تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:17
127 بازدید
کد خبر : 207331

دانلود زیرنویس فیلم Leonor Will Never Die 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Leonor Will Never Die 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Leonor Will Never Die 2022 زیرنویس فیلم لئونور هرگز نمی‌میرد یک فیلم روان‌شناختی درام-کمدی فیلیپینی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی مارتیکا رامیرز اسکوبار است که اولین کارگردانی خود را آغاز کرد. در این فیلم شیلا فرانسیسکو در نقش یک فیلمنامه نویس بازنشسته بازی می کند که پس از به کما رفتن،

دانلود زیرنویس فیلم Leonor Will Never Die 2022 زیرنویس فیلم لئونور هرگز نمی‌میرد یک فیلم روان‌شناختی درام-کمدی فیلیپینی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی مارتیکا رامیرز اسکوبار است که اولین کارگردانی خود را آغاز کرد. در این فیلم شیلا فرانسیسکو در نقش یک فیلمنامه نویس بازنشسته بازی می کند که پس از به کما رفتن، خود را قهرمان اکشن فیلمنامه ناتمام خود می بیند. بازیگران مکمل شامل بونگ کابررا، راکی سالومبیدس و آنتونی فالکون هستند. این فیلم ادای احترامی است به فیلم های اکشن فیلیپینی دهه ۱۹۷۰ و ۸۰.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Leonor Will Never Die 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Leonor Will Never Die 2022 لئونور هرگز نمی‌میرد در مسابقه جهانی سینمای دراماتیک جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲، اولین فیلم فیلیپینی که پس از شکوفایی ماکسیمو اولیوروس در سال ۲۰۰۶ به رقابت پرداخته است. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و اسکوبار جایزه ویژه هیئت داوران را برای روح نوآور دریافت کرد. . این فیلم همچنین برای اولین بار در فیلیپین به نمایش درآمد و هجدهمین جشنواره فیلم مستقل Cinemalaya فیلیپین را در مرکز فرهنگی فیلیپین در ۵ اوت ۲۰۲۲ افتتاح کرد که نشان دهنده بازگشت جشنواره به نمایش در محل از زمان شیوع بیماری همه گیر COVID-19 است. در فوریه ۲۰۲۲ توسط Music Box Films برای توزیع در آمریکای شمالی خریداری شد و در اکران محدود در سراسر آمریکای شمالی از ۲۵ نوامبر ۲۰۲۲ شروع شد.

دانلود زیرنویس فیلم لئونور هرگز نمی‌میرد ۲۰۲۲ ایده ساخت این فیلم زمانی به ذهن اسکوبار رسید که او یک دختر جوان بود، پس از انتخاب جوزف استرادا، ستاره اکشن و سیاستمدار فیلیپین، به عنوان رئیس جمهور فیلیپین انتخاب شد. اسکوبار در یادداشت‌های تولید فیلم می‌گوید: «امروز، ده‌ها سال بعد، پس از داشتن دو رئیس‌جمهور دیگر «ستاره اکشن» [استرادا و پیشنهاد ناموفق فرناندو پو جونیور]، متوجه می‌شوم که این واقعیت پوچ را زیر سؤال می‌برم و از این که چقدر آسان است شگفت‌زده شدم. وقتی آن را به موازات عشق ما به فیلم قرار دهم، می توان آن را درک کرد.” اسکوبار پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه دیلیمان فیلیپین در رشته سینما، کار بر روی فیلمنامه را آغاز کرد و در طول هشت سال آینده به ویرایش و اصلاح آن ادامه داد و در فیلم های دیگر به عنوان فیلمبردار کار کرد. در آن زمان، او همچنین در کارگاه های نویسندگی فیلمنامه نویسان ریکی لی و بونگ لائو شرکت کرد.

زیرنویس فیلم Leonor Will Never Die 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Leonor Will Never Die 2022 اسکوبار برای نقش لئونور به دنبال “کسی بود که با هوش و تیزبینی یک نویسنده و لطافت سخت یک مادر احساس کند در آن دنیای ماکو جا می شود.” هیولا جیمنز، تهیه کننده فیلم، شیلا فرانسیسکو را پس از دیدن او در درام موزیکال صحنه ای Ang Huling El Bimbo توصیه کرد.

زیرنویس فیلم لئونور هرگز نمی‌میرد ۲۰۲۲ این فیلم از ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۱۹ در فیلیپین فیلمبرداری شده است. این فیلم توسط شورای توسعه فیلم فیلیپین (FDCP) از طریق برنامه بودجه CreatePHFilms حمایت شده و تحت حمایت برنامه توسعه Full Circle Lab-Philippines قرار گرفته است.

زیرنویس Leonor Will Never Die 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس لئونور هرگز نمی‌میرد ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، Leonor Will Never Die بر اساس ۳۳ بررسی، امتیاز ۹۱٪ را دارد. اجماع منتقدان این سایت می‌گوید: «لئونور هرگز نمی‌میرد، ادای احترام فوق‌العاده‌ای به قدرت حمل‌کننده سینما، مارتیکا رامیرز اسکوبار، کارگردان/همکار نویسنده، را به‌عنوان استعدادی برای تماشا نشان می‌دهد.» در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۱۲ منتقد، میانگین وزنی ۷۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.