تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:48
132 بازدید
کد خبر : 208471

دانلود زیرنویس فیلم No Breathing 2013 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم No Breathing 2013 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم No Breathing 2013 زیرنویس فیلم کره ای بدون تنفس  یک فیلم ورزشی کره جنوبی محصول سال ۲۰۱۳ است که در دنیای شنای رقابتی با بازی سئو این-گوک، لی جونگ سوک و کوون یوری اتفاق می افتد. این فیلم در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳ در سینماها اکران شد. تا سال ۲۰۱۴، تقریباً ۴۵۱,۶۶۹ مورد

دانلود زیرنویس فیلم No Breathing 2013 زیرنویس فیلم کره ای بدون تنفس  یک فیلم ورزشی کره جنوبی محصول سال ۲۰۱۳ است که در دنیای شنای رقابتی با بازی سئو این-گوک، لی جونگ سوک و کوون یوری اتفاق می افتد. این فیلم در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳ در سینماها اکران شد. تا سال ۲۰۱۴، تقریباً ۴۵۱,۶۶۹ مورد پذیرش فقط در کره فروخته شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم No Breathing 2013 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم No Breathing 2013 مانند پدر قهرمان شنا، وون ایل (سئو این گوک) زمانی یک شناگر امیدوار کننده بود. اما هنگامی که پدرش در طول یک مسابقه شنا (جایی که او در حال انجام تخصص خود به نام “نفس کشیدن” بود) فوت می کند، به زودی با مرگ مادرش، وون ایل شنا را برای همیشه کنار می گذارد. در عوض، او زندگی را ناامیدانه و بی پروا می گذراند، گویی فردایی وجود ندارد. در حالی که وون ایل در خطر اخراج از مدرسه است، دوست دیرینه پدرش جائه سوک (پارک چول مین) او را به یک دبیرستان متمرکز بر تربیت بدنی می کشاند، به این امید که او دوباره شنا را شروع کند. او در آنجا با رقیب دیرینه خود، وو سانگ (لی جونگ سوک) که در گذشته همیشه تحت الشعاع وون ایل قرار داشت، ملاقات می کند. با غیبت وون ایل در این ورزش، وو سانگ اکنون در جایگاه اول قرار دارد و یک ستاره ملی شنا است. اما او پس از ایجاد مشکل از مسابقات ملی محروم می شود، بنابراین باید از زمین صفر شروع کند و در همان مدرسه فیزیک وون ایل به پایان برسد. وو سانگ از نظر شخصیتی کاملاً متضاد وون ایل است و تنها چیزی که به آن اهمیت می دهد برنده شدن است بنابراین بازگشت وون ایل به ورزش را نامطلوب می بیند. سپس دختر جائه سوک، جونگ یون (کوون یوری) وجود دارد که قلب وون ایل و وو سانگ را تسخیر می کند و رقابت بین آنها را بیشتر می کند. دو مرد جوان بسیار متفاوت، تمرینات خود را برای یک مسابقه شنای آینده آغاز می‌کنند و برای عشق و دوستی می‌جنگند، زیرا مراسم بزرگ شدن را انجام می‌دهند.

زیرنویس فیلم No Breathing 2013 - بلو سابتایتل

زیرنویس No Breathing 2013 فیلمبرداری فیلم در ۱۹ مه ۲۰۱۳ آغاز شد. یکی از لوکیشن ها داوائو در فیلیپین بود که صحنه های آموزش میدانی خارج از کشور و همچنین پوستر فیلم در آن فیلمبرداری شد.

دانلود زیرنویس فیلم بدون تنفس ۲۰۱۳ در روز اکرانش در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳، No Breathing با ۴۴۷۰۷ پذیرش مواجه شد و در رتبه چهارم باکس آفیس کره قرار گرفت. این فیلم در مجموع ۴۵۱,۶۶۹ بلیت در طول اکران داخلی خود فروخت و ۲,۹۹۱,۸۲۴,۷۳۹ روپیه (یا ۲,۷۸۱,۱۰۱ دلار آمریکا) فروخت.

زیرنویس No Breathing 2013 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم بدون تنفس ۲۰۱۳ این فیلم همچنین در دسامبر ۲۰۱۳ در سایر کشورهای آسیایی، یعنی سنگاپور (۵ دسامبر)، هنگ کنگ (۱۲ دسامبر)، تایوان (۱۳ دسامبر) و ویتنام (۲۸ دسامبر) اکران شد. این فیلم در آخر هفته افتتاحیه خود در سنگاپور بیش از ۲۲۶۵۵ دلار فروخت و در طول دو هفته اکران خود ۳۸۷۴۰ دلار فروخت. در آخر هفته افتتاحیه خود در هنگ کنگ، ۳۵۷۲۸ دلار و مجموعا ۵۳۷۲۹ دلار در پایان اکران خود فروخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.