تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 11:36
186 بازدید
کد خبر : 200378

دانلود زیرنویس فیلم La Última Cena 2020

دانلود زیرنویس فیلم La Última Cena 2020

دانلود زیرنویس فیلم La Última Cena 2020 جلسه ای بین دوستان پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر که در آن یک پرونده فساد فاش می شود و یک ملاقات غیرمنتظره با غافلگیری از راه می رسد. با این پیش فرض، «شام آخر» ارائه می شود، یک تجربه سینمایی که در یک روز فیلمبرداری شده

دانلود زیرنویس فیلم La Última Cena 2020 جلسه ای بین دوستان پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر که در آن یک پرونده فساد فاش می شود و یک ملاقات غیرمنتظره با غافلگیری از راه می رسد. با این پیش فرض، «شام آخر» ارائه می شود، یک تجربه سینمایی که در یک روز فیلمبرداری شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم La Última Cena 2020  - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم La Última Cena 2020 این آزمایش شامل گروهی از بازیگران بود که برای ضبط یک شام با دوستان نزدیک در زمان واقعی، ملاقات می کردند. آنها فقط به آنها توضیح مختصری از شخصیت هایشان دادند تا بازیگران بتوانند بدون تعصب و محدودیت به ریتم بداهه نوازی در یک فیلم بروند.

زیرنویس فیلم La Última Cena 2020  - بلو سابتایتل

زیرنویس La Última Cena 2020 کارگردانی و فیلمنامه بر عهده فیلمسازان ماریا اس. تورگروسا و تونی آگوستی هستند که همچنین قهرمانان فیلم هستند. مترجمان لورنا لوپز (“ما همدیگر را با تپانچه نمی کشیم”، “پنج ستاره”، “ویکتوریا”، “همسایه”، “Señoras del (H)AMPA”، “Asamblea”، “Amor” به بازیگران پیوستند.

زیرنویس La Última Cena 2020  - بلو سابتایتل

پودر ، مارتا بلنگور (“کافه دوربین، فیلم”، “همه چیز دیگر”، “خانم های (H)AMPA“، “Asamblea”، “متولد برای برنده شدن”، “تحت شک”، “خانه”، ” این من بودم، «لا وال»، «اپیدمی»)، کارلس سانجیمه («ویزیتانته»، «هزار کاری که برای تو انجام می‌دادم»، «نکان»)، کارلوس گوربه، آمپارو فرناندز («خواهران»، «در حالی که تو می خوابی»، «هولی بلاد») و الخاندرو ولاسکو.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.