تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:14
131 بازدید
کد خبر : 207649

دانلود زیرنویس فیلم Limit 1931 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Limit 1931 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Limit 1931 زیرنویس فیلم لیمیت فیلمی از کارگردان و نویسنده برزیلی ماریو پیکسوتو (۱۹۰۸–۱۹۹۲) است که از عکسی از آندره کرتس الهام گرفته شده است. Limite در سال ۱۹۳۰ فیلمبرداری شد و اولین بار در سال ۱۹۳۱ به نمایش درآمد. از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۸ از یک چاپ نیترات آسیب دیده بازسازی

دانلود زیرنویس فیلم Limit 1931 زیرنویس فیلم لیمیت فیلمی از کارگردان و نویسنده برزیلی ماریو پیکسوتو (۱۹۰۸–۱۹۹۲) است که از عکسی از آندره کرتس الهام گرفته شده است. Limite در سال ۱۹۳۰ فیلمبرداری شد و اولین بار در سال ۱۹۳۱ به نمایش درآمد. از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۸ از یک چاپ نیترات آسیب دیده بازسازی شد و یک صحنه همچنان مفقود است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Limit 1931 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Limit 1931 در آگوست ۱۹۲۹، پیکسوتو در تعطیلات تابستانی از تحصیل در انگلستان در پاریس بود، وقتی عکسی از آندره کرتز از دو دست مرد دستبند زده دور گردن زنی دید که به دوربین خیره شده بود. این تصویر “تولید کننده” یا “پروتئین” برای Limite شد. ساختار غیرمعمول فیلم، فیلم را در حاشیه اکثر تاریخ های سینمایی نگه داشته است، جایی که عمدتاً به عنوان یک فیلم کالت تحریک آمیز و افسانه ای شناخته می شود.

زیرنویس فیلم Limit 1931 - بلو سابتایتل

زیرنویس Limit 1931 تا سال ۱۹۵۹، چاپ تک نیترات لیمیت به دلیل شرایط نامناسب ذخیره سازی بدتر شده بود و دیگر قابل نمایش نبود، وضعیتی که به وضعیت تقریباً افسانه ای آن در تاریخ فیلم برزیل کمک کرد. این کتاب تا سال ۱۹۶۶ در Faculdade Nacional de Filosofia (FNF) نگهداری می‌شد تا زمانی که نیروی پلیس دیکتاتوری نظامی آن را همراه با آثار آیزنشتاین، پودوفکین و دیگر کارگردانان شوروی مصادره کرد. دانشجوی سابق FNF Pereira de Mello در اواخر همان سال موفق به بازیابی چاپ شد. سپس فرآیند بازسازی با بازتولید عکس از هر فریم آغاز شد، که در سال ۱۹۷۸ تکمیل شد. جدیدترین نسخه، بر اساس آن بازسازی، با کمک آرشیو ماریو پیکسوتو و سینماتکا برازیلیرا ساخته شد. اولین نمایش آمریکایی آن در آکادمی موسیقی بروکلین در بروکلین، نیویورک در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۰، به عنوان بخشی از جشنواره فیلم بنیاد جهانی سینما بود. یک صحنه از فیلم مفقود است و یک عنوان بین‌المللی جایگزین آن شد.

زیرنویس Limit 1931 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم لیمیت ۱۹۳۱ این فیلم ۱۲۰ دقیقه ای، صامت و تجربی توسط پیکسوتو رمان نویس و شاعر که هرگز فیلم دیگری را به پایان نرساند، توسط برخی به عنوان بهترین فیلم برزیلی معرفی شد، تحسین بسیاری از جمله سرگئی آیزنشتاین، ژرژ سادول و والتر سالس را برانگیخت. در سال ۲۰۱۵، این فیلم در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر برزیلی Abraccine به عنوان شماره ۱ انتخاب شد. این یک فیلم کالت محسوب می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.