تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:23
155 بازدید
کد خبر : 207356

دانلود زیرنویس فیلم Mildred Pierce 1945 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mildred Pierce 1945 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mildred Pierce 1945 زیرنویس فیلم میلدرد پیرس یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۴۵ به کارگردانی مایکل کورتیز و با بازی جوآن کرافورد، جک کارسون و زکری اسکات است که ایو آردن، آن بلیت و بروس بنت نیز در آن حضور دارند. بر اساس رمان ۱۹۴۱ جیمز ام کین، این اولین نقش اصلی

دانلود زیرنویس فیلم Mildred Pierce 1945 زیرنویس فیلم میلدرد پیرس یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۴۵ به کارگردانی مایکل کورتیز و با بازی جوآن کرافورد، جک کارسون و زکری اسکات است که ایو آردن، آن بلیت و بروس بنت نیز در آن حضور دارند. بر اساس رمان ۱۹۴۱ جیمز ام کین، این اولین نقش اصلی کرافورد برای برادران وارنر پس از ترک مترو-گلدوین-مایر بود و او برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mildred Pierce 1945 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mildred Pierce 1945 مونته براگون، شوهر دوم میلدرد پیرس، به قتل رسید. پلیس به میلدرد می گوید که همسر اولش، برت پیرس، اعتراف کرده است. میلدرد اعتراض می کند که او برای ارتکاب قتل بسیار مهربان است و داستان خود را در فلش بک برای افسر فاش می کند.

میلدرد و برت از ازدواج ناراضی هستند. پس از جدایی برت از شریک تجاری خود، والی فی، میلدرد برای حمایت از خانواده باید محصولات پخته شده خود را بفروشد. برت میلدرد را متهم می کند که دو دخترشان را بر او ترجیح می دهد. پس از تماس تلفنی معشوقه برت، مگی بیدرهوف، مشاجره آنها شدت می گیرد و از هم جدا می شوند.

میلدرد حضانت ودای ۱۶ ساله، یک کوهنورد اجتماعی پرخاشگر، و کی ۱۰ ساله، پسر بچه را حفظ می کند. هدف اصلی میلدرد فراهم کردن اموال مادی برای ودا است که آرزوی موقعیت اجتماعی بالایی دارد و از نانوایی بودن مادرش شرمنده است. میلدرد شغل دیگر خود را به عنوان پیشخدمت پنهان می کند، اما ودا حقیقت را می فهمد و با مادرش با تحقیر رفتار می کند.

دانلود زیرنویس فیلم میلدرد پیرس ۱۹۴۵ میلدرد با مونت براگون، یک پسر بازی‌باز جامعه پاسادنا با ارث تقریباً تحلیل رفته آشنا می‌شود. براگون صاحب ساختمانی است که میلدرد می خواهد برای یک رستوران بخرد، و علاقه عاشقانه ای به او دارد. در حالی که آن دو برای یک آخر هفته در خانه ساحلی او هستند، کی به ذات الریه مبتلا می شود و پس از سفر به دریاچه اروهد با ودا و برت می میرد. میلدرد غم و اندوه خود را به محل کار هدایت می کند و خود را به افتتاح یک رستوران جدید می اندازد. با کمک دوست و ناظر سابقش، آیدا کوروین، رستوران میلدرد موفق شد. والی به میلدرد کمک می کند تا ملک را بخرد و به زودی صاحب یک رستوران زنجیره ای در سراسر کالیفرنیای جنوبی می شود.

زیرنویس فیلم Mildred Pierce 1945 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mildred Pierce 1945 ودا مخفیانه با تد فارستر ثروتمند به خاطر پول و موقعیتش ازدواج می کند، اما مادرش مخالفت می کند. ودا با فسخ ازدواج موافقت می کند اما ادعا می کند که باردار است و از فارسترها ۱۰۰۰۰ دلار می خواهد. ودا اعتراف می‌کند که حاملگی‌اش ساختگی است به میلدرد، که چک را پاره می‌کند و او را از خانه بیرون می‌کند.

برت که آنقدر مضطرب است که نمی تواند درباره آخرین فرار ودا به میلدرد بگوید، او را به کلوپ شبانه والی می برد، جایی که ودا به عنوان خواننده سالن اجرا می کند. میلدرد پس از دیدن چند ملوان در میان تماشاگران که با لباس سکسی او به سمت ودا سوت می زنند، از او التماس می کند که به خانه بیاید. ودا تمسخر می‌کند و می‌گوید که مادرش هرگز نمی‌تواند سبک زندگی را که شایسته اوست به او بدهد.

میلدرد که از آشتی با دخترش ناامید است، مونت را به ازدواجی بدون عشق دعوت می کند تا موقعیت اجتماعی او را بهبود بخشد، با قیمت مونت که یک سوم سهم او از تجارت اوست تا به او اجازه دهد بدهی هایش را تسویه کند. ودا، که مشتاق است رویای خود را به عنوان یک بازیگر اول زندگی کند، وانمود می کند که با مادرش آشتی می کند و به عمارت مجلل Beragon نقل مکان می کند.

در نهایت، هزینه حمایت از سبک زندگی مرفه مونت و ودا – و ترفند دست نیافتنی مونت برای حفظ سهم خود در تجارت و در عین حال باعث می‌شود همسرش سهم خود را از دست بدهد – میلدرد را ورشکست می‌کند و او را مجبور به فروش رستوران‌های زنجیره‌ای می‌کند. پس از رانندگی به خانه ساحلی خود برای مقابله با مونت، میلدرد ودا را در آغوشش می یابد. ودا با تمسخر به مادرش می گوید که مونته پس از طلاق از میلدرد قصد دارد با او ازدواج کند، او پس از انداختن اسلحه ای که قصد استفاده از آن را روی مونت داشت، گریان به سمت ماشینش می دود. وقتی مونت به ودا می گوید که هرگز با او ازدواج نمی کند زیرا او یک “ولگرد کوچک فاسد” است، او با تفنگ میلدرد به او شلیک می کند.

زیرنویس فیلم میلدرد پیرس ۱۹۴۵ ودا از مادرش التماس می کند که قتل را پنهان کند. میلدرد با اکراه موافقت می کند. میلدرد که از اعمال ناشایست او – کمک به ودا برای باج‌گیری از فارسترها، استخدام او برای آواز خواندن در کلوپ شبانه‌اش، موافقت با حرکت تجاری مونت علیه او و ایجاد هجوم جنسی دائمی با او – به ودا کمک می‌کند تا با اغوا کردن والی، قتل را به قتل برساند. خانه ساحلی. افسران پلیس والی را هنگامی که با دیدن جسد مونت وحشت زده فرار می کند دستگیر می کنند. با این حال، افسر تحقیق به میلدرد می گوید که والی نمی تواند قاتل باشد زیرا او هیچ انگیزه ای ندارد.

در حال حاضر، کارآگاهان اعتراف می کنند که از تمام مدت می دانستند که ودا قتل را انجام داده است. میلدرد در حالی که دخترش به زندان فرستاده می شود سعی می کند عذرخواهی کند، اما ودا او را رد می کند. میلدرد ایستگاه پلیس را ترک می کند تا برت را بیابد که بیرون منتظر اوست.

زیرنویس Mildred Pierce 1945 - بلو سابتایتل

زیرنویس میلدرد پیرس ۱۹۴۵ نقدهای معاصر عملکرد کرافورد را ستودند اما نظرات متفاوتی در مورد دیگر جنبه های فیلم داشتند. نقدی در نیویورک تایمز بیان کرد که اگرچه کرافورد “یک شخصیت پردازی صمیمانه و به طور کلی موثر” ارائه کرده است، اما فیلم ” فاقد نیروی محرکه درام تحریک کننده است” و “معقول به نظر نمی رسد که فردی هم سطح مانند میلدرد پیرس باشد. که تقریباً بر روی هیچ چیز زنجیره‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای موفقیت‌آمیز می‌سازد، می‌تواند کاملاً تحت سلطه یک دختر خودخواه و فهمیده باشد که دردسر را با حروف بزرگ می‌نویسد

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.