تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:02
183 بازدید
کد خبر : 208209

دانلود زیرنویس فیلم Meet John Doe 1941 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Meet John Doe 1941 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Meet John Doe 1941 زیرنویس فیلم ملاقات با جان دو یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول ۱۹۴۱ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرانک کاپرا، نویسندگی رابرت ریسکین و با بازی گری کوپر و باربارا استانویک است. این فیلم درباره یک کمپین سیاسی «توسط مردم» است که ناخواسته توسط یک ستون نویس روزنامه با دخالت

دانلود زیرنویس فیلم Meet John Doe 1941 زیرنویس فیلم ملاقات با جان دو یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول ۱۹۴۱ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرانک کاپرا، نویسندگی رابرت ریسکین و با بازی گری کوپر و باربارا استانویک است. این فیلم درباره یک کمپین سیاسی «توسط مردم» است که ناخواسته توسط یک ستون نویس روزنامه با دخالت یک مرد بی خانمان اجاره ای ایجاد شده و توسط صاحب ثروتمند روزنامه تعقیب می شود. این فیلم در گیشه موفق شد و نامزد جایزه اسکار بهترین داستان شد. در AFI’s 100 Years … 100 Cheers در رتبه ۴۹ قرار گرفت. در سال ۱۹۶۹، این فیلم به دلیل عدم تمدید ثبت کپی رایت آن توسط مدعیان در بیست و هشتمین سال پس از انتشار، در ایالات متحده وارد مالکیت عمومی شد. این اولین فیلم از دو فیلمی بود که کاپرا پس از ترک کلمبیا پیکچرز برای برادران وارنر ساخت، دیگری آرسنیک و توری قدیمی (۱۹۴۴).

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Meet John Doe 1941 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Meet John Doe 1941 یک روزنامه محلی، بولتن، تحت مدیریت جدید قرار دارد و آن میچل، ستون نویس، یکی از کارکنانی است که برای “بهینه سازی” روزنامه اخراج شده است، اما نه قبل از اینکه به او گفته شود که یک ستون آخر را بنویسد. آن خشمگین، نامه‌ای از یک بیکار خیالی «جان دو» چاپ می‌کند که در اعتراض به بیماری‌های جامعه، در شب کریسمس تهدید به خودکشی می‌کند. زمانی که نامه در میان خوانندگان شور و هیجان ایجاد می کند و رقابت روزنامه، The Chronicle، به تقلب مشکوک می شود و شروع به تحقیق می کند، سردبیر هنری کانل متقاعد می شود تا آن را دوباره استخدام کند، که قصد دارد با سوء استفاده از جان دو خیالی، فروش روزنامه را افزایش دهد. از میان تعدادی از افراد رها شده که در روزنامه ظاهر می شوند و ادعا می کنند نامه اصلی را نوشته اند، آن و هنری، جان ویلوبی، بازیکن سابق بیسبال و ولگردی که برای ترمیم بازوی آسیب دیده اش به پول نیاز دارد را برای بازی در نقش جان دو استخدام می کنند. آن شروع به نوشتن مجموعه‌ای از مقالات به نام دو می‌کند و در مورد ایده‌های نامه اصلی درباره بی‌اعتنایی جامعه به افراد نیازمند توضیح می‌دهد.

ویلوبی ۵۰ دلار، یک کت و شلوار جدید و یک سوئیت هتلی مجلل با دوست ولگردش “سرهنگ” دریافت می کند، که به شدت علیه “هلوت ها”، افرادی که پاشنه پا در تلاش برای فروش چیزها هستند، بار مالکیت دیگران را بر دوش می کشند، دست به گره می زنند. آنها را با مسئولیت هایی که برای پرداخت آنها نیاز به پول دارد، تا زمانی که آنها نیز تبدیل به هلهله شوند، از بین می روند. ناشر بولتن، D. B. Norton، با پیشنهاد دادن Doe در سراسر کشور از طریق رادیو، ۱۰۰ دلار در هفته به آن می‌دهد تا سخنرانی‌های رادیویی را برای Willoughby بنویسد. در همین حال، به جان یک رشوه ۵۰۰۰ دلاری از کرونیکل پیشنهاد می شود تا اعتراف کند که همه چیز یک ترفند تبلیغاتی بوده است، اما در نهایت آن را رد می کند و به جای آن سخنرانی آن را برای او ایراد می کند. پس از آن، با احساس درگیری، فرار می کند و با سرهنگ سوار بر ریل می شود تا اینکه به میلزویل می رسند. “جان دو” در یک غذاخوری شناخته می شود و به تالار شهر آورده می شود، جایی که برت هانسون با او ملاقات می کند، که توضیح می دهد که چگونه از سخنان دو الهام گرفته است تا با همسایگانش “کلاب جان دو” راه اندازی کند.

زیرنویس فیلم Meet John Doe 1941 - بلو سابتایتل

زیرنویس Meet John Doe 1941 فلسفه جان دو در سراسر کشور گسترش می یابد و به یک جنبش مردمی گسترده تبدیل می شود که شعار ساده آن «همسایه بهتر باش» است. با این حال، نورتون مخفیانه قصد دارد حمایت از Doe را به حمایت از جاه طلبی های سیاسی ملی خود هدایت کند. هنگامی که یک گردهمایی جان دو با حضور کلوپ های جان دو از سراسر کشور برنامه ریزی می شود، نورتون به میچل دستور می دهد که سخنرانی برای Willoughby بنویسد که در آن او تأسیس یک حزب سیاسی جدید را اعلام می کند و نورتون را به عنوان نامزد ریاست جمهوری آن تأیید می کند. در شب تظاهرات، جان، که خود به فلسفه جان دو ایمان آورده است، از خیانت نورتون از هنری مست آگاه می شود. او نورتون را محکوم می کند و سعی می کند توطئه را در راهپیمایی افشا کند، اما سخنرانی او توسط انبوهی از روزنامه نگاران که نسخه ویژه ای از بولتن را حمل می کنند که دو را به عنوان یک جعلی افشا می کند، قطع می شود. نورتون مدعی است که دو او و کارکنان روزنامه را مانند بقیه فریب داده است و قبل از اینکه دو بتواند از خود دفاع کند، بلندگوها را قطع کرده است. جان که از ناامید کردن پیروان خود که اکنون عصبانی هستند، با پریدن از پشت بام شهرداری در شب کریسمس، همانطور که در نامه اصلی جان دو نشان داده شده است، اقدام به خودکشی می کند. آن که عاشق جان شده است، ناامیدانه سعی می کند او را از پریدن منصرف کند (با گفتن اینکه اولین جان دو قبلاً به خاطر بشریت مرده است) و هانسون و همسایگانش به او از برنامه خود برای راه اندازی مجدد جان دو می گویند. باشگاه. جان که متقاعد شده بود خود را نکشد، در حالی که یک ان غش شده را در بغل دارد، می رود و هنری رو به نورتون می کند و می گوید: “اینجا هستی، نورتون! مردم! سعی کن و آن را لیس بزن!”

زیرنویس Meet John Doe 1941 - بلو سابتایتل

در سال ۱۹۴۵، کاپرا و ریسکین تمام حقوق فیلم Meet John Doe را به Goodwill Pictures شرمن اس. کرلبرگ، توزیع کننده نیویورک، فروختند. زمانی که نگاتیو اصلی دوربین در اختیار Goodwill بود، به دلیل ذخیره سازی ضعیف خراب شد و در نهایت از بین رفت. حق چاپ در این فیلم تمدید نشد و در سال ۱۹۶۹ به مالکیت عمومی درآمد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.