تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:54
145 بازدید
کد خبر : 207876

دانلود زیرنویس فیلم Juju Stories 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Juju Stories 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Juju Stories 2021 داستان‌های جوجو یک فیلم گلچین سه قسمتی است که به بررسی داستان‌های جوجو (جادویی) می‌پردازد که ریشه در فولکلور نیجریه و افسانه‌های شهری دارد، به نویسندگی و کارگردانی سی جی اوباسی، ابا ماکاما و مایکل اومونوا. این فیلم دارای سه داستان است: «معجون عشق» نوشته اومونوا، «یام» ساخته ماکاما

دانلود زیرنویس فیلم Juju Stories 2021 داستان‌های جوجو یک فیلم گلچین سه قسمتی است که به بررسی داستان‌های جوجو (جادویی) می‌پردازد که ریشه در فولکلور نیجریه و افسانه‌های شهری دارد، به نویسندگی و کارگردانی سی جی اوباسی، ابا ماکاما و مایکل اومونوا. این فیلم دارای سه داستان است: «معجون عشق» نوشته اومونوا، «یام» ساخته ماکاما و «ساحره را تحمل کن» ساخته اوباسی. برای اکران در سینماهای نیجریه در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Juju Stories 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Juju Stories 2021 از طریق سه داستان به جوجو در لاگوس معاصر می پردازد. در معجون عشق، اثر Omonua، یک زن مجرد موافقت می کند که از جوجو استفاده کند تا برای خود یک همسر ایده آل پیدا کند. در Yam، توسط Makama، عواقب زمانی رخ می دهد که یک جوجه تیغی خیابانی پول به ظاهر تصادفی را از کنار جاده برمی دارد. در Suffer the Witch، اثر اوباسی، عشق و دوستی به وسواس تبدیل می شود، زمانی که یک زن جوان کالج علاقه عاشق خود را به خود جلب می کند.

زیرنویس فیلم Juju Stories 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Juju Stories 2021 داستان های جوجو اولین بار در جشنواره فیلم لوکارنو در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. این فیلم برنده جایزه Boccalino d’Oro بهترین فیلم شد. این فیلم برای اکران در ۱۲ کشور در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. این فیلم در فهرست بهترین فیلم های آفریقایی سال ۲۰۲۲ قرار گرفت.

زیرنویس Juju Stories 2021 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم داستان های جوجو ۲۰۲۱

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.