تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:08
117 بازدید
کد خبر : 208538

دانلود زیرنویس فیلم Kranti 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kranti 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kranti 2023 زیرنویس فیلم هندی کرانتی یک فیلم اکشن درام به زبان کانادایی هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی وی. هاریکریشنا، تهیه‌کنندگی بی. سورشا به همراه شیلاجا ناگ، تحت استودیوی Media House است. دارشان و راچیتا رام در نقش‌های اصلی آن بازی می‌کنند. موسیقی نیز توسط V. Harikrishna ساخته شده

دانلود زیرنویس فیلم Kranti 2023 زیرنویس فیلم هندی کرانتی یک فیلم اکشن درام به زبان کانادایی هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی وی. هاریکریشنا، تهیه‌کنندگی بی. سورشا به همراه شیلاجا ناگ، تحت استودیوی Media House است. دارشان و راچیتا رام در نقش‌های اصلی آن بازی می‌کنند. موسیقی نیز توسط V. Harikrishna ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Kranti 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Kranti 2023 کرانتی رایانا، یک نجیب زاده تجاری NRI توسط استادش سریکانتایا برای شرکت در جشن صدمین مدرسه دولتی فراخوانده می شود. او در دوران کودکی خود درس خواند، جایی که از اروپا به خانه برمی گردد، اما مدرسه در حین برگزاری مراسم به زمین می خورد. بعداً، کرانتی متوجه می‌شود که سالاتاری، یک تاجر زیرک، می‌خواهد ۱۲۰۰۰ مدرسه دولتی را با صدور دستور دولتی با کمک وزیر آموزش و پرورش فاسد وامان رائو و ناراساپا، یک گانگستر، خصوصی کند، که در واقع منجر به مرگ دانش‌آموزان و از دست دادن شغل معلمان شد. به دلیل این حوادث، کرانتی انقلابی را علیه سالاتری، وامان رائو ناراساپا، به راه می اندازد، جایی که او پسر ناراساپا، نانجاپا را کتک می زند، و مدارس خصوصی را به زور می بندد تا توجه وزیر ارشد را جلب کند، که بعداً با کرانتی جلسه ای برگزار می کند. در این نشست، کرانتی سخنانی چشمگیر در مورد لزوم آموزش رایگان مدارس دولتی به منظور برداشتن بار والدین بیان می کند. رئیس الوزرا متقاعد شده و دستور بازسازی مدارس دولتی و عدم خصوصی سازی آنها را صادر می کند. بعداً وامان رائو از سمت خود استعفا داد و سالاتری دستگیر شد.

زیرنویس فیلم Kranti 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Kranti 2023 این فیلم به طور آزمایشی با نام #D55 شناخته می شد. در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱، عنوان رسمی فیلم به عنوان کرانتی معرفی شد. این فیلم سپس در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ اکران شد.

دانلود زیرنویس فیلم هندی کرانتی ۲۰۲۳ حقوق ماهواره ای این فیلم به قیمت ۱۳ کرور به Udaya TV و حق پخش به Amazon Prime Video فروخته شد. این فیلم برای نمایش دیجیتالی در Amazon Prime Video از ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

زیرنویس Kranti 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی کرانتی ۲۰۲۳ گمانه زنی ها وجود داشت مبنی بر اینکه رقم ۱۰۰ کرور روپیه که شامل حقوق غیر نمایشی می شود نیز جعلی بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.