تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:07
130 بازدید
کد خبر : 208224

دانلود زیرنویس فیلم L’Argent 1928 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم L’Argent 1928 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم L’Argent 1928 زیرنویس فیلم پول یک فیلم صامت فرانسوی به کارگردانی مارسل لهربیه در سال ۱۹۲۸ است. این فیلم از رمان ۱۸۹۱ L’Argent اثر Émile Zola اقتباس شده است و دنیای بانکداری و بازار سهام پاریس در دهه ۱۹۲۰ را به تصویر می کشد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فیلم L’Argent 1928 زیرنویس فیلم پول یک فیلم صامت فرانسوی به کارگردانی مارسل لهربیه در سال ۱۹۲۸ است. این فیلم از رمان ۱۸۹۱ L’Argent اثر Émile Zola اقتباس شده است و دنیای بانکداری و بازار سهام پاریس در دهه ۱۹۲۰ را به تصویر می کشد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم L’Argent 1928 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم L’Argent 1928 ساکار و گاندرمن بانکداران پاریسی رقیب هستند. ساکارد فرصتی برای نجات بانک ورشکسته خود، بانک جهانی، با تامین مالی پرواز انفرادی ژاک هاملین، یک هوانورد پیشگام، فراآتلانتیک می بیند. ساکارد قصد دارد از محبوبیت خود برای راه اندازی یک پروژه تجاری استعماری در گویان استفاده کند و در غیاب او لاین همسر هملین را اغوا کند. هنگامی که شایعه ای مبنی بر سقوط هاملین منتشر می شود، ساکارد از گزارش های نادرست برای دستکاری سهام در بورس سوء استفاده می کند. گاندرمن ساکارد و روش‌های او را تایید نمی‌کند و مخفیانه سهام بانک خود را برای استفاده به عنوان سلاح خریداری کرده است. بارونس سندورف، عاشق سابق ساکارد، به عنوان جاسوس برای کمک به منافع گاندرمن و پیشبرد منافع خود عمل می کند.

دانلود زیرنویس فیلم پول ۱۹۲۸ کار هاملین در گویان به یک بدهی گران تبدیل می شود و ضعف بینایی او را از کنترل کافی بر حساب ها باز می دارد. ساکارد خط ساده لوح را در بدهی های فزاینده ای به دام می اندازد که او را مجبور می کند توجهات او را تحمل کند. با تحریک سندورف، لاین یک شکایت رسمی در مورد معاملات مالی ساکارد می کند که منجر به تحقیق می شود. وقتی لاین متوجه می شود که چگونه شهرت همسرش توسط ساکارد به خطر افتاده است، سعی می کند در یک مهمانی به او شلیک کند. سندورف او را مهار می کند و از سرمایه گذاری هایش می ترسد اگر ساکارد بمیرد. گاندرمن سهام خود را در بانک ساکارد می فروشد و باعث فروپاشی آن می شود. ساکارد به همراه هملین که به فرانسه بازگشته دستگیر می شود. دوگانگی ساکارد در دادگاه فاش می شود و با دخالت گاندرمن، هملین آزاد می شود. ساکارد به زندان می‌رود اما قبل از برنامه‌ریزی طرح‌های مالی جدید با کمک زندانبانش وقت تلف نمی‌کند.

زیرنویس فیلم L’Argent 1928 - بلو سابتایتل

زیرنویس L’Argent 1928 مارسل لوهربیه در طول دهه ۱۹۲۰ به یکی از برجسته‌ترین فیلمسازان فرانسوی تبدیل شده بود، اما حتی پس از اینکه با تأسیس شرکت تولیدی خود، Cinégraphic، به دنبال استقلال خلاقانه‌تر بود، دائماً به خاطر ترتیبات مالی که مجبور به انجام آن می‌شد، سرخوردگی داشت. کار کردن او گفت که پس از ده سال ساختن فیلم، “وسواس یک ایده واحد شد: فیلمبرداری به هر قیمتی، حتی (چه پارادوکس) با هزینه گزاف، محکوم کردن شدید پول”.

زیرنویس فیلم پول ۱۹۲۸ او رمان L’Argent زولا را در مورد قدرت فاسد کننده پول در سراسر جامعه به عنوان مبنای داستان خود انتخاب کرد، اما او اصرار داشت که باید از دهه ۱۸۶۰ تا پاریس امروزی به روز شود. او فیلمی را در مقیاس بزرگ در نظر گرفت (که تحت تأثیر ناپلئون آبل گانس قرار گرفته بود) و تصمیم گرفت بودجه ای ۳ میلیون فرانک ترتیب دهد (هزینه نهایی نزدیک به ۵ میلیون بود. برای رسیدن به این هدف، او مجبور شد شرکت خود را با شراکت کند. Société des Cinéromans از Jean Sapène، و همچنین قرارداد توزیع با شرکت آلمانی UFA را به توافق رساندند که منجر به نامزدی دو ستاره آلمانی در میان بازیگران شد.

زیرنویس L’Argent 1928 - بلو سابتایتل

زیرنویس پول ۱۹۲۸ به نظر می رسد در زمان اکران، این فیلم به موفقیت تجاری، به ویژه در آلمان، دست یافته است. استقبال منتقدان از آن بیشتر بود، زیرا برخی آن را یک پیروزی بصری می دانستند، در حالی که برخی دیگر توجیه ناچیزی در داستان برای افراط در صحنه های تماشایی و دوربین پرانرژی یافتند. با این حال، در دهه ۱۹۷۰، یک مطالعه دقیق توسط نوئل برچ، که در آن او استدلال می کرد که L’Argent اثری نوآورانه و یکی از بزرگترین دستاوردهای سینما است، باعث ارزیابی مجدد فیلم شد. در نتیجه، ارزیابی خود مارسل لهربیه مبنی بر اینکه این اوج کار خاموش او بود، تأیید گسترده‌تری پیدا کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.