تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:36
161 بازدید
کد خبر : 207731

دانلود زیرنویس فیلم Secret of the Incas 1954 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Secret of the Incas 1954 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Secret of the Incas 1954 زیرنویس فیلم راز اینکاها یک فیلم ماجراجویی آمریکایی محصول ۱۹۵۴ به کارگردانی جری هاپر و با بازی چارلتون هستون در نقش هری استیل ماجراجو است که در ردیابی یک اثر باستانی اینکاها قرار دارد. این فیلم که در لوکیشن در ماچو پیچو در پرو فیلمبرداری شده است،

دانلود زیرنویس فیلم Secret of the Incas 1954 زیرنویس فیلم راز اینکاها یک فیلم ماجراجویی آمریکایی محصول ۱۹۵۴ به کارگردانی جری هاپر و با بازی چارلتون هستون در نقش هری استیل ماجراجو است که در ردیابی یک اثر باستانی اینکاها قرار دارد. این فیلم که در لوکیشن در ماچو پیچو در پرو فیلمبرداری شده است، اغلب به عنوان الهام‌بخش Raiders of the Lost Ark شناخته می‌شود. بازیگران مکمل رابرت یانگ، نیکول موری و توماس میچل و همچنین حضور در فیلمی نادر توسط خواننده پرویی ایما سوماک حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Secret of the Incas 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Secret of the Incas 1954 ماجراجوی آمریکایی هری استیل (چارلتون هستون) به عنوان راهنمای توریستی در کوسکو، پرو امرار معاش می کند، اما قصد دارد با یافتن Sunburst، گنج اینکاها، ثروت خود را به دست آورد. او یک سنگ حکاکی شده باستانی دارد که محل انفجار خورشید را نشان می دهد اما هیچ وسیله ای برای سفر به آنجا ندارد. او همچنین توسط همکار مشکوک خود اد مورگان (توماس میچل) تهدید می شود که گنج را برای خود می خواهد و سعی می کند هری را بکشد.

دانلود زیرنویس فیلم راز اینکاها ۱۹۵۴ وقتی النا آنتونسکو (نیکول موری) فراری رومانیایی وارد می شود، ظاهرا هری موافقت می کند که به او کمک کند تا به مکزیک سفر کند تا بتواند به آمریکا برود، اما در واقع او از موقعیت او به نفع خود استفاده می کند. او همراه با النا، هواپیمای مورد استفاده یک مقام رومانیایی را که در تلاش است النا را وادار به بازگشت کند، می دزد و از آن برای پرواز به ماچو پیچو استفاده می کند.

زیرنویس فیلم Secret of the Incas 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس Secret of the Incas 1954 در آنجا او یک اکسپدیشن باستان شناسی به ریاست دکتر استنلی مورهد (رابرت یانگ) را کشف می کند که در حال آماده شدن برای ورود به مقبره ای است که گفته می شود Sunburst در آن قرار دارد. مورهد شیفته النا می شود، در حالی که مورگان از راه می رسد و هری را مجبور می کند تا به او کمک کند تا گنج را پیدا کند. در حالی که مورگان خواب است، هری دور می‌شود و وارد مقبره می‌شود و خورشید انفجار را در یک ستون توخالی پنهان می‌کند.

زیرنویس فیلم راز اینکاها ۱۹۵۴ سپس مورگان ظاهر می شود و قبل از اینکه توسط هری و گروهی از مردم محلی تعقیب می شود، به بیرون از معبد شلیک کند، Sunburst را با اسلحه می گیرد. هری با به دام انداختن مورگان در لبه صخره، Sunburst را پس می گیرد در حالی که مورگان به مرگ می افتد. او به جای اینکه آن را برای خود بگیرد، Sunburst را به سرخپوستان محلی پس می دهد که معتقدند باید به معبد بازگردانده شود.

زیرنویس Secret of the Incas 1954 - بلو سابتایتل

زیرنویس راز اینکاها ۱۹۵۴ این فیلم اغلب توسط علاقه مندان به فیلم به عنوان الهام‌بخش مستقیم مجموعه فیلم ایندیانا جونز ذکر می‌شود، با بسیاری از صحنه‌های Raiders of the Lost Ark شباهت قابل توجهی از نظر لحن و ساختار به صحنه‌های فیلم Secret of the Incas دارد. در سرتاسر راز اینکاها، شخصیت اصلی، هری استیل، با لباسی که بعداً به «ایندیانا جونز» معروف شد، دیده می‌شود: ژاکت چرمی قهوه‌ای، فدورا، شلوار برنزه، کیف روی شانه و هفت تیر. این شخصیت همچنین گاهی اوقات ریش روشنی می‌گذارد که برای فیلم‌های زمان خود غیرمعمول است، و صحنه‌ای از مقبره‌ای وجود دارد که شامل یک محور نوری آشکار شبیه به سکانس «اتاق نقشه» در Raiders است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.