تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:13
101 بازدید
کد خبر : 208238

دانلود زیرنویس فیلم My Cousin Rachel 1952 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم My Cousin Rachel 1952 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم My Cousin Rachel 1952 زیرنویس فیلم پسر عموی من راشل یک فیلم رازآلود رمانتیک آمریکایی محصول ۱۹۵۲ به کارگردانی هنری کوستر و با بازی اولیویا دی هاویلند، ریچارد برتون، آدری دالتون، رونالد اسکوایر، جورج دولنز و جان ساتون است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر دافنه دو موریه در

دانلود زیرنویس فیلم My Cousin Rachel 1952 زیرنویس فیلم پسر عموی من راشل یک فیلم رازآلود رمانتیک آمریکایی محصول ۱۹۵۲ به کارگردانی هنری کوستر و با بازی اولیویا دی هاویلند، ریچارد برتون، آدری دالتون، رونالد اسکوایر، جورج دولنز و جان ساتون است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر دافنه دو موریه در سال ۱۹۵۱ ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم My Cousin Rachel 1952 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم My Cousin Rachel 1952 در ساحل کورنوال، پسر عموی فیلیپ اشلی توسط پسر عموی بزرگتر و ثروتمندش آمبروز در یک ملک بزرگ بزرگ می شود. هنگامی که آب و هوا در کورنوال سلامت آمبروز را تهدید می کند، او املاک را برای داشتن آب و هوای گرم تر ترک می کند و راهی فلورانس می شود و فیلیپ را با پدرخوانده اش نیک کندال پشت سر می گذارد. در فلورانس، آمبروز تصمیم می گیرد با دختر عمویش راشل ازدواج کند. با این حال، در کورنوال، فیلیپ نامه های نگران کننده ای از آمبروز دریافت می کند که از درمان راشل و همچنین پزشکانی که از او مراقبت می کنند شکایت می کند. آقای کندال معتقد است که آمبروز نابخردانه است و این احتمال را افزایش می دهد که او تومور مغزی پدر متوفی خود را به ارث برده است. هنگامی که فیلیپ به فلورانس سفر می کند، با مردی به نام گیدو راینالدی آشنا می شود که به او می گوید آمبروز بر اثر تومور مغزی درگذشته است و گواهی فوت را به عنوان مدرک ارائه می دهد و وصیت نامه او در روز تولد ۲۵ سالگی املاک کورنوال را به او واگذار می کند. راشل که یک روز قبل از ورود فیلیپ فلورانس را ترک کرد، چیزی به ارث نبرده و هیچ ادعایی در مورد املاک نداشته است. فیلیپ که قانع نشده بود به قتل راشل مشکوک شد و قول انتقام گرفت.

دانلود زیرنویس فیلم پسر عموی من راشل ۱۹۵۲ ماه ها بعد، پس از بازگشت به کورنوال، فیلیپ توسط آقای کندال مطلع می شود که راشل برای بازدید به کورنوال آمده است. او را به خانه دعوت می کند و متوجه می شود که او با آنچه تصور می کرد متفاوت است – زیبا، خانم و مهربان است. در پایان آخر هفته، زمانی که او قصد خروج دارد، نامه‌های آمبروز را به او نشان می‌دهد و اعتراف می‌کند که قصد دارد او را به اشتباه متهم کند. اما چون دیگر به او مشکوک نیست، نامه ها را در شومینه می اندازد تا ایمانش را به او نشان دهد. او بعداً به مجری خود، آقای کندال دستور می‌دهد که به راشل کمک هزینه فوق‌العاده سخاوتمندانه‌ای معادل ۵۰۰۰ پوند در سال اعطا کند، و پیشنهاد می‌کند که به هر حال این پول مال او است. راشل با سپاسگزاری و گرمی پاسخ می دهد و علیرغم شایعات برای مدت طولانی در املاک می ماند. با این حال، وقتی آقای کندال به فیلیپ می‌گوید که ریچل حساب‌هایش را زیاد کرده است، و در فلورانس به خاطر زندگی “شل” بدنام بود، فیلیپ هشدارهای نیک را رد می‌کند و در عوض کل دارایی را در ۲۵ سالگی راشل به او می‌سپارد. وقتی روز فرا می رسد، او از او یک قول عاشقانه مبهم می خواهد که او می دهد و آنها با شور و اشتیاق می بوسند. با این حال، روز بعد که فیلیپ به دوستانش اعلام می کند که او و راشل برای ازدواج نامزد کرده اند، راشل این اعلامیه را به عنوان دیوانگی رد می کند. راشل بعداً به فیلیپ می‌گوید که قولش به معنای ازدواج نیست، که هرگز با او ازدواج نخواهد کرد و فقط شب قبل به خاطر ثروتی که به او داده بود، عشقش را به او نشان داد.

زیرنویس فیلم My Cousin Rachel 1952 - بلو سابتایتل

زیرنویس My Cousin Rachel 1952 فیلیپ که از نظر عاطفی ویران شده، تسلیم حملات تب و هذیان می شود، اما راشل از او پرستاری می کند تا سلامتی خود را بازگرداند. فیلیپ در تب خود عروسی را با راشل تصور می کند و سه هفته بعد از خواب بیدار می شود که متقاعد شده است که آنها ازدواج کرده اند و از شنیدن اینکه از خدمتکاران می شنود که او قصد بازگشت به فلورانس را دارد شگفت زده می شود. فیلیپ قبل از رفتن او متقاعد می شود که راشل در تلاش است او را مسموم کند و او واقعاً آمبروز را به قتل رسانده است. عصبانیت او نسبت به راشل به قدری زیاد است که از هشدار دادن به او در مورد پل عابر پیاده ای که در لبه املاک نیاز به تعمیر دارد غفلت می کند. در عوض، فیلیپ و دوستش لوئیز مخفیانه در اتاق راشل جستجو می کنند تا نامه ای از راینالدی را دریافت کنند، با این تصور که این نامه راشل را متهم می کند. در عوض، با کشف و خواندن نامه، متوجه می‌شوند که راینالدی صرفاً در مورد علاقه‌های راشل به فیلیپ صحبت کرده و به او پیشنهاد می‌کند که فیلیپ را هنگام بازدید از فلورانس با خود همراه کند. در همین حال، فیلیپ متوجه می‌شود که ریچل در حین عبور از پل پیاده‌روی تعمیر نشده دچار یک تصادف مرگبار شده است. با آخرین کلمات خود، او از فیلیپ می پرسد که چرا او را در مورد خطر هشدار نداده است. او سپس می میرد و فیلیپ را رها می کند که تا آخر عمر در مورد گناه ضمنی خود در مورد مرگ راشل بی گناه فکر کند.

زیرنویس My Cousin Rachel 1952 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم پسر عموی من راشل ۱۹۵۲ نویسنده برای نیویورک تایمز، اعلام کرد که این فیلم اقتباسی “عالی” از کار دو موریه است و تعلیق، فضا و بازی برتون را ستود. نقد ورایتی لحن فیلم را مثبت ارزیابی کرد و برتون را به خاطر ایجاد «تأثیر قوی» نسبت داد. با دیدن فیلم تمام شده، دو موریه ناامید شد، از برتون و نماهای فیلمبرداری شده در کورنوال واقعی لذت برد، اما احساس کرد که نقش دی هاویلند از راشل، رمز و رازی را که شخصیت را تعریف می کرد، از دست داد و از مدل موهای او بیزار بود و آن را با مدل های والیس سیمپسون مقایسه کرد. با این وجود، کوکور با دی هاویلند تماس گرفت و به او برای اجرای “درخشان” تبریک گفت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.