تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:12
101 بازدید
کد خبر : 208575

دانلود زیرنویس فیلم Killer of Sheep 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Killer of Sheep 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Killer of Sheep 1978 زیرنویس فیلم قاتل گوسفند یک فیلم درام آمریکایی به تدوین، فیلمبرداری، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی چارلز برنت است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد. این فیلم عمدتاً در سال‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۳ فیلمبرداری شد و در اصل توسط برنت در سال ۱۹۷۷ به عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد

دانلود زیرنویس فیلم Killer of Sheep 1978 زیرنویس فیلم قاتل گوسفند یک فیلم درام آمریکایی به تدوین، فیلمبرداری، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی چارلز برنت است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد. این فیلم عمدتاً در سال‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۳ فیلمبرداری شد و در اصل توسط برنت در سال ۱۹۷۷ به عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد هنرهای زیبا به مدرسه فیلم UCLA ارسال شد. در این فیلم هنری جی سندرز، کیسی مور، و چارلز بریسی در نقش های بازیگری حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Killer of Sheep 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Killer of Sheep 1978 استن ساعت های طولانی در یک کشتارگاه در واتس، لس آنجلس کار می کند. کشتار یکنواخت زندگی خانگی او با همسر ناشناس و دو فرزندش، استن جونیور و آنجلا را تحت تاثیر قرار می دهد. از طریق یک سری رویدادهای گیج کننده اپیزودیک – برخی از دوستان سعی می کنند استن را درگیر یک نقشه جنایی کنند، یک زن سفیدپوست به استن پیشنهاد می کند تا در فروشگاهش کار کند و استن و دوستش بریس تلاش می کنند یک موتور ماشین بخرند – موزاییکی از یک کار سختگیر – زندگی طبقاتی شکل می گیرد که در آن استن احساس می کند نمی تواند بر روند زندگی خود تأثیر بگذارد.

برنت از کمک مالی مدرسه فیلم UCLA برای کمک به تامین مالی فیلم استفاده کرد، اما تولید را به تاخیر انداخت زیرا اولین انتخاب بازیگر او در زندان بود و می خواست تا آزادی مشروطش صبر کند. در همین حین فیلم کوتاه اسب را ساخت. وقتی دانشگاه اصرار داشت که او فیلم پایان نامه خود را با یا بدون بازیگر اصلی خود بسازد، برنت هنری سندرز را انتخاب کرد.

دانلود زیرنویس فیلم قاتل گوسفند ۱۹۷۸ به کارگردانی چارلز برنت در Watts با بودجه کمتر از ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا (۳۸۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۶) در طول تقریباً یک سال آخر هفته در سال های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۳ فیلمبرداری شد و فیلمبرداری اضافی در سال ۱۹۷۵ انجام شد. این فیلم به عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در دانشکده فیلم در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس. برنت گفت که قصد دارد این فیلم را به تاریخ موسیقی آفریقایی-آمریکایی بسازد و آن را با موسیقی از ژانرهای مختلف و دوره های مختلف پر کرده است. برنت همچنین در زمانی که فیلم قاتل گوسفند در حال فیلمبرداری بود، شغل ثابتی داشت و وقت خود را در آژانس به خواندن فیلمنامه و خلاصه داستان می گذراند.

زیرنویس فیلم Killer of Sheep 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس Killer of Sheep 1978 یک صحنه شامل نمایی با زاویه پایین از کودکانی است که از پشت بام به پشت بام می پرند. جولیت کلارک، روزنامه نگاری که برای موزه هنر برکلی و آرشیو فیلم اقیانوس آرام می نویسد، گفت که این صحنه نشان می دهد که چگونه کودکان در فیلم «به نظر می رسد به تحرکی دست می یابند که از بزرگترهایشان فرار می کند».

در سال ۲۰۰۹، عکسی از صحنه، که یکی از پسران را در میانه پرش نشان می داد، با رنگ قرمز تکثیر شد و به عنوان جلد آلبوم رپر Mos Def The Ecstatic استفاده شد. به گفته دیل آیزینگر از مجله Complex، جلد “لطیف و متحرک” دارای “حرکت مه آلود و رویایی است، که به صورت مجموعه ای غیر روایی و شل از عکس نوشته ها ظاهر می شود که به طور مماسی جذاب و فوق العاده قدرتمند هستند” و در عین حال ایده ها را منعکس می کنند. عدالت فرهنگی و نابرابری جهانی در سراسر آثار Mos Def وجود دارد.

زیرنویس فیلم قاتل گوسفند ۱۹۷۸ اگرچه این فیلم برنده جایزه منتقدان در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد و در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو مورد تحسین قرار گرفت، اما به دلیل مشکلاتی که در تضمین حقوق موسیقی ۲۲ آهنگ در موسیقی متن فیلم وجود داشت که شامل چنین نام‌های بزرگی می‌شد، هرگز اکران گسترده‌ای نداشت. به عنوان دینا واشنگتن، پل رابسون، لوئیس آرمسترانگ، و زمین، باد و آتش. این کتاب نزدیک به ۳۰ سال در هاله ای از ابهام باقی ماند و تحسین منتقدان و آکادمیک زیادی را به خود اختصاص داد و به عنوان یک کلاسیک گمشده شهرت پیدا کرد. این فیلم تا چهار سال پس از اکران، پس از چهار سال صبر برای اکران، جایزه نگرفت.

زیرنویس Killer of Sheep 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس قاتل گوسفند ۱۹۷۸ دارای امتیاز ۹۷% “تازه” در Rotten Tomatoes است. اجماع بیان می کند: “قاتل گوسفند با تبدیل شدن به خنده دار، غم انگیز و عمیق، نگاهی دلسوزانه و انسانی به زندگی درون شهری ارائه می دهد.” منتقدان و محققان این فیلم را به دلیل زیبایی‌شناسی مستند و استفاده از بازیگران عمدتاً غیرحرفه‌ای و در محل، به آثار کارگردانان نئورئالیست ایتالیایی، به‌ویژه ویتوریو دسیکا و روبرتو روسلینی، تشبیه کرده‌اند. برنت همچنین با یاسوجیرو اوزو به خاطر حس قوی اش در آهنگسازی، استنلی کوبریک به خاطر گوش تیزش برای کنار هم قرار دادن موسیقی عامه پسند با تصاویر، جان کاساوتیس به دلیل استعدادش در اجرای بازی های طبیعی از بازیگران آماتور و رابرت آلتمن به دلیل علاقه اش به فیلم های کوچک مقایسه شده است. از تعامل انسانی ژان رنوار، باسیل رایت و فدریکو فلینی از تأثیرات خودگویانه برنت می‌باشند که همگی نمونه‌ای از ویژگی‌های لطیف، انسانی و دلسوزانه‌ای هستند که برنت به خاطر آنها مورد ستایش قرار گرفته است، ویژگی‌هایی که به شدت در قاتل گوسفند وجود دارد. اندرو اوهیر، منتقد، با اشاره به تأثیرات قوی ژان رنوار، روبرتو روسلینی، و ساتیاجیت ری، گفت: «تأکید بیش از حد برای یک فیلمساز شهری سیاهپوست بدون پول و شهرت، سخت است. برای ساخت چنین فیلمی در سال ۱۹۷۷.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.