تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:03
110 بازدید
کد خبر : 208212

دانلود زیرنویس فیلم Mira 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mira 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mira 2022 زیرنویس فیلم میرا یک فیلم فاجعه‌بار علمی-تخیلی روسی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی دیمیتری کیسلیوف درباره ارزش‌های خانوادگی و عشق به خانواده و دوستان است. ورونیکا اوستیموا و آناتولی بلی در این فیلم بازی می کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Mira 2022 این فیلم درباره دختری به

دانلود زیرنویس فیلم Mira 2022 زیرنویس فیلم میرا یک فیلم فاجعه‌بار علمی-تخیلی روسی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی دیمیتری کیسلیوف درباره ارزش‌های خانوادگی و عشق به خانواده و دوستان است. ورونیکا اوستیموا و آناتولی بلی در این فیلم بازی می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mira 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mira 2022 این فیلم درباره دختری به نام لرا آرابووا است که در ولادی وستوک زندگی می کند. پدرش در ایستگاه فضایی مداری “میرا” کار می کند و به تدریج از دخترش دور می شود. و ناگهان یک بارش شهابی به خانه او برخورد کرد، در نتیجه لرا تصمیم می گیرد با پدرش متحد شود و شهر خود را نجات دهد.

دانلود زیرنویس فیلم میرا ۲۰۲۲ فیلم فاجعه میرا در سال ۲۰۲۱ به صندوق سینمای روسیه ارائه شد اما بودجه دریافت نکرد. سرویس مطبوعاتی شرکت فیلمسازی Mars Media Entertainment که مسئولیت تولید فیلم را به همراه AMedia با حمایت سینما بر عهده دارد، این فیلم را دیمیتری کیسلیوف کارگردانی کرده است، نقش های اصلی به ورونیکا اوستیموا و آناتولی بلی داده شده است. سرمایه.

زیرنویس فیلم Mira 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mira 2022 جلوه‌های بصری توسط Main Road Post انجام شد که قبلاً روی فیلم‌های Attraction (فیلم ۲۰۱۷) و Invasion (فیلم ۲۰۲۰) کار کرده بود. این فیلم به طور کلی با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد، با تمجید از بازیگری، جلوه‌های ویژه و داستان، اگرچه آنها از طول فیلم انتقاد کردند.

زیرنویس فیلم میرا ۲۰۲۲ در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ توسط توزیع فیلم “Cinema Atmosphere” در سرتاسر جهان به نمایش درآمد. در روسیه، در ۱۸ دسامبر، ۱۹:۰۰ به وقت مسکو در سینماها (۱۹ دسامبر در سایر نقاط روسیه) نمایش داده شد.

زیرنویس Mira 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس میرا ۲۰۲۲ در مراحل مختلف تولید، فیلم میرا سه بار در پیچینگ شرکت کرد. پروژه ای با بودجه ۵۴۰ میلیون فقط یک بار به مبلغ یکصد و هشتاد و هفت میلیون روبل بودجه دریافت کرد. در تابستان سال ۲۰۲۲، شرکت های سازنده یکصد و شصت و سه میلیون دیگر از بنیاد فیلم درخواست کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.