تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:35
639 بازدید
کد خبر : 208027

دانلود زیرنویس فیلم Saint Omer 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Saint Omer 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Saint Omer 2022 زیرنویس فیلم سنت عمر یک فیلم درام حقوقی فرانسوی به کارگردانی آلیس دیوپ و با بازی کایجه کاگامه و گوسلاژی مالاندا است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این اولین فیلم داستانی دیوپ پس از کار به عنوان مستندساز است. در این فیلم، راما (کاگامه) یک رمان نویس جوان

دانلود زیرنویس فیلم Saint Omer 2022 زیرنویس فیلم سنت عمر یک فیلم درام حقوقی فرانسوی به کارگردانی آلیس دیوپ و با بازی کایجه کاگامه و گوسلاژی مالاندا است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این اولین فیلم داستانی دیوپ پس از کار به عنوان مستندساز است. در این فیلم، راما (کاگامه) یک رمان نویس جوان باردار است که در محاکمه لارنس کولی (مالاندا)، یک زن سنگالی که متهم به قتل فرزند ۱۵ ماهه اش با رها کردن او در ساحل برای کشیده شدن توسط جزر و مد شرکت می کند، شرکت می کند. ، تا این واقعه غم انگیز را به بازگویی ادبی مدیا تبدیل کند. این بر اساس پرونده دادگاه فرانسه در سال ۲۰۱۶ فابین کابو است که به همین جرم محکوم شده بود. دیوپ در دادگاه کابو شرکت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Saint Omer 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Saint Omer 2022 راما، استاد ادبیات و رمان‌نویس، از پاریس به سن‌اومر می‌رود تا محاکمه لارنس کولی را ببیند و در مورد این پرونده بنویسد. کولی یک دانشجو و مهاجر سنگالی است که متهم است دختر ۱۵ ماهه خود را در ساحلی رها کرده تا جزر و مد در برک با خود برد. راما که چهار ماهه باردار است و مانند کولی در یک رابطه نژادی است و رابطه پیچیده ای با مادر مهاجر سنگالی خود دارد، احساس ارتباط شخصی با کولی می کند. او قصد دارد یک بازگویی مدرن از افسانه یونانی مدیا در مورد این پرونده بنویسد. همانطور که او بیشتر در مورد زندگی کولی و انزوایی که کولی از خانواده و جامعه خود در هنگام زندگی در فرانسه تجربه کرد، می آموزد، راما به طور فزاینده ای در مورد زندگی و بارداری خود مضطرب می شود.

دانلود زیرنویس فیلم سنت عمر ۲۰۲۲ این فیلم در هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در داخل رقابت به نمایش درآمد، جایی که جایزه شیر نقره‌ای بزرگ هیئت داوران را به همراه جایزه شیر آینده لوئیجی دی لورنتیس دریافت کرد. نمایش‌های بیشتری در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ و جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۲ قبل از اکران در فرانسه در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. در فهرست نهایی ماه دسامبر قرار گرفت.

زیرنویس فیلم Saint Omer 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Saint Omer 2022 سنت عمر بر اساس پرونده دادگاه فابین کابو در سال ۲۰۱۶ است که به جرم قتل دخترش در سال ۲۰۱۳ به همان شیوه کولی محکوم شد. دیوپ پرونده را دنبال کرد و فوراً ویژگی‌های کابو را از روی فیلم‌های خبری به عنوان سنگالی بودن تشخیص داد که میراث خانوادگی دیوپ است. دیوپ در دادگاه شرکت کرد و در مورد این پرونده «وسواس» شد و خاطرنشان کرد که بیشتر شرکت کنندگان و شرکت کنندگان در دادگاه نیز زن بودند. دیوپ توضیح داد که “او می‌خواست پاسخی برای سوالات صمیمی‌ام که از خودم در مورد رابطه‌ام با مادرم و خودم مادر بودن پرسیده بودم بیابد. و تصمیم گرفتم که از آنجایی که همان احساسات را با زنان زیادی به اشتراک می‌گذاشتم، اگر بودیم. تمام این اتفاق بسیار وسواس داشت، به این معنی بود که چیزی جهانی در داستان وجود داشت که با مادر شدن ارتباط داشت. بنابراین تصمیم گرفتم فیلمی درباره آن بسازم.” دیوپ نیز مانند راما، اولین فرزند خود را در حین شرکت در دادگاه باردار بود. دیوپ گفت که او از روی “شهود” در محاکمه شرکت کرد و تا زمانی که دادگاه به پایان رسید تصمیم به ساخت فیلم در مورد آن نداشت. دیوپ که فقط فیلم های مستند ساخته بود، اولین فیلم داستانی خود را انجام داد زیرا دوربین ها اجازه حضور در دادگاه را نداشتند و او “می خواست تجربه من از گوش دادن به داستان یک زن دیگر را در حین بازجویی از خودم، با حقایق دشوار خودم، بازسازی کند.”

زیرنویس Saint Omer 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم سنت عمر ۲۰۲۲ در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۱۰ نقد، ۹۴ درصد محبوبیت دارد و میانگین امتیاز آن ۸.۲/۱۰ است. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «سنت عمر با تعمق غم‌انگیز تجربه مهاجرت یک زن، مادری را در جایگاه و مخاطب را در جعبه هیئت داوران قرار می‌دهد تا انسانیت را در موارد غیرانسانی بیابد». بر اساس گزارش متاکریتیک، که بر اساس ۳۴ منتقد، میانگین وزنی ۹۱ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داده است، فیلم “تحسین جهانی” دریافت کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.