شان و اد دیر متوجه می شوند تا اینکه در باغ خود با دو زامبی روبرو می شوند که آنها را با بیل و چوب کریکت تا حد مرگ کتک می زنند (پس از چندین بار تلاش ناموفق برای پرتاب وسایل خانگی و مجموعه رکورد شان). آنها نقشه ای برای نجات لیز و باربارا، مادر شان، طراحی می کنند و سپس منتظر بحران در وینچستر هستند. آنها در ماشین پیت از یک پیت که اکنون زامبی شده است فرار می کنند و فیلیپ را که گاز گرفته است و باربارا را می گیرند. بعد از اینکه اد عمداً با ماشین پیت تصادف می کند، آنها از جگوار فیلیپ برای سوار شدن لیز و هم خانه هایش، دیوید و دایان، استفاده می کنند. فیلیپ قبل از اینکه فیلیپ زامبی شود با شان آشتی می کند.

زیرنویس فیلم Shaun of the Dead 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس Shaun of the Dead 2004 این گروه که مجبور به رها کردن ماشین و اسلحه‌هایشان می‌شوند، مخفیانه از محله لندن عبور می‌کنند و با گروهی به رهبری دوست شان، ایوون، برخورد می‌کنند. شان از باربارا در برابر یک زامبی دفاع می‌کند که مجبور می‌شود آن را با یک میله سوئینگ‌بال به چوب بچسباند. پس از تقلید از زامبی ها برای عبور از یک گروه گروهی و رسیدن به وینچستر، شان و اد پس از پاسخ اد به تلفن همراهش با هم بحث می کنند و توجه زامبی ها را به خود جلب می کنند. پس از اینکه دیوید با وحشت پنجره ای را می شکند تا به وینچستر دسترسی پیدا کند، شان مجبور می شود آنها را با استفاده از خود به عنوان طعمه از آنجا دور کند. پس از اینکه گروه به داخل وینچستر پناه می برد، شان متوجه می شود که زامبی ها او را تعقیب کرده اند و اد ناخواسته آنها را با بازی در دستگاه میوه خوری میخانه جذب می کند. در حین مبارزه با صاحبخانه زامبی شده، شان متوجه می شود که تفنگ وینچستر بالای میله کاربردی است. باربارا فاش می کند که گاز گرفته شده است و پس از تایید رابطه لیز و شان می میرد. دیوید سعی می کند به باربارا شلیک کند، اما شان او را متوقف می کند و باعث مشاجره گروه می شود. شان دیوید را متهم می کند که از او متنفر است و عاشق لیز است، که دایان اعتراف می کند که می داند درست است. شان، مضطرب، مجبور می شود به باربارا شلیک کند، زمانی که او تبدیل به یک زامبی می شود. پس از این که دیوید اظهار داشت که شاون حق داشت به باربارا شلیک کند، درگیری های بیشتری شروع می شود.

زیرنویس فیلم شان مردگان ۲۰۰۴ زامبی ها وارد میخانه می شوند و دیوید را می بلعند. دایان با عجله به داخل گروه می‌رود و پای جدا شده دیوید را تکان می‌دهد، دری را باز می‌کند و اجازه می‌دهد وارد شود. پیت زامبی شده ظاهر می شود و اد را گاز می گیرد و شان به پیت شلیک می کند و می کشد. شان، لیز و اد پشت میله ای که شان به آتش می کشد، پناه می گیرند. پوسته های باقی مانده روی نوار مشتعل می شوند و به طور اتفاقی چندین زامبی را می کشند. هر سه در زیرزمین پناه می گیرند، جایی که متوجه می شوند که فقط دو گلوله برایشان باقی مانده است، شان و لیز به خودکشی فکر می کنند در حالی که اد تصمیم می گیرد توسط زامبی ها بلعیده شود. شان یک باربر را پیدا می‌کند که به خیابان باز می‌شود، و اد داوطلب می‌شود تا در کنار تفنگ بماند، زیرا زامبی‌ها وارد آن می‌شوند. ارتش بریتانیا با ایوان در یدک‌کش می‌آیند، گروه انبوهی را شلیک می‌کنند و شان و لیز را به مکان امن می‌برند.

شش ماه بعد، تمدن به حالت عادی بازگشته است و زامبی های زنده مانده به عنوان نیروی کار ارزان و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرند. لیز با شان نقل مکان کرده است، و شان اد زامبی شده را در آلونک خود نگه می دارد، جایی که آنها با هم بازی های ویدیویی انجام می دهند.

زیرنویس Shaun of the Dead 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس شان مردگان ۲۰۰۴ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۲۱۳ نقد، با میانگین امتیاز ۷.۸۰/۱۰ امتیاز ۹۲% را به خود اختصاص داده است. اجماع انتقادی این سایت چنین می‌گوید: «شان مردگان به طرز هوشمندانه‌ای بین ترس‌ها و طنزهای شوخ‌آمیز تعادل برقرار می‌کند و یک فیلم زامبی خون‌آلود با شوخ طبعی را می‌سازد». در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۳۴ منتقد، امتیاز ۷۶ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. Nev Pierce، در نقد فیلم برای بی‌بی‌سی، آن را «کمدی ترسناک حیرت‌انگیز، سرکوب‌کننده و با شکوه» نامید که «بینندگان معمولی را سرگرم می‌کند و طرفداران ژانر را خوشحال می‌کند». پیتر برادشاو به آن چهار ستاره از پنج ستاره داد و گفت که «فیلمنامه ای مملو از گنگ های واقعی دارد» و «به آرامی کارگردانی شده [و] بازی خوبی دارد». وندی آیدی برای اسکرین دیلی نوشت که این فیلم “ثابت می کند که حرکت از کمدی کوچک به نمایش بزرگ همیشه به شکست هنری ختم نمی شود”، گفت که این فیلم به سبک پگ و رایت وفادار می ماند، اما همچنین استفاده از کمدی را برای مردم قابل دسترس تر می کند. توده های بریتانیایی نسبت به اسپیسد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.