تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 19:07
175 بازدید
کد خبر : 208174

دانلود زیرنویس فیلم Mahaveeryar 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mahaveeryar 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mahaveeryar 2022 یک فیلم کمدی فانتزی به زبان مالایایی هندی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی و نویسندگی ابرید شاین است. تولید شده توسط Pauly Jr. Pictures و Indian Movie Makers، بر اساس داستانی کوتاه نوشته نویسنده M. Mukundan. نیوین پالی، آصف علی، شانوی سریواستاوا، لال و صدیق در نقش های اصلی بازی می

دانلود زیرنویس فیلم Mahaveeryar 2022 یک فیلم کمدی فانتزی به زبان مالایایی هندی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی و نویسندگی ابرید شاین است. تولید شده توسط Pauly Jr. Pictures و Indian Movie Makers، بر اساس داستانی کوتاه نوشته نویسنده M. Mukundan. نیوین پالی، آصف علی، شانوی سریواستاوا، لال و صدیق در نقش های اصلی بازی می کنند. این فیلم در ۲۱ جولای ۲۰۲۲ اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mahaveeryar 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mahaveeryar 2022 این فیلم بر روی عدالت برای یک زن از طریق سفر در زمان به دادگاه در قرن بیست و یکم از دریچه قرن هجدهم تمرکز دارد. این مراحل توسط راهبی سفر در زمان به نام آپورناناناندا سوامیکال انجام می شود. این فیلم از طریق موقعیت خنده‌داری که راهب ایجاد کرده تا زمینه را برای پرونده مورد علاقه‌اش فراهم کند، در هم تنیده می‌شود.

زیرنویس فیلم Mahaveeryar 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mahaveeryar 2022 ماهاویریار سومین همکاری نیوین و ابرید شاین بعد از ۱۹۸۳ و Action Hero Biju است. این فیلم توسط خانه تولید خود Nivin، Pauly Jr تصاویر تهیه شده است. پس از یک دهه جدایی، آصف و نیوین در فیلم دوباره با هم متحد می شوند. آنها آخرین بار با هم در Traffic از Rajesh Pillai و Sevenes Joshiy بازی کردند. فیلمبرداری را چاندرو سلواراج بر عهده داشته و موسیقی آن را ایشان چابرا ساخته است. شانوی سریواستاوا، بازیگر کانادایی نقش اصلی زن را بازی می‌کند.

عکاسی اصلی فیلم در ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ با یک مراسم روشن شدن در راجستان آغاز شد. بخش عمده فیلم در جیپور فیلمبرداری شده است. در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱، عکاسی اصلی فیلم به پایان رسید.

زیرنویس Mahaveeryar 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی ماهاویریار ۲۰۲۲ این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. تایمز آف ایندیا به این فیلم امتیاز ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “این بهترین زمان است.. اگر حال و هوای سرگرمی آمیخته با جدیت دارید، این فیلم برای شماست” 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.